Nissan: Με τον V6 από το αγωνιστικό LMP1 το επόμενο GT-R

Nissan: Με τον V6 από το αγωνιστικό LMP1 το επόμενο GT-R

Οι αγώνες, λένε, βελτιώνουν το είδος. Η Nissan θα το εφαρμόσει στην κυριολεξία.

Παρόμοιος σε διάταξη αλλά με αγωνιστική καταγωγή θα είναι ο κινητήρας που θα χρησιμοποιεί η νέα γενιά του GT-R που θα παρουσιαστεί το 2018.

Για το πρωτότυπο GT-R LMπου θα συμμετέχει φέτος στην κορυφαία κατηγορία LMP-1 του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Αντοχής της FIA και στις 24 Ώρες του Le Mans, η Nissan ακολούθησε μια ανορθόδοξη τακτική.

Σε αντίθεση με τον ανταγωνισμό, τοποθέτησε τον κινητήρα εμπρός αντί για το κέντρο για να πετύχει, όπως εξήγησε, τη μέγιστη δυνατή εκμετάλλευση του συστήματος ανάκτησης ενέργειας στον εμπρός άξονα.

Ο 3λιτρος V6 με τα δύο τούρμπο έχει αρκετά κοινά σημεία με αυτόν του GT-R παραγωγής. «Είναι κάτι σαν το ‘βαφτιστήρι’ του νορμάλ μοτέρ της έκδοσης δρόμου», σχολίασε ο υπεύθυνος εξέλιξης του αγωνιστικού, Ben Bowlby.

«Το να εξελίξουμε έναν πανάλαφρο κινητήρα με μικρή διάρκεια ζωής θα ήταν εύκολο. Αλλά το όριο στροφών του είναι ίδιο με του στοκ, στις 6.500 rpm, και σίγουρα θα αποτελέσει τον πρόγονο αυτού που θα κινεί ένα μελλοντικό GT-R.»

Προσέθεσε ότι ο V6 έχει αποδειχθεί ένα από τα πιο αξιόπιστα κομμάτια του GT-R LM. Σε αυτό σίγουρα έπαιξε ρόλο το ότι η ισχύς του δεν ξεπερνά σημαντικά αυτή της έκδοσης παραγωγής που μετά την πρόσφατη ανανέωση φτάνει τους 575 PS, αλλά η κατανάλωσή του είναι μόλις το 1/3!

Για να επιτευχθεί η συνολική απόδοση των 1.250 ίππων, μεγάλο ρόλο παίζει το υβριδικό σύστημα κίνησης. Με τον αρχισχεδιαστή της Nissan, Shiro Nakamura, να έχει ήδη επιβεβαιώσει πως το νέο GT-R θα είναι υβριδικό, απομένει να δούμε αν το design θα είναι πιο ριζοσπαστικό, υιοθετώντας ίσως κάποια στοιχεία από το εικονικό concept 2020 Vision για το Gran Turismo 6.

[Πηγή: Top Gear]

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube