R200: Φόρος τιμής στο Škoda 130 RS με βάση ένα Audi R8

R200: Φόρος τιμής στο Škoda 130 RS με βάση ένα Audi R8

Ένα ιστορικό αγωνιστικό θέλησε να αναβιώσει μία τσέχικη εταιρεία.

To Škoda 130 RS ήταν το πιο δημοφιλές αγωνιστικό ράλλυ στην (πάλαι ποτέ) Τσεχοσλοβακία. Ο 4κύλινδρος των 1.288 cc απέδιδε 130 PS και ήταν «κρεμασμένος» πίσω από τον πίσω άξονα, όπως δηλαδή στην Porsche 911.

Ο Τσέχος σχεδιαστής Petr Novák ήθελε να τιμήσει την 40ή επέτειο του 130 RS δημιουργώντας μια σύγχρονη εκδοχή του. Το αποτέλεσμα είναι το R200 Non-Fiction, ένα πλήρως λειτουργικό concept του οποίου φιλοξενείται στο Κέντρο Σύγχρονης Τέχνης στην Πράγα.

Το R200 βασίζεται στην πρώτη γενιά του Audi R8 – κάτι που αποδεικνύει πως η Ιστορία έχει όντως μια αίσθηση ειρωνείας, μια και τόσο η Audi όσο και η Škoda ανήκουν πλέον στο γκρουπ VW…

Με δεδομένο ότι χρησιμοποιήθηκαν η πλατφόρμα και τα μηχανικά μέρη του R8, ο κινητήρας είναι πλέον τοποθετημένος στο κέντρο, έχει τον διπλάσιο αριθμό κυλίνδρων από το original 130 RS και, παρ’ ότι δεν έχουν ακόμα ανακοινωθεί επίσημα νούμερα, τουλάχιστον την τριπλάσια ιπποδύναμη μια και ο ατμοσφαιρικός V8, στην εργοστασιακή του μορφή, αποδίδει 420 PS.

Η σχεδίαση είναι ρετρό και οι διαστάσεις φτάνουν τα 4.400 mm μήκος, 2.000 mm πλάτος και 1.300 mm ύψος. Η εξέλιξή του πήρε 18 μήνες και η παραγωγή του θα ξεκινήσει τον Ιανουάριο του 2016.

Ο Novák σκοπεύει να κατασκευάσει 24 αυτοκίνητα, με τιμή εκκίνησης τα €255.000. Ακόμα κι αν συνυπολογίσεις τον πληθωρισμό, μάλλον η παραγωγή αντιστοιχεί στη νομενκλατούρα των Τσεχοσλοβάκων που θα μπορούσε να το αγοράσει εάν η χώρα βρισκόταν ακόμα υπό κομμουνιστικό καθεστώς και δεν είχε χωριστεί στα δύο.

[Πηγή: automag.sk]

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube