Στην Jaguar θέλουν την επιστροφή του 2+2 GT

Στην Jaguar θέλουν την επιστροφή του 2+2 GT

Ο επικεφαλής σχεδιασμού της Jaguar θέλει η μάρκα να εξελίξει ένα GT 2+2 θέσεων μαζί με την επόμενη F-type. Και η δουλειά στο σχεδιαστήριο έχει ήδη ξεκινήσει.

Μια νέα Jaguar 2+2 είναι στα σκαριά και θα μπορούσε να εξελιχθεί παράλληλα και να συνυπάρξει στην αγορά με την επόμενης γενιάς F-type.

Το θέμα έφερε στο προσκήνιο ο Ian Callum, επικεφαλής σχεδιασμού της Jaguar, μιλώντας στο Autocar: «Θέλω ένα διθέσιο GT (την F-type δηλαδή) αλλά και ένα 2+2. Είναι κάτι που δουλεύουμε ήδη. Δεν υπάρχει έγκριση προς το παρόν, αλλά το ψάχνουμε από σχεδιαστικής πλευράς». Ο Callum είναι υποστηρικτής της ιδέας η Jaguar να επαναφέρει στη γκάμα της ένα μοντέλο σαν την ΧΚ. Ένα πραγματικό τετραθέσιο GT που θα μπορούσε να μεταφέρει γρήγορα και με στιλ τους επιβάτες της με τις αποσκευές τους στον γύρο του κόσμου. «Είχα απογοητευτεί όταν καταργήθηκε η XK», έχει δηλώσει χαρακτηριστικά.

Αν πάρει έγκριση το νέο 4θέσιο GT θα παράγεται μαζί με την F-type στο εργοστάσιο της Jaguar στο Castle Bromwich.  Θα μπορούσε να προκύψει μέσα από μια αναβάθμιση της πλατφόρμας της F-type, η οποία έτσι κι αλλιώς είναι μια τροποποιημένη εκδοχή της αυτής της παλαιότερης XK. Και θα μπορούσε να δεχτεί τους κινητήρες της οικογένειας Ingenium. Τόσο τον βασικό δίλιτρο τετρακύλινδρο τούρμπο των 300 ίππων όσο και τις διάφορες παραλλαγές του εξακύλινδρου σε σειρά, αντί των προερχόμενων από την Ford V6 της σημερινής F-type.

Το  αυτοκίνητο, ακόμη κι αν πάρει αύριο το πρωί το πράσινο φως, δεν μπορεί να είναι έτοιμο νωρίτερα από το 2021. Έτσι κι αλλιώς, η δεύτερη γενιά της F-Type αναμένεται το 2019 και ο ρυθμός της εξέλιξης είναι πυρετώδης. Ο Callum περιέργραψε την κατάσταση στην αγορά των σπορ αυτοκινήτων ως «ασταθή» και για αυτό το λόγο είπε ότι η στρατηγική της Jaguar είναι να προσφέρει αυτοκίνητα με χαρακτήρα up market, πράγμα που δικαιολογεί και ακριβότερη τιμή άρα μεγαλύτερο κέρδος για την εταιρεία. Όταν ρωτήθηκε για την πιθανότητα συνεργειών, όπως αυτή της BMW με την Toyota που εξέλιξαν από κοινού την BMW Z4 και την Toyota Supra, ο επικεφαλής σχεδιασμού της Jaguar απάντησε λέγοντας «είχα διάφορες ιδέες για συνεργασίες οι οποίες δεν ευδοκίμησαν».

Ο Callum δήλωσε ότι η F-type είναι απαραίτητη για την Jaguar, «χρειαζόμαστε ένα  σπορ αυτοκίνητο, είναι η ραχοκοκαλιά της μάρκας» δηλώνει με έμφαση. «Ακόμη κι αν δεν έφερνε χρήματα, που φέρνει, παρεμπιπτόντως, θα έπρεπε να την έχουμε. Είναι θέμα έμπνευσης. Μιλώντας πάντως για την αναβίωση της ΧΚ, θα πρέπει να θυμίσουμε ότι η Jaguar είχε ήδη σχεδιάσει τον αντικαταστάτη της, αλλά η επιτυχία της F-type ήταν τέτοια ώστε το τμήμα marketing πείστηκε ότι δεν χρειάζεται το μεγαλύτερο τετραθέσιο μοντέλο.

Ο Callum δήλωσε ότι «το πλάνο δεν ήταν να θάψουμε την XK. Αυτό που πάντα θέλαμε ήταν να έχουμε και τα δύο μοντέλα ταυτόχρονα».

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube