Main menu

Autocar
Πέμπτη, 13 Ιουλίου 2017 - 2:01μμ

Το πρώτο μοντέλο της Polestar θα είναι ένα κουπέ 600 ίππων!

Το τμήμα επιδόσεων της Volvo, που αποτελεί πλέον ξεχωριστή μάρκα, σκέπτεται τώρα να εξελίξει ένα γρήγορο δίπορτο κουπέ κι ένα άλλο μοντέλο.

Τα μοντέλα αυτά θα είναι αποκλειστικά της Polestar και θα έχουν το δικό τους ξεχωριστό αμάξωμα.

Το ένα από τα δύο παρθενικά μοντέλα της νέας φίρμας πιστεύεται ότι θα είναι ένα κουπέ κατασκευασμένο κατά μεγάλο μέρος από ανθρακονήματα και το οποίο θα έχει έναν κινητήρα με περίπου 600 ίππους. Για το δεύτερο μοντέλο δεν υπάρχουν ακόμη πληροφορίες.

Η Volvo επαναλανσάρισε την Polestar ως ξεχωριστή μάρκα την περασμένη εβδομάδα και ανακοίνωσε ότι κανένα από τα μοντέλα της δεν θα έχει το σήμα της Volvo. Το κουπέ λέγεται ότι θα αποκαλυφθεί στην έκθεση ΙΑΑ της Φρανκφούρτης, το Σεπτέμβριο.

Πάντως, η επίσημη ανακοίνωση της Volvo υπαινίσσεται ότι τα μοντέλα της Polestar θα είναι βασισμένα σε μοντέλα της Volvo,  αφορά τουλάχιστον στα μηχανικά τους μέρη: «Η Polestar θα έχει συγκεκριμένες μηχανολογικές και τεχνολογικές συνέργειες με τη Volvo Cars, και θα επωφελείται από σημαντικές οικονομίες κλίμακας ως αποτέλεσμα της σχέσης της με τη Volvo. Αυτές οι συνέργειες θα της επιτρέπουν να σχεδιάζει, να εξελίσσει και να κατασκευάζει κορυφαία στον κόσμο εξηλεκτρισμένα αυτοκίνητα υψηλών επιδόσεων».

Όμως, η επένδυση της Volvo –και της μητρικής της, Geely– σε δύο προσαρμόσιμες πλατφόρμες για όλα της τα μοντέλα, μεγάλα και μικρά, δίνει τη δυνατότητα στην Polestar να εξελίξει μοντέλα που να είναι δικά της, ξεχωριστά. Το νέο S60, που αναμένεται το 2018, είναι υποψήφιο για να μεταλλαχθεί σε Polestar κουπέ.  

Το να βγάλουν περισσότερα άλογα θα είναι δύσκολο έργο, αλλά το να εξελίξουν ένα ξεχωριστό μοντέλο Polestar προϋποθέτει ακόμη μεγαλύτερη δέσμευση – και μάλιστα σε μια εποχή όπου το πρόγραμμα εξέλιξης νέων μοντέλων της Volvo είναι σε πλήρη ανάπτυξη.

Όμως αναμφισβήτητα ένα ξεχωριστό μοντέλο Polestar θα έχει πολύ μεγαλύτερο αντίκτυπο από τα βελτιωμένα μοντέλα της σειράς, όσο καλά κι αν είναι αυτά.

Τα φιλόδοξα σχέδια για την Polestar εκπονούνται από το 2015, τότε που η Volvo εξαγόρασε τον σουηδικό οίκο βελτίωσης και αγωνιστικής εμπλοκής.

Τα ξεχωριστά μοντέλα της Polestar θα έχουν υβριδικά συστήματα κίνησης. Ήδη έχει επιβεβαιωθεί από εσωτερικές πηγές ότι η νέα φίρμα θα ειδικεύεται σε υψηλών επιδόσεων βενζινο-ηλεκτρικά κινητήρια συστήματα.

Υβριδικά συστήματα θα χρησιμοποιούνται και για τις κορυφαίες εκδόσεις επιδόσεων των μοντέλων της ίδιας της Volvo, ώστε αφενός να υπογραμμιστεί η δέσμευση της μάρκας στην επαναφορτιζόμενη υβριδική τεχνολογία, και αφετέρου να διαφοροποιούνται τα προϊόντα της από εκείνα της Mercedes-AMG, της Audi Sport και της BMW M.

Για να φτάσει τους 600 ίππους, η Polestar πρέπει να κάνει εκτεταμένες βελτιώσεις στο υβριδικό σύστημα του XC90 T8, με τον 4κύλινδρο διπλής υπερτροφοδότησης και το ηλεκτρικό μοτέρ, που αποδίδει 407 ίππους.

Ένας τρόπος θα είναι η τοποθέτηση ενός ισχυρότερου ηλεκτροκινητήρα, έστω και σε βάρος της ηλεκτρικής αυτονομίας. Πηγές μέσα από την Polestar λένε ότι μπορεί να θυσιαστεί ένα μέρος της αυτονομίας για χάρη των επιδόσεων.

Επικεφαλής της Polestar θα τοποθετηθεί ο Thomas Ingelath, πρώην υπεύθυνος σχεδίασης της Volvo, ενώ τη θέση του διευθυντή λειτουργιών (COO) θα πάρει ο Jonatahn Goodman, έως τώρα υπεύθυνος επικοινωνίας της Volvo.

[Πηγή: Autocar]

Κάθε αναγνώστης του drive.gr μπορεί να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του στα σχόλια, όποιες κι αν είναι αυτές. Ωστόσο κάθε σχόλιο πρέπει να εγκριθεί από τους διαχειριστές της σελίδας, οπότε δημοσιεύεται λίγη ώρα μετά την καταχώρησή του. Τα μόνα σχόλια που απαγορεύονται και άρα διαγράφονται είναι όσα περιέχουν υβριστικές ή προσβλητικές εκφράσεις ή φωτογραφίες, αυτά που γράφονται μόνο για να προκαλέσουν αναταραχή ή προσωπική αντιπαράθεση με άλλους χρήστες (flaming), όσα διαφημίζουν εταιρίες, προϊόντα ή ανταγωνιστικές ιστοσελίδες και βέβαια τα κακόβουλα, βλαπτικά και επαναλαμβανόμενα μηνύματα (spam).
Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σας!

Σχεδιασμός, Ανάπτυξη και Φιλοξενία