Στη Φρανκφούρτη το νέο Mini Clubman

Στη Φρανκφούρτη το νέο Mini Clubman

Η Mini αποκάλυψε επιπλέον στοιχεία για τις διαστάσεις και τους κινητήρες του νέου Clubman, λίγες ώρες πριν από την επίσημη παρουσίασή του στην ΙΑΑ 2015.

Το νέο Mini Clubman βασίζεται στην πλατφόρμα UKL1, είναι όμως σημαντικά μεγαλύτερο από το 5πορτο νέο Mini. Τόσο ώστε να αποτελεί και επίσημα την πρόταση της Mini για την αμέσως επόμενη, μικρομεσαία κατηγορία, και να τοποθετηθεί απέναντι σε μοντέλα όπως η ομόσταυλη BMW Σειρά 1.

Όπως γνωρίζουμε ήδη, το νέο Mini Clubman εγκαταλείπει την ιδιόμορφη διάταξη των 2+1 θυρών του προηγούμενου, ενώ διατηρεί τη διπλή πόρτα για την πρόσβαση στον χώρο αποσκευών. Το μήκος του φτάνει τα 4,25 m και το μεταξόνιο τα 2,67 m. Νούμερα μεγαλύτερα κατά 27 και 10 cm, αντίστοιχα, σε σχέση με το 5πορτο Mini, ενώ και το πλάτος έχει αυξηθεί κατά 9 cm (1,80 m). Έτσι το Clubman προσφέρει επαρκείς χώρους για πέντε επιβάτες, ενώ ο χώρος αποσκευών φτάνει τα 360 lt. Μάλιστα με την αναδίπλωση του πίσω καθίσματος σε αναλογία 60:40 (ή 40:20:40 ως έξτρα), μπορεί να δημιουργηθεί χώρος 1.250 lt. Σύμφωνα με τη Mini, το νέο Clubman «προσφέρει πρακτικότητα στην καθημερινή χρήση, ευκολία στην κάλυψη μεγάλων αποστάσεων, πολυμορφικότητα και άνεση ανάρτησης, όπως κανένα άλλο Mini μέχρι σήμερα».

Στο λανσάρισμά του στην αγορά, τον ερχόμενο Οκτώβριο, το Mini Clubman θα διατίθεται με τρεις κινητήρες. Καταλληλότερη για την ελληνική αγορά φαίνεται η έκδοση Mini Cooper Clubman, με τον 3κύλινδρο 1.500άρη 136 ίππων που γνωρίζουμε από το συμβατικό Mini Cooper. Η κατανάλωση της πιο οικονομικής έκδοσης θα φτάνει τα 5,1 lt/100 km, με τις εκπομπές CO2 να περιορίζονται σε 118 g/km, ενώ για το 0-100 km/h χρειάζεται 9,1''. Από εκεί και πέρα θα υπάρχει έκδοση Mini Cooper S Clubman, με τον 2λιτρο κινητήρα του Mini Cooper S και 0-100 σε 7,2'', αλλά και η ντίζελ Cooper D Clubman, με 2λιτρο κινητήρα 150 ίππων και εκπομπές 109 g CO2/km.

Αργότερα στα κινητήρια σύνολα που εφοδιάζουν το Clubman θα προστεθούν και οι υπόλοιποι κινητήρες που ήδη γνωρίζουμε από το συμβατικό Mini. Το κατώφλι της βενζινοκίνητης γκάμας θα ορίζεται από το Mini One Clubman, με μια νέα έκδοση του 3κύλινδρου 1.5 με 102 PS, που θα εκπέμπει 119 g/km. Βασικός ντίζελ θα είναι ο 3κύλινδρος 1.5 116 ίππων του Mini One D Clubman, ο οποίος όταν συνδυάζεται με ζάντες 16'' εκπέμπει 99 g CO2/km. Κορυφαίες επιδόσεις και οικονομία θα προσφέρει το 2λιτρο Cooper SD Clubman, με 190 PS και 119 g CO2/km. Κάθε Clubman θα διατίθεται με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων ή με αυτόματο 6άρι με έξτρα χρέωση, ενώ στα Cooper D, Cooper S και Cooper SD το αυτόματο κιβώτιο είναι ένα νέο 8άρι Steptronic.

[Πηγή: Mini]

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube