H McLaren δεν θα πέσει στο επίπεδο της Cayman

H McLaren δεν θα πέσει στο επίπεδο της Cayman

Η McLaren αποκλείει το ενδεχόμενο παραγωγής ενός βασικού μοντέλου, κάτω από τις 570 S και 540 C, κόντρα στην μικρότερη Porsche.

Οι McLaren 570 S και 540 C, τα δύο αυτοκίνητα που τοποθετούνται απέναντι στις κορυφαίες εκδόσεις της Porsche 911 θα παραμείνουν τα βασικά μοντέλα της βρετανικής εταιρείας. Η McLaren απέκλεισε το ενδεχόμενο να παράγει ένα ακόμη μικρότερο μοντέλο, στην κατηγορία της Cayman.

Παρότι θέλει να προσελκύσει περισσότερους πελάτες, η βρετανική εταιρεία θέλει επίσης να διατηρήσει τον ξεχωριστό, εξωτικό χαρακτήρα της και να διαφυλάξει την σπανιότητα των αυτοκινήτων που φέρουν το σήμα της. «Ένας αντίπαλος για την Cayman είναι ένα βήμα πολύ μακριά από το όραμά μας για την μάρκα. Τα αυτοκίνητα αυτής της κατηγορίας δεν είναι εξωτικά, όπως θέλουμε να είναι τα δικά μας. Με τα δύο αυτά μοντέλα (την 570 S και την 540 C) έχουμε φτάσει κατέβει ως το επίπεδο των 911 και R8. Πιο κάτω δεν υπάρχει για εμάς», δήλωσε ο Robert Melville, αρχισχεδιαστής της McLaren.


Η 570 S στέκεται απέναντι στις κορυφαίες 911. Η McLaren δεν θα κατέβει χαμηλότερα, στην κατηγορία της Cayman

Ο Melville λέει πως η 570 S είναι ένα αυτοκίνητο που σχεδιάστηκε για αυτούς που θα ήθελαν ένα πραγματικό supercar για κάθε μέρα. Η 570 S ανοίγει νέους δρόμους για την εταιρεία. Τα άλλα μοντέλα, όπως η P1 και η 650 S, απευθύνονται σε πολύ πλούσιους ανθρώπους με πάρα πολλά διαφορετικά αυτοκίνητα στην κατοχή τους. Έχουν τουλάχιστον ένα για κάθε χρήση. Αντίθετα, η 570 S θα μπορούσε να χρησιμοποιείται καθημερινά, ακόμη και ως το μοναδικό αυτοκίνητο. Με αυτή την προοπτική, και έχοντας να ανταγωνιστεί την 911 και το R8, το εργοστάσιο φρόντισε ιδιαίτερα την σχεδίαση και την ποιότητα κατασκευής της καμπίνας.


Ως supercar για κάθε μέρα, η 570 S έχει να ανταγωνιστεί την 911 και το R8. Η ποιότητα κατασκευής της καμπίνα είναι πλέον προτεραιότητα της McLaren

Μια ανοικτή 570 S και μια έκδοση GT είναι επίσης στα σκαριά. Οι έρευνες δείχνουν επίσης ότι περισσότεροι αγοραστές αναμένεται να χρησιμοποιήσουν τα χρηματοδοτικά εργαλεία της εταιρείας για να αποκτήσουν το αυτοκίνητο των ονείρων τους, πράγμα που αυτομάτως αυξάνει την δεξαμενή δυνητικών πελατών. Η Spider θα διατηρεί την ίδια επί της ουσίας σχεδίαση, αλλά η GT θα διαφοροποιείται αρκετά. «Δεν μπορούμε να αλλάξουμε όλο το αυτοκίνητο. Δεν υπάρχει λόγος, άλλωστε. Είναι απλώς μια διαφορετική έκδοση. Υπάρχουν στοιχεία που θα μεταφερθούν αυτούσια και άλλα που θα είναι καινούρια. Το σημαντικό στην σχεδίαση της 570 ήταν οι πόρτες, καταφέραμε να βρούμε λύσεις ώστε να ταιριάζουν στα διαφορετικού τύπου αμαξώματα», λέει ο Melville.

Η GT θα παρουσιαστεί στις αρχές του επόμενου χρόνου, πιθανότατα στην Γενεύη, ενώ η 570 S Spider θα λανσαριστεί το 2017.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube