Porsche 911 GT3: «Δεν έχει αυτόματο κιβώτιο, αλλά σειριακό»

Porsche 911 GT3: «Δεν έχει αυτόματο κιβώτιο, αλλά σειριακό»

Αυτά ήταν τα λόγια του Αντρέας Προύνινγκερ, υπεύθυνου για τα αυτοκίνητα επιδόσεων της Porsche, όταν του ζητήθηκε να σχολιάσει τη διάθεση της νέας 911 GT3, αλλά και της GT3 RS που θα παρουσιαστεί το 2014, αποκλειστικά με κιβώτιο PDK.

«Και εμένα μου αρέσουν οι καθαρόαιμες και σκληροπυρηνικές 911», μας είπε ο Αντρέας Προύνινγκερ, και συνέχισε: «Ως οδηγός αποζητώ κι εγώ τη μέγιστη ευχαρίστηση. Και το νέο PDK με έπεισε μέσα σε 150 m ότι μπορεί να την προσφέρει». Μας εξήγησε ότι η κατάργηση του χειροκίνητου για χάρη του PDΚ δεν έγινε μόνο λόγω των ταχύτατων αλλαγών και των καλύτερων επιδόσεων που προσφέρει το δεύτερο. Άλλωστε οι επεμβάσεις που έχει δεχθεί το 7άρι κιβώτιο διπλού συμπλέκτη της Porsche, σε σχέση με αυτό που τοποθετείται στις συμβατικές 911, είναι σημαντικές.

Καταρχάς αφήνοντας το πόδι σου από το φρένο δεν «σπρώχνει» όπως τα παραδοσιακά αυτόματα. Τα paddles είναι σταθερά, στην κολόνα του τιμονιού και έχουν ελάχιστη διαδρομή. Σε περίπτωση που δεν θέλεις να χρησιμοποιήσεις αυτά για τη χειροκίνητη λειτουργία, ο λεβιές του κιβωτίου λειτουργεί με το σωστό τρόπο: προς τα εμπρός κατεβάζει, πίσω ανεβάζει. Ακριβώς αντίθετα απ’ ότι το συμβατικό PDK. Οι αλλαγές πραγματοποιούνται ακόμα γρηγορότερα, ενώ και η κλιμάκωσή του είναι πιο πυκνή.

«Κανένας δεν χρειάζεται μια GT3 ή μια GT3 RS», μας εξηγεί ο κ. Προύνινγκερ. «Θέλαμε λοιπόν αυτά τα αυτοκίνητα να προσφέρουν τα πιο έντονα συναισθήματα στον οδηγό τους και να τον εμπλέκουν όσο το δυνατόν περισσότερο στη διαδικασία της οδήγησης. Καταλήξαμε σε ένα σύστημα μετάδοσης που παραπέμπει απευθείας στα σειριακά κιβώτια των αγωνιστικών μας. Έτσι, πιστεύουμε ειλικρινά ότι δεν έχεις τίποτα να κερδίσεις από ένα χειροκίνητο κιβώτιο, σε σχέση με αυτό το PDK».

Ο κ. Προύνινγκερ δεν παρέλειψε να σχολιάσει και το ηλεκτρικά υποβοηθούμενο σύστημα διεύθυνσης της νέας 911, που έχει δεχθεί επικριτικά σχόλια από τον τύπο για την αίσθηση που προσφέρει. Μας διαβεβαίωσε ότι στις νέες GT3 και GT3 RS το τιμόνι θα προσφέρει την ίδια αίσθηση με αυτό της κορυφαίας οδηγοκεντρικής 911 προηγούμενης γενιάς: της GT3 RS 4.0. Μένει να το δούμε...

Μέχρι τότε, μπορείτε να δείτε το πρώτο video της νέας 911 GT3 που δόθηκε στη δημοσιότητα από την Porsche.

[Πηγή: Autocar UK]

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube