Η κεντρομήχανη Corvette της Aria θα μπορούσε να γίνει το αντίπαλον δέος της LaFerrari

Η κεντρομήχανη Corvette της Aria θα μπορούσε να γίνει το αντίπαλον δέος της LaFerrari

Η εταιρεία Aria Group παρουσίασε ένα concept car που δείχνει τον δρόμο στη GM η οποία λέγεται ότι εξελίσσει ένα κεντρομήχανο για την επόμενη γενιά Corvette.

Έχουμε γράψει και στο παρελθόν για τον διάδοχο της Corvette. Έχουμε δει επεξεργασμένες εικόνες της κεντρομήχανης Corvette αλλά και κατασκοπευτικές φωτογραφίες από δοκιμές εξέλιξης.

Η Aria είναι μια εταιρεία που σχεδιάζει και κατασκευάζει εδώ και 21 χρόνια concept cars για τις αυτοκινητοβιομηχανίες. Επίσης είναι ο βασικός προμηθευτής σε βαφές και τμήματα από ανθρακονήματα της Singer. Της εταιρείας που δημιουργεί μοναδικές Porsche 911 «παντρεύοντας» εξαρτήματα από διαφορετικές γενιές του μοντέλου χωρίς να αλλοιώνει την αίσθηση του αυθεντικού.

Ενώ λοιπόν η GM αρνείται να μιλήσει δημοσίως και επισήμως για το θέμα, η Aria τους πρόλαβε και παρουσίασε ένα concept car που θα πρέπει να ληφθεί σοβαρά υπόψη. Ο πρόεδρος και CEO της εταιρείας Clive Hawkins δήλωσε σχετικά με την δημιουργία της εταιρείας του: «Η Αμερική αξίζει να έχει το δικό της κεντρομήχανο υπεραυτοκίνητο».

Το αυτοκίνητο φέρει το όνομα Fast Eddy. Αν αναρωτιέστε ποιος είναι αυτός, πρόκειται για τον αντιπρόεδρο του τμήματος σχεδιασμού στην πιο πρόσφατη «χρυσή εποχή» της GM και δημιουργός της Corvette C4. Με την οποία κυκλοφορούσε καθημερινά. Και είναι ο πατέρας του συνιδρυτή της Aria, Charles Taylor.




Η σχεδίαση του Fast Eddy είναι εμπνευσμένη από το πρωτότυπο Chevrolet Aerovette XP-882 το οποίο παρουσιάστηκε το 1977 αλλά δεν προχώρησε ποτέ στην παραγωγή. Αν το project προχωρήσει, το αυτοκίνητο που θα προκύψει θα είναι εξωφρενικά γρήγορο. Ο Hawkins λέει ότι το Fast Eddy κινείται από τον LT4, τον κινητήρα της Corvette C7 ZO6, με απόδοση 660 άλογα και… 89,7 kgm ροπή. Αλλά χρειάζεται διαφορετική μετάδοση, σε transaxle διάταξη, την οποία η GM δεν διαθέτει. Συγκεκριμένα ο Hawkins αναφέρθηκε σε ένα κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, τεχνολογία που το εργοστάσιο δεν διαθέτει. Το αυτοκίνητο θα έχει ανθρακονημάτινο μονοκοκ σασί και αλουμινένια υποπλαίσια εμπρός και πίσω. Το βάρος υπολογίζεται να είναι μικρότερο από 1.100 kg. Για να το δούμε αλλιώς, αυτό σημαίνει ότι θα 2 kgm λιγότερη ροπή από μία LaFerrari, αλλά και 180-200 kg μικρότερο βάρος. Αν και για να συγκριθεί με την Αγία Τριάδα των hypercars (LaFerrari, McLaren P1 και Porsche 918 Spyder) του λείπουν περίπου 150-200 PS, η Aria υπόσχεται επιτάχυνση 0-100 km/h 2,6” και 0-160 km/h σε 5,6”. Το τετρακοσάρι καλύπτεται σε 10,1” και η τελική ξεπερνά τα 320 km/h.



Για τον σχεδιασμό ο Hawkins λέει ότι αυτός υπαγορεύεται από τις αεροδυναμικές απαιτήσεις και όχι από πρόθεση φθηνού εντυπωσιασμού. Επισημαίνει την απλότητα του σχήματος και υπογραμμίζει ότι το αμάξωμα παράγει κάθετη δύναμη χωρίς εμφανείς πτέρυγες και άλλα αεροδυναμικά βοηθήματα.

Αυτή την στιγμή η Aria δεν έχει πάρει κάποια προπαραγγελία, αλλά  αν υπήρχε ενδιαφέρον θα μπορούσε να κατασκευάσει το αυτοκίνητο σε εύλογο χρονικό διάστημα. Ένα εφικτό όνειρο είναι τα 100 κομμάτια, για πελάτες. Η εταιρεία θα ήθελε να φτιάξει 500 για να πάρει έγκριση τύπου για αγώνες, αλλά αυτό είναι ένα πιο μακρινό και δύσκολο να υλοποιηθεί όνειρο. Για παραγωγή 100 κομματιών, το Fast Eddy θα μπορούσε να πωλείται σε μία τιμή της τάξης των 500.000 δολαρίων.



Πηγή Carbuzz

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube