Main menu

Γιάννης Κουτσουφλάκης
Παρασκευή, 21 Απριλίου 2017 - 1:46μμ

VW Phideon GTE, ένα μεγάλο υβριδικό σεντάν

Η VW παρουσίασε στην Auto Shanghai 2017, το Phideon GTE, μια μεγάλη υβριδική μπερλίνα με αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία 50 km.

Με το μεγάλο Phaeton να μην είναι πια διαθέσιμο, η Volkswagen αναπλήρωσε την απουσία του στην Κίνα με το Phideon που βρίσκεται στο αυτοκινητικό γίγνεσθαι εδώ και αρκετούς μήνες.

Με πρεμιέρα στο Σαλόνι της Γενεύης νωρίτερα φέτος, η μεγάλη πολυτελής μπερλίνα της γερμανικής εταιρείας, κατέφθασε και στη φετινή Auto Shanghai, επιδεικνύοντας τα πράσινα διαπιστευτήριά του.

Με στόχο να αποτελέσει για τη Volkswagen το πιο ισχυρό μοντέλο της εταιρείας με τα διακριτικά «GTE», το Phideon με αυτή τη σήμανση υιοθετεί για την κίνησή του το ίδιο επαναφορτιζόμενο υβριδικό σύστημα που χρησιμοποιεί και το «κινεζικό» Audi A6 L E-Tron που πωλείται στη μεγαλύτερη αγορά του κόσμου εδώ και δύο χρόνια.

Στο ίδιο μήκος κύματος με το A6 L E-Tron, το VW Phideon GTE θα διατίθεται επίσης αποκλειστικά στην κινεζική αγορά. Το θερμικό μέρος του αποτελείται από ένα δίλιτρο βενζινοκίνητο TSI και ένα ηλεκτρομοτέρ που αποδίδουν σε συνδυασμό ισχύ 245 PS και 51 kgm. Για να πάρετε μια τάξη μεγέθους, το αντίστοιχο Passat GTE  που πωλείται στην Ευρώπη που συνδυάζει το ηλεκτρομοτέρ του με το μικρότερο 1.4 TSI που συνδυαστικά αποδίδει 218 PS και 40,8 kgm.

H μπαταρία του Phideon GTE είναι μια συστοιχία ιόντων λιθίου των 14,1 kWh, η ίδια με του ευρωπαϊκού Passat GTE που αρκεί για να δώσει στο τελευταίο αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία 50 km. Έτσι, ο οδηγός χρησιμοποιώντας και το ρεζερβουάρ μπορεί να διανύσει 850 km μέχρι τον επόμενο ανεφοδιασμό ή επαναφόρτιση ή και τα δύο.

Όποιος Κινέζος δεν ενδιαφέρεται ιδιαίτερα για τις αντιρρυπαντικές επιδόσεις του Phideon, εναλλακτικά μπορεί να επιλέξει κάτω από το καπό του να υπάρχει απλώς ένας 3λιτρος V6 με 300 άλογα και 44,8 kgm. Αυτά κατευθύνονται μέσω του συστήματος 4MOTION και στους τέσσερις τροχούς. Η οικονομικότερη επιλογή είναι αυτή με το μικρότερο δίλιτρο TSI, που αποτελεί και τη βασική έκδοση του Phideon, με κίνηση αποκλειστικά στους εμπρός τροχούς.

Εκτός από το επαναφορτιζόμενο υβριδικό set-up, το Phideon GTE που παρουσιάστηκε στη μεγάλη κινεζική έκθεση διαθέτει ειδικού σχεδιασμού φώτα ημέρας LED, αλλά και κάποιες διακριτικές στιλιστικές διαφοροποιήσεις σε σχέση με τα συμβατικά Phideon. Στην καμπίνα, προφανώς και το μεγαλύτερο μεταξόνιο σε σχέση με το Passai έχει σφόδρα ευεργετική επίδραση στο χώρος για τους επιβάτες, ειδικά γι’ αυτόν για τα πόδια τους.

Το Phideon GTE δεν αναμένεται να εξευρωπαϊστεί για να κάνει καριέρα και στη Γηραιά Ήπειρο. Ούτως ή άλλως, μέσα στα προσεχή χρόνια, σύμφωνα με το σχεδιασμό της VW, αναμένεται ένα αμιγώς ηλεκτρικό Phaeton, στο πλαίσιο του εξηλεκτρισμού όλου του VW Group.

[Πηγή VW]

Κάθε αναγνώστης του drive.gr μπορεί να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του στα σχόλια, όποιες κι αν είναι αυτές. Ωστόσο κάθε σχόλιο πρέπει να εγκριθεί από τους διαχειριστές της σελίδας, οπότε δημοσιεύεται λίγη ώρα μετά την καταχώρησή του. Τα μόνα σχόλια που απαγορεύονται και άρα διαγράφονται είναι όσα περιέχουν υβριστικές ή προσβλητικές εκφράσεις ή φωτογραφίες, αυτά που γράφονται μόνο για να προκαλέσουν αναταραχή ή προσωπική αντιπαράθεση με άλλους χρήστες (flaming), όσα διαφημίζουν εταιρίες, προϊόντα ή ανταγωνιστικές ιστοσελίδες και βέβαια τα κακόβουλα, βλαπτικά και επαναλαμβανόμενα μηνύματα (spam).
Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σας!

Σχεδιασμός, Ανάπτυξη και Φιλοξενία