Mazda: Επιστροφή για τα MPS και το CX-7

Mazda: Επιστροφή για τα MPS και το CX-7

Σπορ εκδόσεις και ένα crossover περιλαμβάνει το πλάνο της μάρκας.

Το σήμα MPS λανσαρίστηκε για πρώτη φορά το 2005, στο Mazda6, το οποίο ακολούθησε το Mazda3 την επόμενη χρονιά. Και τα δύο είχαν κάτω από το καπό έναν 4κύλινδρο τούρμπο με 260 PS, ο οποίος κινούσε και το μεσαίο SUV CX-7.

Τα τρία μοντέλα, που σήμερα απουσιάζουν από τη γκάμα της Mazda, θα επανέλθουν σύντομα, με πρώτο το Mazda3 MPS που θα παρουσιαστεί το φθινόπωρο.

Στο Σαλόνι της Φρανκφούρτης θα το δούμε σε μορφή concept, που ουσιαστικά όμως θα είναι έτοιμο να μπει στην παραγωγή. Με τη μάχη της ιπποδύναμης στα καυτά χάτσμπακ να έχει φουντώσει, ιδίως μετά την παρουσίαση του Civic Type-R από τη Honda, ο υπερτροφοδοτούμενος 2.5 θα αποδίδει τουλάχιστον 300 PS.

Σε αντίθεση ωστόσο με την πρώτη γενιά αλλά και την πλειονότητα του ανταγωνισμού, η ισχύς δεν θα περνά στο δρόμο από τους εμπρός μόνο τροχούς αλλά μέσω τετρακίνησης.

Την ίδια συνταγή θα υιοθετήσει και το Mazda6 MPS, που θα παρουσιαστεί τον Νοέμβριο στην Έκθεση του Los Angeles. Η εταιρεία δεν θέλησε να σχολιάσει αν θα βγάλει εκδόσεις MPS των Mazda2 και MX-5, όπως φημολογείται, δημιουργώντας μια νέα σειρά με μοντέλα επιδόσεων.

Ωστόσο έχει διαπιστώσει το κενό στη γκάμα των SUV της ανάμεσα στο best-seller CX-5 και το μεγάλο CX-9 (που δεν διατίθεται στην Ευρώπη) και θα το καλύψει το 2016 με τη δεύτερη γενιά του CX-7.

Το μεσαίο crossover θα βασίζεται σε μια επιμηκυμένη πλατφόρμα του CX-5 και, χάρη στους μεγαλύτερους χώρους, θα μπορεί να φιλοξενήσει 7 (ή, ακριβέστερα, 5+2...) άτομα. Οι αγοραστές του νέου CX-7 θα μπορούν να επιλέξουν κάποιον από τους οικονομικούς Skyactiv βενζίνης και ντίζελ που κινούν και το CX-5.

[Πηγή: motoring.com.au]

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube