Main menu

Κλεάνθης Τριανταφυλλίδης
Τρίτη, 12 Σεπτεμβρίου 2017 - 6:52μμ

IAA 2017: Νέα Porsche Cayenne Turbo [video]

Ακόμα πιο δυνατή, με προσαρμοζόμενη αερανάρτηση, ενεργή αεροδυναμική και πολλές άλλες βελτιώσεις στην απόδοση και την ασφάλεια.

Δύο εβδομάδες μετά την επίσημη παρουσίαση της Cayenne 3ης γενιάς, η Porsche αποκαλύπτει στη Φρανκφούρτη την πιο δυνατή έκδοσή της, την Turbo.  

H νέα Cayenne Turbo χρησιμοποιεί τον 4λιτρο διτούρμπινο V8 της φίρμας, που στέλνει 550 PS και 78,5 kgm ροπής σε όλους τους τροχούς, μέσω ενός νέου 8τάχυτου κιβωτίου Tiptronic S. O κινητήρας αυτός αποδίδει 30 PS και 2 kgm παραπάνω από τον προκάτοχό του και επιταχύνει το αυτοκίνητο από στάση μέχρι τα 100 km/h σε 4,1” – ή σε 3,9” με το έξτρα πακέτο Sport Chrono. Η τελική ταχύτητα είναι 286 km/h.

Η Porsche υπόσχεται ότι ο νέος κινητήρας έχει και πιο άμεση απόκριση στο γκάζι, χάρη στη νέα διάταξη υπερπλήρωσης με μικρότερη διαδρομή των καυσαερίων από τους θαλάμους καύσης μέχρι τα δύο τούρμπο. Επιπλέον, η διάταξη αυτή επέτρεψε την τοποθέτηση του κινητήρα χαμηλότερα στο πλαίσιο, χαμηλώνοντας το κέντρο βάρους προς όφελος της οδικής συμπεριφοράς.

H αερανάρτηση είναι ενεργή, με τρεις αεροθαλάμους ανά γόνατο, προσφέροντας «την ακρίβεια ενός σπορ αυτοκινήτου, την άνεση ενός οικογενειακού και την προσαρμοστικότητα ενός 4x4 εκτός δρόμου». Προσφέρει επίσης έξι διαφορετικές ρυθμίσεις της απόστασης από το έδαφος, που μπορούν να επιλεγούν χειροκίνητα ή ηλεκτρονικά μέσω των 5 νέων προγραμμάτων οδήγησης για το δρόμο και εκτός δρόμου.

Η κορυφαία Cayenne μπορεί επίσης να εφοδιαστεί επί παραγγελία με σύστημα τετραδιεύθυνσης, σύστημα ελέγχου της κλίσης Dynamic Chassis Control (που λειτουργεί μέσω ενός 48βολτου ηλεκτρικού συστήματος) και σύστημα μεταφοράς της ροπής Torque Vectoring.

Η νέα Cayenne Turbo έχει και ενεργή αεροδυναμική, με ένα προσαρμοζόμενο σπόιλερ οροφής, που βελτιστοποιεί τη ροή του αέρα, αυξάνει την κάθετη πίεση στον πίσω άξονα και λειτουργεί και ως αερόφρενο. Χάρη σε αυτό, η απόσταση ακινητοποίησης από τα 250 km/h είναι 2 μέτρα μικρότερη – πράγμα που μπορεί να έχει και κρίσιμη σημασία. 

Τα νέα φρένα υψηλών επιδόσεων PSCB έχουν ατσάλινους δίσκους με επιφανειακή επίστρωση καρβιδίου του βολφραμίου, που αυξάνει την απόδοση και την αντοχή στη φθορά. Όποιος θέλει πάντως μπορεί και να παραγγείλει τα έξτρα κεραμικά φρένα.

Η νέα Turbo ξεχωρίζει από τις άλλες Cayenne από το διαφορετικό εμπρός μέρος της, τους προβολείς LED (μέρος του δυναμικού συστήματος φώτων), τα φαρδύτερα φτερά, τους τροχούς 21 ιντσών, τις δύο διπλές εξατμίσεις, καθώς και τα μαρσπιέ και την πίσω ποδιά στο χρώμα του αμαξώματος.

Στο εσωτερικό δεσπόζει το Porsche Advanced Cockpit, για την παρακολούθηση και τον έλεγχο των λειτουργιών του αυτοκινήτου. Τα σπορ καθίσματα έχουν ενσωματωμένο προσκέφαλο και δέχονται 18 διαφορετικές ρυθμίσεις, το τιμόνι είναι θερμαινόμενο και πολυλειτουργικό, και υπάρχει ένα στάνταρ ηχοσύστημα Bose με ισχύ 710W.

Παρότι μόλις αποκαλύφθηκε στην Έκθεση της Φρανκφούρτης, η νέα Porsche Cayenne Turbo μπορεί ήδη να παραγγελθεί σε κάποιες ευρωπαϊκές χώρες, σε τιμές που ξεκινούν από τα €138.500 στη Γερμανία. Οι παραδόσεις θα αρχίσουν στο τέλος του χρόνου.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Νέα Porsche Cayenne 2018 [video]

[Πηγή: Porsche]

Κάθε αναγνώστης του drive.gr μπορεί να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του στα σχόλια, όποιες κι αν είναι αυτές. Ωστόσο κάθε σχόλιο πρέπει να εγκριθεί από τους διαχειριστές της σελίδας, οπότε δημοσιεύεται λίγη ώρα μετά την καταχώρησή του. Τα μόνα σχόλια που απαγορεύονται και άρα διαγράφονται είναι όσα περιέχουν υβριστικές ή προσβλητικές εκφράσεις ή φωτογραφίες, αυτά που γράφονται μόνο για να προκαλέσουν αναταραχή ή προσωπική αντιπαράθεση με άλλους χρήστες (flaming), όσα διαφημίζουν εταιρίες, προϊόντα ή ανταγωνιστικές ιστοσελίδες και βέβαια τα κακόβουλα, βλαπτικά και επαναλαμβανόμενα μηνύματα (spam).
Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σας!

Σχεδιασμός, Ανάπτυξη και Φιλοξενία