Νέο Subaru WRX, ευρωπαϊκό ντεμπούτο στη Φρανκφούρτη

Νέο Subaru WRX, ευρωπαϊκό ντεμπούτο στη Φρανκφούρτη

Το πρωτότυπο Subaru WRX θα κάνει το ευρωπαϊκό ντεμπούτο του στο Διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης τον Σεπτέμβριο.

Ωστόσο εκείνο που μας ενδιαφέρει είναι αν θα δούμε το αυτοκίνητο στην Ελλάδα.

Για να γίνει λοιπόν αυτό, χρειάζεται να ξεκαθαρίσει η κατάσταση της αντιπροσώπευσης της μάρκας στη χώρα μας. Κάτι που απ’ ό,τι γνωρίζουμε δεν έχει ακόμη τελεσφορήσει, αν και οι διαπραγματεύσεις με τον υποψήφιο Έλληνα αντιπρόσωπο βαίνουν μέχρι στιγμής ικανοποιητικά.

Φαίνεται ότι η Subaru έχει αποφασίσει το WRX να μην είναι πλέον μια βελτιωμένη έκδοση του συμβατικού Impreza, αλλά ένα εντελώς διαφορετικό σε εμφάνιση και ουσία αυτοκίνητο. Το Subaru WRX Concept που παρουσιάστηκε στη φετινή Έκθεση της Νέας Υόρκης είναι ένα εντελώς καινούργιο σχέδιο με πολύ δυναμική εμφάνιση και χαμηλή γραμμή οροφής που παραπέμπει σε 4θυρο κουπέ. Έχει μήκος 4,52 m, δηλαδή λίγο μικρότερο από το υπάρχον Impreza STi Sedan. Όμως με πλάτος 1,89 m είναι σχεδόν 10 cm φαρδύτερο ενώ ταυτόχρονα είναι και 8 cm πιο χαμηλό -1,39 m.

Οι διαστάσεις έθεσαν τις προϋποθέσεις για μια πολύ επιθετική εμφάνιση και οι σχεδιαστές δεν άφησαν την ευκαιρία να πάει χαμένη. Το μπλε χρώμα, με λίγη παραπάνω «πέρλα» που δεν θα αρέσει σε όλους, και ο μεγάλος αεραγωγός του καπό που ανέκαθεν χαρακτήριζαν τα Subaru Impreza WRX και STi είναι από τα λίγα στοιχεία που συνδέουν το νέο πρωτότυπο της Subaru με το παρελθόν.

Δυστυχώς η Subaru δεν έδωσε στη δημοσιότητα πληροφορίες για τα τεχνικά χαρακτηριστικά του WRX Concept. Περιμένουμε όμως το WRX παραγωγής να αποδίδει κοντά στα 300 PS από έναν δίλιτρο και, φυσικά, υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα μπόξερ. Κι αν βρει εύκολα το δρόμο για την καρδιά των φίλων των ράλι, για να πετύχει και εμπορικά θα πρέπει να ανταγωνιστεί στα ίσια τις δύο νέες, δυνατές παρουσίες στην κατηγορία των σπορ τετρακίνητων σεντάν: Το Audi S3 Sedan και τη Mercedes-Benz CLA45 AMG.

Το πρωτότυπο WRX θα φιγουράρει στο σταντ της Subaru δίπλα στο επίσης πρωτότυπο crossover VIZIV, το οποίο όπως δηλώνει η ιαπωνική εταιρεία αντιπροσωπεύει τη μελλοντική σχεδιαστική κατεύθυνσή της. Το VIZIV, που το πρωτοείδαμε στη φετινή Έκθεση της Γενεύης , είναι ένα πρωτότυπο διθέσιο crossover που χρησιμοποιεί επαναφορτιζόμενο υβριδικό σύστημα κίνησης και μετάδοση συνεχώς μεταβαλλόμενης σχέσης.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube