Νέο Opel Insignia Country Tourer, αποκάλυψη

Νέο Opel Insignia Country Tourer, αποκάλυψη

Σε αποκάλυψη των πρώτων χαρακτηριστικών του νέου Insignia Country Tourer προχώρησε η Opel, μοντέλο που καλείται να κοντράρει το Audi A4 Allroad

Το νέο Insignia Country Tourer, ανταγωνιστικό μοντέλο των Audi A4 και A6 Allroad, αλλά και του Volvo XC70, προσφέρεται με τρεις κινητήρες στην γκάμα του, δύο πετρελαίου και ένα βενζίνης. Ο βασικός ντίζελ είναι ο 2.0 CDTi των 163 PS και των 38,7 kgm ροπής (με overboost) και ακολουθεί ο κορυφαίος πετρελαιοκινητήρας της γκάμας, ο 2.0 BiTurbo CDTi των 195 PS και των 40,8 kgm ροπής.

Ο μοναδικός, προς το παρόν, βενζινοκινητήρας είναι ο 2.0 SIDI Turbo που αποδίδει 250 PS και 40,8 kgm ροπής. Ο βενζινοκινητήρας και ο βασικός πετρελαιοκινητήρας μπορούν να εφοδιαστούν είτε με χειροκίνητο είτε με αυτόματο κιβώτιο έξι ταχυτήτων, ενώ ο BiTurbo CDTi προσφέρεται μόνο με αυτόματο κιβώτιο.

Από πλευράς εμφάνισης, το Insignia Country Tourer διαθέτει μεγαλύτερη και χρωμιωμένη μάσκα, ενώ εκτός από τους διαφοροποιημένους προφυλακτήρες και τα προστατευτικά που το αγκαλιάζουν, υπάρχουν και προστατευτικές ποδιές, τόσο εμπρός όσο και πίσω, για προστασία των μηχανικών μερών σε εκτός δρόμου διαδρομές. Ακόμα, η απόσταση από το έδαφος έχει αυξηθεί κατά 20 mm σε σχέση με το απλό Insignia Tourer.

Το Insignia Country Tourer διαθέτει ηλεκτρονικά ελεγχόμενη τετρακίνηση με συμπλέκτη Haldex που μοιράζει τη ροπή στον εμπρός και στον πίσω άξονα, ανάλογα τις συνθήκες, ενώ μπορεί να δώσει μέχρι και 100% της δύναμης στον πίσω άξονα. Όταν όμως δεν χρειάζεται η επιπλέον πρόσφυση, το σύστημα δίνει κίνηση μόνο στους εμπρός τροχούς για οικονομία καυσίμου και λιγότερη φθορά στα μηχανικά μέρη.

Στο στάνταρ εξοπλισμό συναντάμε και το ηλεκτρονικά ελεγχόμενο μπλοκέ διαφορικό στον πίσω άξονα (eLSD) και την ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ανάρτηση FlexRide. Σύμφωνα μάλιστα με την Opel, η τετρακίνηση σε συνδυασμό με την ανάρτηση FlexRide προσφέρει πολύ καλό έλεγχο του μοντέλου σε εκτός δρόμου διαδρομές.

Η επίσημη παρουσίασή του είναι προγραμματισμένη να γίνει στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης, τον Σεπτέμβριο, και η διάθεσή του στην αγορά θα ξεκινήσει πριν το τέλος του έτους.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube