Όλα όσα ξέρουμε για την Bugatti Divo πριν την επίσημη αποκάλυψη

Όλα όσα ξέρουμε για την Bugatti Divo πριν την επίσημη αποκάλυψη

Η βασισμένη στην Chiron σκληροπυρηνική Bugatti Divo θα παρουσιαστεί επίσημα στις 24 Αυγούστου. Μέχρι τότε, διαβάστε εδώ όλα όσα γνωρίζει το βρετανικό Autocar.

Η Bugatti θα τραβήξει το απαλό μεταξένιο κάλυμμα αποκαλύπτοντας την Divo σε όλο το σκληροπυρηνικό μεγαλείο της στις 24 Αυγούστου. Μέχρι τότε, συνδυάζοντας πληροφορίες, εκτιμήσεις και ό,τι ενδεχομένως διακρίνεται κάτω από το λεπτό κάλυμμα, το βρετανικό Autocar μας δίνει μια ιδέα για το τι πρέπει να περιμένουμε.

Ξεκινώντας από τα εύκολα, διακρίνεται ξεκάθαρα στο πίσω μέρος μια μεγάλη πτέρυγα. Αλλά και ένα διάμηκες πτερύγιο, σαν το shark fin που χρησιμοποιούσε πέρσι η F1, το οποίο στέκεται σαν γέφυρα από την οροφή στην πίσω αεροτομή. Η γραμμή του παραθύρου φαίνεται πολύ διαφορετική σε σχέση με της Chiron, ξεχωρίζει από την επιφάνεια του πάνελ της πόρτας. Είναι μια μολυβιά από το πίσω μέρος της γυάλινης επιφάνειας που κατεβαίνει χαμηλά για να συναντήσει την αψίδα του τροχού. Μιλώντας για αυτό το σημείο, φαίνεται να πετάγονται από το αμάξωμα έντονα, δίνοντας στο αυτοκίνητο πολύ επιθετική όψη. Εδώ μπορούμε να υποθέσουμε ή ότι έχουν χρησιμοποιήσει πολύ μεγαλύτερους τροχούς από τους τεράστιους της Chiron, πράγμα μάλλον δύσκολο, ή ότι το υπόλοιπο αμάξωμα είναι τυλιγμένο πιο σφιχτά γύρω από τα μηχανικά μέρη. Για δύο λόγους: Μείωση βάρους αλλά και αεροδυναμική.

Δείτε ακόμη Η Bugatti Chiron γράφει 0-400-0 km/h [video]

Η κυψελωτή σχεδίαση των LED πίσω φωτιστικών σωμάτων φαίνεται καθαρά σε teaser εικόνες και video που έχει δώσει η εταιρεία στη δημοσιότητα. Ο Frank Heyl, επικεφαλής εξωτερικού σχεδιασμού, αποκάλυψε ότι η Divo είναι το όχημα που οδηγεί τη σχεδιαστική γλώσσα της Bugatti στην επόμενη μέρα: «Παραμένουμε φυσικά πιστοί στο σχεδιαστικό DNA της φίρμας, αλλά εξελίσσουμε τον τρόπο που αυτό εκφράζεται. Η Divo είναι η ευκαιρία να εκφραστούμε ελεύθερα και να δημιουργήσουμε τη νέα σχεδιαστική γλώσσα της Bugatti».

Δείτε ακόμη Ο Juan Pablo Montoya οδήγησε  την Bugatti Chiron στο 0-400-0 km/h [video]

Ο Pierre Rommelfanger, project manager της Divo, επιβεβαίωσε ότι η έμφαση έχει δοθεί στη μείωση του βάρους. Και ότι θα παράγει πολύ περισσότερο downforce και περισσότερα g πλευρικής πρόσφυσης. Θα έχει εξαιρετική απόδοση στην πίστα, αλλά προορίζεται για κανονική χρήση και στο δρόμο, δεν θα είναι ένα αυτοκίνητο που θα πηγαίνει με το trailer σε track days. Στις… επίσημες διαρροές στα δικά της social media η Bugatti χρησιμοποιεί το hashtag “Built for corners”, υπογραμμίζοντας το ειδικό στήσιμο αλλά και την αλλαγή προσανατολισμού. Όχι μόνο το set-up αλλά ακόμη και το marketing εστιάζει στο κράτημα στις στροφές και στην απόδοση στην πίστα παρά στην τελική ταχύτητα. Λογοπαίγνια όπως το “Η ευτυχία δεν κρύβεται πίσω από την επόμενη στροφή. Είναι η επόμενη στροφή”, εξυπηρετούν τον ίδιο σκοπό. Και βγαίνουν από τα πλέον επίσημα χείλη, αυτά του αφεντικού Stephan Winkelmann. «Θέλουμε να εντυπωσιάσουμε τον κόσμο σε όλο τον πλανήτη. Με αυτό το project έχουμε την ευκαιρία να δείξουμε τι σημαίνει Bugatti σε κράτημα, ευελιξία, ακρίβεια και συνολική απόδοση, χωρίς να στερείται ο οδηγός την καθημερινή πρακτικότητα».

Δείτε ακόμη Ευτυχώς, τα λάστιχα της Chiron κοστίζουν λιγότερο από…

Το όνομά της προέρχεται από τον Γάλλο Albert Divo, νικητή του Targa Florio το 1928 και το ’29 με Bugatti. Ο κινητήρας αναμένεται να είναι ο W16 των οκτώ λίτρων με τα 4 τούρμπο και τους 1.500 ίππους. Η Chiron Sport είχε που παρουσιάστηκε στην Έκθεση της Γενεύης του 2018 είχε μειωμένο βάρος και βελτιωμένη αεροδυναμική, αλλά όχι περισσότερη ισχύ. Ίσως το εργοστάσιο κράτησε το upgrade της κινητήριας μονάδας για την Divo. Αν και οι πληροφορίες που αφορούν στη μείωση του βάρους, στην αυξημένη κάθετη δύναμη και σε αλλαγές στην ανάρτηση και στη μετάδοση για περισσότερη πρόσφυση στις στροφές επιβεβαιώνονται, σχετικά με τον κινητήρα η εικόνα διατηρείται σκοπίμως θολή.

Δείτε ακόμη Η Koenigsegg Agera διαλύει το ρεκόρ της Bugatti Chiron στο 0-400-0 km/h [video]

Η Bugatti θεωρείται αρκετά πιθανό να επιδιώξει να σπάσει το ρεκόρ του Nurburgring, παίρνοντας τα σκήπτρα από τη Lamborghini Aventador SVJ.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube