Νέο DX7 διά χειρός Pininfarina

Νέο DX7 διά χειρός Pininfarina

O Pininfarina σχεδίασε για την κινεζική South East Motor ένα εντυπωσιακό crossover που έκανε την πρεμιέρα του στο Auto Shanghai 2015 την εβδομάδα που μας πέρασε.

Ο Pininfarina είναι βέβαια γνωστός για τις Ferrari και τις Maserati, αλλά δεν θα μπορούσε να επιβιώσει μόνο σχεδιάζοντας σούπερκαρ. Αφενός δεν είναι τόσο πολλά και από την άλλη, οι σχεδιαστές τα αναλαμβάνουν όπως οι «τηλεοπτικοί» δικηγόροι αναλαμβάνουν αμισθί τις πολύκροτες υποθέσεις.

Για να δουλέψει και να βγάλει χρήματα το μαγαζί, χρειάζονται αυτό που λέμε «γήινα αυτοκίνητα» που θα αγοραστούν κατά εκατοντάδες χιλιάδες. Συνεπώς, το DX7 είναι από τα δεύτερα, ένα SUV σχεδιασμένο για την κινεζική κατασκευάστρια εταιρεία South East Motor και που αποκαλύφθηκε στο Auto Shanghai 2015.

Το αποτέλεσμα, όπως μπορείτε να διαπιστώσετε, είναι πολύ όμορφο και πάντως ομορφότερο από τα αναμενόμενο, ειδικά υπό το πρίσμα των κινεζικών δεδομένων για τα crossover που έχουμε μέχρι σήμερα. Από το καλοσχεδιασμένο εμπρός μέρος ξεκινούν  μυώδεις γραμμές που καταλήγουν σε μια δυναμικά οπισθοκλινή οροφή. Ακόμη ξεχωρίζουμε τους καλοσχηματισμένους θόλους των τροχών, τις αρμονικά ζυγισμένες αναλογίες και, τολμούμε να πούμε, τις γοητευτικές λεπτομέρειες. Ακόμα και η καμπίνα, απ’ ό,τι μπορούμε να δούμε, είναι ένα περιβάλλον που κάλλιστα θα σε ευχαριστούσε φιλοξενώντας σε.

Οι διαθέσιμες τεχνικές πληροφορίες είναι λίγες, αλλά θα μας προξενούσε εντύπωση αν υπήρχε κάτι διαφορετικό από ένα 4κύλινδρο μοτέρ τούρμπο μέχρι δύο λίτρα, συνδυασμένο με αυτόματο κιβώτιο που θα στέλνει την κίνηση στους τέσσερις τροχούς. Το δελτίο Τύπου της South East Motor κάνει λόγο για στοιχεία όπως ESP, σύστημα προστασίας από την ανατροπή, αυτόματο παρκάρισμα, ηλεκτρική πέμπτη πόρτα και πανοραμική οροφή.

Βέβαια, αυτή δεν είναι η πρώτη φορά που ο σχεδιαστικός οίκος Pininfarina σχεδίασε για έναν Κινέζο κατασκευαστή. Ο ιταλικός οίκος δραστηριοποιείται στην κινεζική αγορά από τη δεκαετία του ’90, οπότε και άνοιξε το πρώτο γραφείο του στο Πεκίνο. Ένα δεύτερο γραφείο άρχισε να λειτουργεί το 2010 και συνεργάστηκε με τις εταιρείες Chery, BAIC, Brilliance κ.ά.

Τα τελευταία νέα που κυκλοφορούν για το φημισμένο ιταλικό στούντιο σχεδιασμού, το συνδέουν με την ινδική κατασκευάστρια εταιρεία Mahindra που φέρεται να είναι στην τελική ευθεία για την εξαγορά του. Με τον ίδιο τρόπο και την ίδια λογική που η Volkswagen απορρόφησε την Italdesign-Guigiaro και η Ford την τον Ghia και τον Vignale, εδώ και πολλά χρόνια.

Η μελλοντική ιδιοκτησία δίνει ταυτόχρονα και προοπτικές ότι ο Pinfinarina θα ξεκινήσει μια νέα σειρά αυτοκινήτων συνεργαζόμενος με τη South East Motor (SEM) η οποία προσδοκά να επεκταθεί δυναμικά παγκοσμίως και στην Ευρώπη. Οπότε ανυπομονούμε να δούμε στο μέλλον τους καρπούς αυτής της συνεργασίας.
 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube