Νέο Ford Edge στο Los Angeles Auto Show 2013

Νέο Ford Edge στο Los Angeles Auto Show 2013

Το τρίτο μέλος της παγκόσμιας οικογένειας SUV της Ford θα ντεμπουτάρει επίσημα στο Los Angeles Auto Show στις 20 Νοεμβρίου.

To νέο Ford Edge που θα κάνει την παγκόσμια πρεμιέρα του στο Los Angeles Auto Show αργότερα μέσα στο μήνα, είναι ένα CUV, μεγαλύτερο σε μέγεθος από το Kuga.

Πρόκειται γι το τρίτο Ford αυτού του είδους που πρόκειται να ακολουθήσει παγκόσμια καριέρα, φυσικά και στην Ευρώπη, ύστερα από τα Kuga και EcoSport.

H ανασχεδίαση του Edge για την παγκόσμια καριέρα του ήταν επιβεβλημένη, έτσι το μοντέλο 2015 ενσωμάτωσε γραμμές και στοιχεία από τη σχεδιαστική γλώσσα kinetic με πιο αδρά χαρακτηριστικά και βαθιά διπλώματα στο μέταλλο.

Το εσωτερικό εικάζεται ότι θα έχει μεγάλη συγγένεια με αυτό που είδαμε στο S-MAX Concept, με απλό σχεδιασμό και premium υλικά. Επίσης αναμένεται να είναι φορτωμένο με διάφορα ηλεκτρονικά γκάτζετ, όπως αναβαθμισμένο και πιο απλό στη χρήση MyFord Touch, Ford Sync κ.ά. Δεν αποκλείεται δε και λόγω του μεγέθους του να δούμε το σύστημα αυτόματου παρκαρίσματος της Ford.



Πολλά και ποικίλα θα είναι και τα ηλεκτρονικά βοηθήματα του οδηγού. Μεταξύ άλλων στο μακρύ κατάλογο θα περιλαμβάνονται Προσαρμοζόμενο Cruise Control, σύστημα διατήρησης λωρίδας (Lane Keeping Aid), σύστημα επιτήρησης τυφλής γωνίας (Blind Spot Monitoring) και σύστημα προειδοποίησης για τους κάθετους δρόμους (Cross-Traffic Alert).

Όσον αφορά τους κινητήρες, αυτοί δεν θα είναι κοινοί παγκοσμίως. Εκείνο που μπορούμε να υποθέσουμε είναι ότι για την Ευρώπη, σαφώς θα επιλεγεί η οικογένεια Duratorq με το δίλιτρο TDCi των 140 ή 163 PS και ο 2.2 TDCi με τους 200 PS και, τολμούμε να υποθέσουμε, ότι η χρήση της βενζινοκίνητης οικογένειας EcoBoost θα περιοριστεί στο δίλιτρο με τους 240 PS.

Το Ford Edge 2015 χρησιμοποιεί την ίδια παγκόσμια πλατφόρμα CD4 που υποστηρίζει το Mondeo, κατά συνέπεια αναμένουμε μια οδική συμπεριφορά ανάμεσα στις κορυφαίες της κατηγορίας. Η πλατφόρμα CD4 κάνει χρήση γονάτων εμπρός και πολλαπλών συνδέσμων πίσω, κάτι που ευνοεί αφενός τον περιορισμό της κλίσης στις στροφές αφετέρου την υποστήριξη της ποιότητας κύλισης. Προφανώς για αυτοκίνητο τέτοιου μεγέθους, το ESP και το Torque Vectoring θα βρίσκονται και αυτά στο ραντεβού.

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube