Νέα Lotus Exige Sport 380

Νέα Lotus Exige Sport 380

Αυτή είναι η ταχύτερη Exige όλων των εποχών, με την Lotus να την ονομάζει “Supercar Killer”.

Η Lotus παρουσίασε την Exige Sport 380, την ισχυρότερη έκδοση του μοντέλου που κατασκευάστηκε ποτέ.

Βασίζεται στην Exige Sport 350 που είχε παρουσιαστεί πριν από περίπου ένα χρόνο, και χάρη στις μετατροπές και τις βελτιώσεις που υπέστη, μπαίνει ακόμα πιο βαθιά σε ξένα χωράφια από πλευράς επιδόσεων, αυτά των supercar.

Το βάρος του μοντέλου στην ελαφρύτερή του μορφή (χωρίς υγρά) είναι 25 kg μειωμένο σε σχέση με την ελαφρύτερη Exige Sport, επιταχύνει από στάση στα 100 km/h σε 3,7” και η τελική ταχύτητα φτάνει τα 286 km/h. Για να επιτευχθούν όμως όλα αυτά, ο 3.5 V6 κινητήρας της Toyota έφτασε να αποδίδει 380 ίππους και 41,8 kgm, και η αεροδυναμική μελέτη πέρασε σε αγωνιστικό επίπεδο.

Παρά την μεγάλη απόδοση και τις ικανότητες της Exige Sport 380 στην πίστα, η Lotus υποστηρίζει ότι η νέα έκδοση παραμένει χρηστική στην καθημερινότητα, με την ποιότητα και το μοντάρισμα των τμημάτων να είναι καθολικά βελτιωμένη.

Η μείωση του βάρους επιτυγχάνεται χάρη στη τοποθέτηση νέων θυρών, νέων φώτων, νέας πίσω αεροτομής, νέου διαχύτη, των ελαφρύτερων σφυρήλατων ζαντών αλουμινίου της αγοράς, συνθετικού πίσω τζαμιού αντί για γυάλινου, μίας μπαταρίας ιόντων λιθίου και ανθρακονημάτινων καθισμάτων. Για όσους θέλουν ακόμα μεγαλύτερη μείωση του βάρους, υπάρχει και πακέτο που περιλαμβάνει ελαφρύτερη εξάτμιση τιτανίου, ανθρακονημάτινο πάνελ οροφής κ.α.

Το αεροδυναμικό πακέτο περιλαμβάνει νέο μπροστινό σπλίτερ με μεγαλύτερο χείλος, μεγάλη πίσω σταθερή αεροτομή και νέας σχεδίασης διαχύτη, καθώς και επιπλέον αεροδυναμικά βοηθήματα διάσπαρτα στο αμάξωμα. Σύμφωνα με πληροφορίες της Lotus, η Exige Sport 380 επιτυγχάνει 140 kg κάθετης δύναμης στην τελική ταχύτητα, 60% βελτίωση σε σχέση με την Sport 350, αλλά χωρίς να αυξάνεται η οπισθέλκουσα.

Επιπλέον, η νέα έκδοση φορά ελαστικά Michelin Pilot Sport Cup 2, με τα εμπρός να είναι 10% φαρδύτερα από τα αντίστοιχα της Sport 350. Μέσα στους πανάλαφρους τροχούς κρύβονται τα ενισχυμένα φρένα που αποτελούνται από χαραγμένους δίσκους της AP Racing.

Στον έξτρα εξοπλισμό του μοντέλου, βρίσκουμε και το Track Pack που περιλαμβάνει ρυθμιζόμενα αμορτισέρ δύο θέσεων της Nitron, καθώς και ρυθμιζόμενες αντιστρεπτικές της Eibach.

Τέλος, το κιβώτιο με το οποίο εφοδιάζεται είναι 6άρι χειροκίνητο και την άνοιξη του 2017 θα υπάρχει και δυνατότητα τοποθέτησης αυτόματου κιβωτίου. Ακόμα, η μετάδοση είναι εξοπλισμένη με ένα ψυγείο λαδιού που επιτρέπει την εκτεταμένη χρήση σε ρυθμό πίστας.

[Πηγή: Lotus]

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube