Με τετραδιεύθυνση και χειροκίνητη έκδοση το νέο Renault Mégane RS

Με τετραδιεύθυνση και χειροκίνητη έκδοση το νέο Renault Mégane RS

Σύμφωνα με νέες πληροφορίες, η Renault έχει «κλειδώσει» πλέον σε αυτές τις αποφάσεις και το αυτοκίνητο βρίσκεται στην τελική ευθεία εξέλιξης.

Με βάση πληροφορίες που επικαλείται το συνήθως πολύ έγκυρο αυστραλιανό site «motoring», το νέο Megane RS θα έχει στάνταρ τετραδιεύθυνση και δυνατότητα επιλογής κιβωτίου.

Σύμφωνα λοιπόν με τον συγκεκριμένο «πληροφοριοδότη», η RenaultSport αποφάσισε να μην ακολουθήσει το δρόμο που χάραξε με το κιβώτιο του Clio RS, αφού αυτό είναι κάτι που της έχει κοστίσει σε πωλήσεις.

Μάλιστα, σε όλες τις μετρήσεις επιδόσεων η χειροκίνητη έκδοση έχει αποδειχτεί ταχύτερη από την αυτόματη με το κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, παρότι το τελευταίο διαθέτει το πλέον ενημερωμένο λογισμικό στο launch control του.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ Δοκιμάζουμε το Renault Clio RS

Η βασικότερη αιτία γι’ αυτό, δεν είναι άλλη από το χαμηλότερο βάρος του χειροκίνητου κιβωτίου, το οποίο θα διαθέτει και σύστημα rev-matching (προσομοίωση μύτης-τακουνιού δηλαδή), όμοιο με αυτό του Nissan 370Z. Να σημειώσουμε ότι το συγκεκριμένο σύστημα ήταν πρωτοπόρο στο είδος και αφενός λειτουργούσε πολύ καλά, αφετέρου μπορούσες να το απενεργοποιήσεις.



Σημαντική είναι και η πληροφορία ότι το νέο Mégane RS θα έχει τελικά και το σύστημα ενεργητικής τετραδιεύθυνσης (4CONTROL) που έχουμε ήδη δει στην έκδοση GT. Παρά τα σχεδόν 40 kg που λέγεται ότι προσθέτει το συνολικό βάρος, βελτιώνει τόσο τα δυναμικά χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου που κρίθηκε ότι αξίζει τον κόπο.

Η βασική έκδοση του RS θα έχει ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ ώστε να αλλάζουν τα χαρακτηριστικά της κατά βούληση, όμως οι πιο ειδικές εκδόσεις Cup και Trophy αναμένεται να έχουν συμβατικά αμορτισέρ, ρυθμισμένα με ακρίβεια για πιο σπορ απαιτήσεις.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ Δοκιμάζουμε  το νέο Renault Mégane GT

Σχετικά με τον κινητήρα, τελικά φαίνεται ότι θα επικρατήσει η επιλογή ενός νέου δίλιτρου μοτέρ αντί για μια βελτιωμένη έκδοση του 1.600άρη των Clio RS. Η βελτίωση του τελευταίου λέγεται πως έχει πολύ μεγάλο κόστος για να είναι συμφέρουσα, τουλάχιστον με τα σημερινά δεδομένα.

Η Renault πάντως δε θα συμμετάσχει στο κυνήγι της απόλυτης ιπποδύναμης, αλλά θα επικεντρωθεί στη ρύθμιση του κινητήρα με τρόπο που να υποστηρίζει άψογα τη σπορ οδήγηση και το γρήγορο ρυθμό.

Από την άλλη πάντως, θα πρέπει να θεωρείται βέβαιη η πρόθεση της RenaultSport να συνοδεύσει το λανσάρισμα του νέου της μοντέλου με ένα νέο ρεκόρ προσθιοκίνητων στο Nürburgring. Η επίσημη παρουσίαση του αυτοκινήτου αναμένεται να γίνει τον ερχόμενο Σεπτέμβριο, στο Σαλόνι της Φρανκφούρτης.

[Πηγή: Motoring.com.au]

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube