Νέο RX-7 στην πλατφόρμα του Mazda6;

Νέο RX-7 στην πλατφόρμα του Mazda6;

Όσο δεν το αποκλείουν τελεσίδικα, τόσο οι φήμες για τον διάδοχό του θα οργιάζουν.

Tο θέμα του νέου RX-7 ανακινείται διαρκώς. Η τελευταία αναφορά διαφέρει από κάθε άλλη.

Για πρώτη φορά πηγές ισχυρίζονται πως ένα σπορ κουπέ με περιστροφικό κινητήρα όχι μόνο δεν βρίσκεται εκτός σχεδίων της Mazda αλλά, αντίθετα, έχει ήδη επιλεγεί η πλατφόρμα στην οποία θα βασίζεται.

Από το 2012 κιόλας, ένα χρόνο δηλαδή πριν παρουσιαστεί η τελευταία γενιά του Mazda6, η εταιρεία είχε δημοσιεύσει το έγγραφο «Mazda Technology 2012» στο οποίο αναφερόταν ότι θα παρουσιάσει ένα σεντάν, ένα στέισον βάγκον και «άλλη μία» έκδοση που θα βασιζόταν στην ίδια αρχιτεκτονική.

Τρία χρόνια μετά, το αδιευκρίνηστο τρίτο μοντέλο είναι ακόμα άφαντο. Κι ενώ αρχικά πληροφορίες ήθελαν να πρόκειται για μια δίθυρη έκδοση του σεντάν, τελικά μάλλον πρόκειται για κάτι εντελώς διαφορετικό.

Μια πηγή κοντά στη Mazda αποκάλυψε πως είναι πολύ πιθανόν να αναφερόταν σε ένα μοντέλο με περιστροφικό κινητήρα: «Εφόσον προχωρήσει, θα βασίζεται σε μια ενισχυμένη βερσιόν της πλατφόρμας του Mazda6 αλλά καλιμπραρισμένη για να δεχθεί την κίνηση στους πίσω τροχούς.»

Αυτό έρχεται σε αντίθεση με όσα ξέραμε μέχρι τώρα, ότι δηλαδή αν τελικά πάρει το πράσινο φως θα χρησιμοποιεί το πλαίσιο του καινούργιου MX-5.

Το 2017, οπότε και συμπληρώνονται 50 χρόνια από την παρουσίαση του πρώτου Mazda με κινητήρα Wankel, του Cosmo Sport, φημολογείται πως θα εμφανιστεί ως concept αλλά δεν θα μπει στην παραγωγή πριν το 2020 οπότε και, συμπτωματικά (;), η εταιρεία από τη Hiroshima θα γιορτάζει έναν αιώνα ζωής.

Ένας νέος Wankel 1,6 lt με κωδική ονομασία 16X είχε παρουσιαστεί στο Σαλόνι του Τόκυο το 2007 και απέδιδε 300 PS στην ατμοσφαιρική έκδοση και 455 στην υπερτροφοδοτούμενη. Θεωρήθηκε ως ο διάδοχος του 13Β Renesis που κινούσε το RX-8 – αλλά έκτοτε αγνοείται η τύχη του...

[Πηγή: motoring.com.au]

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube