Mitsubishi: Το Evo επιστρέφει ως υβριδική έκδοση του νέου ASX

Mitsubishi: Το Evo επιστρέφει ως υβριδική έκδοση του νέου ASX

Τα θετικά οικονομικά αποτελέσματα της Mitsubishi θα της επιτρέψουν να βγάλει ένα νέο Evo, έστω και σε διαφορετική μορφή.

Μετά από 10 γενιές το Evo «πέθανε». Τελικά θα αναστηθεί, απλώς δεν θα βασίζεται πλέον στο Lancer.

Έχοντας σημειώσει ρεκόρ πωλήσεων το 2014, η Mitsubishi βλέπει πλέον πολύ σοβαρά την επιστροφή του Evo – αρκεί να μπορεί να δικαιολογήσει το κόστος για την εξέλιξή του.

«Τελικά, όλα εξαρτώνται από το αν θεωρούμε πως θα πετύχει εμπορικά και θα υπάρχουν οι αναγκαίοι πόροι», σχολίασε ο επικεφαλής της Mitsubishi UK, Lance Bradley. «Μετά τα περσινά αποτελέσματα, μπορούμε να επενδύσουμε σε ένα τέτοιο πρότζεκτ που σίγουρα θα ωφελούσε την εταιρεία.»

Όταν (με το καλό) παρουσιαστεί, θα βασίζεται στην επόμενη γενιά του κόμπακτ crossover ASX που θα μπει στην παραγωγή το 2016 και παρουσιάστηκε τον Μάρτιο στη Γενεύη με τη μορφή του υβριδικού concept XR-PHEV II.

Εννοείται πως, σε αντίθεση με το προσθιοκίνητο πρωτότυπο των μόλις 163 PS, το Evo θα είναι τετρακίνητο και πολύ ισχυρότερο.

«Θα πρέπει να είναι ελαφρύ, γρήγορο και με σπορ χαρακτήρα. Αυτό είναι που θέλουμε», ξεκαθάρισε το αφεντικό της Mitsubishi, Tetsuro Aikawa. «Στα ιαπωνικά, το “ο” (στη λέξη Evo) σημαίνει βασιλιάς. Αν προσθέσεις και τα γράμματα EV, που αντιστοιχεί στα ηλεκτρικά οχήματα (Electric Vehicles) ταιριάζει απόλυτα. Οπότε, μπορούμε να κατασκευάσουμε ένα υβριδικό επιδόσεων που να φέρει επάξια την ονομασία EVO». Λίγο περίεργη η εξήγηση του προέδρου αλλά θα το παραβλέψουμε αν τελικά δώσει το πράσινο φως.

Ένα επιπλέον στοιχείο που ενδέχεται να προδίδει τις πραγματικές προθέσεις της μάρκας είναι οι δηλώσεις για το εικονικό σούπερκαρ που δημιούργησε για το Gran Turismo 6. Συμπτωματικά (;), ονομαζόταν XR-PHEV Evolution, ήταν υβριδικό με κιβώτιο διπλού συμπλέκτη και την «έξυπνη» τετρακίνηση S-AWC…

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube