H McLaren P1 θα είναι υβριδική και θα αποδίδει 916 PS

H McLaren P1 θα είναι υβριδική και θα αποδίδει 916 PS

Το υβριδικό σύστημα του νέου hypercar της McLaren θα αποδίδει 916 PS και θα παράγει λιγότερα 200gr CO2/km, όπως αποκάλυψε σήμερα η βρετανική εταιρεία

Το υβριδικό σύστημα του νέου hypercar της McLaren θα αποδίδει 916 PS και θα παράγει λιγότερα 200gr CO2/km, όπως αποκάλυψε σήμερα η βρετανική εταιρεία.

Κύρια πηγή της εντυπωσιακής ισχύς της P1 είναι ένας διπλά υπετροφοδοτούμενος V8 κινητήρας 3,8 λίτρων, ο οποίος αποδίδει 737 PS στις 7.500 rpm. Συνδεδεμένος απευθείας πάνω στον V8 είναι ένας ηλεκτροκινητήρας ισχύος 179 PS, που αυξάνει τη συνδυαστική ισχύ της P1 στους 916 PS.

Σύμφωνα με τα στοιχεία που έδωσε στη δημοσιότητα η McLaren, η ροπή του V8 αγγίζει τα 73,4 kgm στις 4.000 rpm, ενώ άλλα 26,5 kgm ροπής είναι άμεσα διαθέσιμα από τον ηλεκτροκινητήρα. Η συνδυασμένη ροπή φθάνει τα 91,8 kgm στις 4.000 rpm.

Ωστόσο, το μυστικό της McLaren P1 κρύβεται στα συστήματα IPAS (Instant Power Assist System) και DRS (Drag Reduction System) τα οποία προέρχονται από την τεχνολογία της F1 και για συγκεκριμένο διάστημα παρέχουν επιπλέον ώθηση στο βρετανικό hypercar. Και τα δυο συστήματα, IPAS και DRS, ελέγχονται από τον οδηγό πιέζοντας τα αντίστοιχα μπουτόν στο τιμόνι. Ειδικά για το IPAS, η Mclaren τονίζει ότι η άμεση απόκριση που προσφέρει είναι εφάμιλλη ενός ατμοσφαιρικού κινητήρα.

Την σύζευξη του V8, που είναι μια βελτιωμένη έκδοση του μοτέρ της MP4-12C, με τον ηλεκτροκινητήρα αναλαμβάνει ένα κιβώτιο διπλού συμπλέκτη με 7 σχέσεις. Το παράλληλο υβριδικό σύστημα επιτρέπει, σύμφωνα με την McLaren, στην P1 να κινηθεί αποκλειστικά με ηλεκτρική ενέργεια για απόσταση έως και 10 km.

Η συστοιχία μπαταριών βρίσκεται πίσω από τα καθίσματα για καλύτερη κατανομή του βάρους. Ζυγίζουν 96 kg, είναι υγρόψυκτες και σύμφωνα με τους ιθύνοντες της McLaren, οι αποδοτικότερες που τοποθετούνται αυτή την περίοδο σε αυτοκίνητο παραγωγής. Μάλιστα, υπάρχει η δυνατότητα plug-in φόρτισης των μπαταριών σε 2 ώρες.

Το DRS από την πλευρά του, μειώνει την γωνία της πίσω αεροτομής μειώνοντας την αεροδυναμική αντίσταση στις υψηλές ταχύτητες κατά 23%.

[Πηγή: McLaren]

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube