Main menu

Αργύρης Τούντας
Τρίτη, 17 Οκτωβρίου 2017 - 6:37μμ

Στην Ευρώπη η παραγωγή του ανανεωμένου Ford EcoSport

Ξεκινάει αυτές τις ημέρες στη Ρουμανία, σε ένα εργοστάσιο όπου η εταιρεία επενδύει επιπλέον €200 εκατομμύρια.

Προκειμένου η Ford να ανταποκριθεί στην αύξηση της ζήτησης από τους πελάτες για το EcoSport, αποφάσισε να μεταφέρει την παραγωγή του στην Ευρώπη.

Έτσι, τα αυτοκίνητα μετά το facelift δε θα εισάγονται πλέον από το εργοστάσιο της εταιρείας στην Ινδία, αλλά θα κατασκευάζονται σε εκείνο της Ρουμανίας.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ: Ανανεωμένο Ford EcoSport για την Ευρώπη [video]

Η έξτρα επένδυση που προϋποθέτει αυτή η επέκταση της παραγωγής σημαίνει επιπλέον € 200 εκ., κάτι που ανεβάζει το συνολικό της ύψος πάνω από το € 1 δισεκατομμύριο, από το 2008 που εγκαινιάστηκε η μονάδα.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ Test drive: Ford EcoSport 1.5 TDCi

Η επέκταση σημαίνει και 1.700 νέες θέσεις εργασίας και συνολικά 3.900 μέχρι το τέλος της χρονιάς, έτσι ώστε η παραγωγή του να καλύπτει 56 αγορές σε τέσσερις ηπείρους.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ: Πώς λειτουργεί ο νέος τουρμποντίζελ EcoBlue της Ford; [video]

Το ανανεωμένο EcoSport θα διαθέτει αναβαθμισμένη καμπίνα με πιο ποιοτικά υλικά, φρεσκαρισμένη εξωτερική εμφάνιση, ενώ παρών θα είναι και ο 1.500άρης EcoBlue ντίζελ κινητήρας που αποδίδει μέχρι 125 ίππους και θα συνδυάζεται με το σύστημα τετρακίνησης Ford Intelligent All Wheel Drive.

Να αναφέρουμε ακόμα ότι το EcoSport θα διατίθεται για πρώτη φορά και σε έκδοση με σπορ χαρακτήρα, ST-Line καθώς και ότι το λανσάρισμα στη χώρα μας αναμένεται τους πρώτους μήνες του 2018.

[Πηγή: Ford]

Κάθε αναγνώστης του drive.gr μπορεί να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του στα σχόλια, όποιες κι αν είναι αυτές. Ωστόσο κάθε σχόλιο πρέπει να εγκριθεί από τους διαχειριστές της σελίδας, οπότε δημοσιεύεται λίγη ώρα μετά την καταχώρησή του. Τα μόνα σχόλια που απαγορεύονται και άρα διαγράφονται είναι όσα περιέχουν υβριστικές ή προσβλητικές εκφράσεις ή φωτογραφίες, αυτά που γράφονται μόνο για να προκαλέσουν αναταραχή ή προσωπική αντιπαράθεση με άλλους χρήστες (flaming), όσα διαφημίζουν εταιρίες, προϊόντα ή ανταγωνιστικές ιστοσελίδες και βέβαια τα κακόβουλα, βλαπτικά και επαναλαμβανόμενα μηνύματα (spam).
Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σας!

Σχεδιασμός, Ανάπτυξη και Φιλοξενία