Μια σκληροπυρηνική Ferrari 488 GTO για την Porsche 911 GT2 RS

Μια σκληροπυρηνική Ferrari 488 GTO για την Porsche 911 GT2 RS

Η απάντηση του Maranello στην 911 GT2 RS του Zuffenhausen αναμένεται να ντεμπουτάρει τον προσεχή Μάρτιο στο Σαλόνι της Γενεύης.

Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι η εκπληκτική Porsche 911 GT2 RS έχει μονοπωλήσει τα φώτα της δημοσιότητα τους τελευταίους μήνες.

Η Ferrari δεν θέλησε να καθίσει άπραγη εμπρός σε αυτόν τον ορυμαγδό επικοινωνίας, αλλά και ουσίας, οπότε οι φήμες λένε ότι ετοιμάζει μια σκληροπυρηνική έκδοση της 488 GTB προκειμένου να αντιπαρατεθεί με την Porsche 911 GT2 RS. Έκδοση που θα μπορούσε να επαναφέρει το διακριτικό «GTO» στη μοντενέζικη εταιρεία που έχουμε να δούμε από την 599 GTO το 2011.

Οι φωτογραφίες του καμουφλαρισμένου «μουλαριού» που δημοσίευσε το Motor.es δείχνουν ένα πρωτότυπο που βρίσκεται στην τελική φόρμα παραγωγής της 488 «GTO». Το αυτοκίνητο, που είναι φωτογραφημένο μάλλον στην Ιταλία, είναι μεν μερικώς καλυμμένο, αλλά φαίνεται καθαρά η διαφορετική, πιο άγρια μούρη του.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Έτσι κάνει 7' 21" 63 στο Nürburgring η Ferrari 488 GTB [video]

Η 488 με τον πιο πιστάδικο προσανατολισμό αναμένεται να λανσαριστεί το 2018, με ενισχυμένο μοτέρ και ελαφρύτερη σε σχέση με την 488 GTB. Ο 3,9λιτρος διτούρμπινος κινητήρας V8 φημολογείται ότι αναβαθμίστηκε για να αποδίδει γύρω από τα 720 άλογα, οπότε μιλάμε για περίπου 50 PS επιπλέον, και περιμένουμε να δούμε αν η ροπή των 77,5 kgm πήρε και αυτή την ανιούσα. Βέβαια, η ενίσχυση του μοτέρ δεν θα είναι η μόνη συνιστώσα των αναβαθμισμένων επιδόσεων. Η Ferrari 488 GTO θα επωφεληθεί και ενός σημαντικού ελαφρώματος, το οποίο οι αναφορές το προσδιορίζουν στα 75 kg, φέρνοντας το αυτοκίνητο ακόμη και κάτω από τα 1.400 kg. Δηλαδή μιλάμε για μια αναλογία 1,94 kg/PS. Γι’ αυτή τη σημαντική δίαιτα, η Ferrari λέπτυνε το παρμπρίζ και τα πλευρικά κρύσταλλα, αφαίρεσε ηχομονωτικά υλικά και τοποθέτησε άλλες, σφυρήλατες ζάντες.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Δοκιμάζουμε τη Ferrari 488 Spider [video]

Όλες οι παραπάνω προδιαγραφές σαφώς και κάνουν τη 488 GTO άξιο αντίπαλο για την Porsche 911 GT2 RS. Βέβαια, στα παραπάνω χρειάζεται να συμπεριλάβουμε και την αεροδυναμική απόδοση, η οποία επίσης θα αναβαθμιστεί, προκειμένου η 488 να ανεβάσει την κάθετη αεροδυναμική πίεση που στο στάνταρ μοντέλο είναι 325 kg στα 250 km/h. Από τη φωτογραφία βλέπουμε ότι ο εμπρός προφυλακτήρας δείχνει να έχει ανασχεδιαστεί και να είναι εφοδιασμένος με πρόσθετα ανθρακονημάτινα τμήματα.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Επίσημο: Porsche 911 GT2 RS, 6' 47" 3 @ Nürburgring [video]

Η επίσημη πρεμιέρα του αυτοκινήτου σε μέταλλο αναμένεται στο 88ο Salon de l’ Automobile, στην Γενεύη τον προσεχή Μάρτιο, αν και η Ferrari θα εκμεταλλευτεί σαφώς μια επιπλέον online πρεμιέρα, οπότε και θα δούμε την 488 GTO νωρίτερα.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube