Νέο VW T-Prime Concept GTE [videos]

Νέο VW T-Prime Concept GTE [videos]

To πρωτότυπο που εκτέθηκε στο Πεκίνο προλογίζει το επόμενο Touareg ή ένα νέο, μεγαλύτερο και πολυτελέστερο SUV.

Κρίνοντας από τα πρωτότυπα που έχει εκθέσει τελευταία, η Volkswagen θέλει να μας δείξει ότι δουλεύει βασικά πάνω σε δύο τομείς: τα SUV και τα επαναφορτιζόμενα (plug-in) υβριδικά.

Στην Auto China του Πεκίνου, αυτή την εβδομάδα, η VW αποκάλυψε ένα πρωτότυπο που έχει και τα δύο παραπάνω χαρακτηριστικά, το T-Prime Concept GTE.

Πρόκειται για ένα SUV βασισμένο πάνω στην τελευταία μεγάλη πλατφόρμα MLB του ομίλου VW, η οποία χρησιμοποιείται σε πολλά μοντέλα, από το Audi Q7 μέχρι την Bentley Bentayga. Κάποιοι εκτιμούν ότι το T-Prime μας προϊδεάζει για το επερχόμενο VW Touareg της 3ης γενιάς, όμως άλλοι λένε ότι προλογίζει ένα ακόμη μεγαλύτερο SUV, μια πολυτελέστερη ναυαρχίδα της φίρμας.

Πράγματι, το T-Prime, με μήκος 5,07 m, είναι πιο μακρύ από το VW Phaeton και κάπου 30 cm μακρύτερο από το σημερινό Touareg. Είναι πιθανό να πρόκειται για ένα αδελφό μοντέλο του Q8 που εξελίσσει η Audi.

 Το επαναφορτιζόμενο υβριδικό σύστημα του T-Prime περιλαμβάνει έναν 2λιτρο 4κύλινδρο κινητήρα βενζίνης, ένα αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων, έναν ηλεκτροκινητήρα και μια μπαταρία των 14,1 kWh. O βενζινοκινητήρας αποδίδει 252 PS και 37,7 kgm ροπής, ενώ το ηλεκτρικό μοτέρ 136 PS και 35,7 kgm. H συνδυασμένη απόδοσή τους φτάνει τους 381 PS και τα 71,3 kgm ροπής.

Η VW λέει ότι το T-Prime λειτουργεί με τρία διαφορετικά προγράμματα. Ξεκινά στο ηλεκτρικό πρόγραμμα E Mode με το οποίο μπορεί να φτάσει τα 50 km/h. Tο πρόγραμμα Hybrid συνδυάζει τον βενζινοκινητήρα με το ηλεκτρικό μοτέρ, ενώ το πρόγραμμα GTE κάνει το ίδιο, αλλά με τρόπο που να αποδίδεται η μέγιστη ισχύς ενώ ρυθμίζεται ανάλογα το γκάζι, το κιβώτιο και το τιμόνι για πιο σπορ συμπεριφορά. Κατά τη VW, το T-Prime μπορεί να κάνει το 0-100 km/h σε 6,0” και να πιάσει τα 224 km/h τελική ταχύτητα.  

Η μέση κατανάλωση στο υβριδικό πρόγραμμα είναι 8,0 lt/100km (με 187 g CO2/km) ενώ σύμφωνα με τον τυποποιημένο ευρωπαϊκό κύκλο για plug-in αυτοκίνητα, η κατανάλωση είναι μόλις 2,7 lt/100km με 63 g/km εκπομπές CO2. H πλήρης φόρτιση της μπαταρίας σε οικιακή παροχή ρεύματος 220V/3,6kW είναι 8 ώρες, ενώ σε δημόσιο φορτιστή των 7,2 kW πέφτει στις δυόμιση ώρες.

Εξωτερικά, το T-Prime δείχνει έτοιμο να μπει σε παραγωγή. Η εμφάνιση του εμπρός μέρους είναι πιθανότατα η νέα εταιρική, με τη χρωμέ μάσκα που συνεχίζεται μέσα στους προβολείς, και με τα φώτα ημέρας σε σχήμα C. Τα πίσω φώτα είναι LED και οι ζάντες των 22 ιντσών φορούν λάστιχα 285/40.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube