Lamborghini hot σουπερμίνι!

Lamborghini hot σουπερμίνι!

Εάν στοχεύεις να αυξήσεις για τα καλά τις πωλήσεις σου, τι να σου κάνει ένα σούπερ-SUV; Έλα στον κόσμο των σουπερμίνι. Τσάμπα μπήκες στον Όμιλο;

Η Lamborghini, αφού από αποκλειστικός κατασκευαστής σούπερκαρ μπήκε στον πειρασμό να φτιάξει SUV, τη νέα Urus, για να διπλασιάσει τις πωλήσεις της, γιατί να μην επιχειρήσει να τις πολλαπλασιάσει; Πώς; Φτιάχνοντας κι ένα σουπερμίνι. Ευκολάκι και κατά τας γραφάς.

Παίρνεις την πλατφόρμα MQB στην έκδοση Α0 που υποστηρίζει την πρόσφατη, νέα γενιά του Polo. Κρατάς την ίδια βασική σιλουέτα, βάζεις τη μούρη της Urus, το σχήμα από τις πίσω πόρτες της και, ιδού. Το Lambo Urus χάτσμπακ σε συνέχεια του αγροτικού Urus είναι γεγονός. Μέχρι εκεί και για πλάκα έφτασε ο Kleber Silva, όπως βλέπετε στη φωτογραφία.

Εμείς όμως θα του δώσουμε πραγματική εμπορική διάσταση. Οπότε θα περάσουμε και στην καμπίνα. Κρατάς αυτούσιο το σαλόνι και το ντύνεις δέρμα-αλκαντάρα, βάζεις τις απαραίτητες διακοσμήσεις ανθρακονήματος και βουρτσισμένου αλουμινίου, ανοξείδωτα πεντάλ, και κεντίδι «Ταύρο» στα προσκέφαλα. Φέρνεις στα μέτρα του Polo το ταμπλό της Urus με τα εξαγωνικά στοιχεία, στα οποία περιλαμβάνονται οι αεραγωγοί και οι ποτηροθήκες. Βάζεις το τριάκτινο τιμόνι σε σχέδιο Urus φτιαγμένο από τη  Nardi, μια κεντρική εξατομικεύσιμη οθόνη πληροφοριών TFT και το πρόσφατο Lamborghini Infotainment System. Τέλος, κολλάς στο ντουλαπάκι του συνοδηγού καλλιγραφικό το «Lamborghini».

Όσο για το μοτέρ, παίρνεις αυτό του VW Golf GTI στην έκδοση Clubsport S με τους 310 PS. Με μια αναβαθμισούλα ανεβαίνεις στους 350 -παραπάνω απ' ό,τι αν έκοβες στη μέση το διτούρμπινο V8 της Urus. Αλλάζεις το πλαστικό καπάκι και βάζεις κι εκεί έναν «Ταύρο» και είσαι έτοιμος. Τέλος, το τιμολογείς 50 χιλιάρικα το κομμάτι. Όχι παραπάνω για να μην την πάθεις όπως η Aston Martin με την παταγώδη αποτυχία του Cygnet.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube