Σπορ έκδοση του «οικολογικού» XL1 με κινητήρα της Ducati, σχεδιάζει η VW

Σπορ έκδοση του «οικολογικού» XL1 με κινητήρα της Ducati, σχεδιάζει η VW

Κι όμως, υπάρχει και αυτή η VW. Σύμφωνα με σημερινές αποκαλύψεις του Ferdinand Piëch, η γερμανική εταιρεία σκέφτεται να εξελίξει μια σπορ έκδοση του XL1, για χρήση σε πίστα και εμπλοκή σε αγώνες.

Ο πρόεδρος της VW, Ferdinand Piëch, αποκάλυψε σε σημερινή του ομιλία πως εξετάζουν την εξέλιξη και κατασκευή μιας σπορ έκδοσης του ριζοσπαστικού Volkswagen XL1, η οποία θα κινείται από τον κινητήρα της Ducati 1199 Panigale, δημιουργώντας έτσι ένα αυτοκίνητο υψηλών επιδόσεων για χρήση από οδιώτες σε πίστα, χωρίς να αποκλείεται και εμπλοκή σε αγώνες από την ίδια την VW.

Ο Piëch αποκάλυψε τα σχέδια της γερμανικής εταιρείας μιλώντας σε συνέδριο του Πανεπιστημίου Τεχνολογίας της Βιέννης, στο οποίο είναι επίτιμο καθηγητής. Η Ducati, από τις πλέον θρυλικές φίρμες μοτοσυκλετών, πέρασε στα χέρια του γερμανικού ομίλου και της Audi πέρσι. Και ήταν μια εξαγορά που επιθυμούσε σφόδρα ο Piëch.

Από τα συμφραζόμενα του προέδρου της VW, την κίνηση του XL Sport θα μπορούσε να αναλάβει το 1.200 κ.εκ. μοτέρ της Panigale που αποδίδει 190 PS, συνδυαζόμενο με ένα αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη. Το βάρος σ’ αυτή την περίπτωση θα είναι μικρότερο των 795 κιλών του υβριδικού XL1, το οποίο εφοδιάζεται με δικύλινδρο ντίζελ κινητήρα 800 κ.εκ. και ηλεκτροκινητήρα, η συνδυαστική ισχύς των οποίων φθάνει τους 70 PS. Μια σπορ έκδοση του XL1 θα αποκτήσει σίγουρα φαρδύτερο μετατρόχιο στους πίσω τροχούς ενώ η αυξημένη ισχύς και ροπή του ιταλικού μοτέρ ίσως αναγκάσει τους μηχανικούς της VW να ενισχύσουν και το πλαίσιο.

Όπως και να έχει ένα XL Sport ακούγεται αρκετά ενδιαφέρον. Για κάποιους ίσως, περισσότερο και από XL1 του 1 λίτρου κατανάλωση. Μένει να δούμε αν θα παραμείνει ιδέα ή θα πάρει σάρκα και οστά στο άμεσο μέλλον.
 

[Πηγή: Autocar]

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube