H Audi θα φτιάξει ένα e-tron GT ανταγωνιστικό του Tesla Model S

H Audi θα φτιάξει ένα e-tron GT ανταγωνιστικό του Tesla Model S

Το νέο ηλεκτρικό 4θυρο GT θα δείχνει την κατεύθυνση που θα πάρει η Audi Sport στο μέλλον.

Το νέο ηλεκτρικό σούπερ-σεντάν θα λανσαριστεί το 2020, όπως ανακοινώθηκε προχθές στην ετήσια συνέντευξη Τύπου της εταιρείας.

Ο e-tron GT θα είναι ένα από τα 20 εξηλεκτρισμένα μοντέλα που θα περιλαμβάνονται στην γκάμα της Audi το 2025.

Όπως ανακοίνωσε η εταιρεία, το e-tron GT θα παράγεται στο εργοστάσιο του Neckarsulm στη Γερμανία, θα είναι «πολύ δυναμικό» και θα δείχνει την κατεύθυνση που θα πάρει ο κλάδος υψηλών επιδόσεων της φίρμας.

Ο πρόεδρος της Audi, Rupert Stadler, δήλωσε: «Αντιλαμβανόμαστε τον σπορ χαρακτήρα με πολύ προοδευτικό τρόπο, με το πλήρως ηλεκτρικό e-tron GT. Κι έτσι θα οδηγήσουμε τη φίρμα υψηλών επιδόσεών μας, την Audi Sport, στο μέλλον».

Παράλληλα ανακοινώθηκε ότι το πολυσυζητημένο e-tron EV –το SUV που είδαμε καμουφλαρισμένο στη Γενεύη (φωτ. κάτω)– θα κοστίζει γύρων στα €80.000 στη Γερμανία, όταν θα λανσαριστεί αργότερα μέσα στη χρονιά.

Σχετικά με το θέμα του κόστους εξέλιξης των ηλεκτρικών αυτοκινήτων (EV), o Stadler είπε ότι «η συνεργασία με την Porsche» πάνω στη νέα πλατφόρμα ηλεκτρικών μοντέλων με τον εσωτερικό κωδικό J1 (πάνω στην οποία βασίζεται και η Porsche Mission E) «έχει μειώσει το κόστος εξέλιξης κατά τριψήφιο αριθμό εκατομμυρίων ευρώ».

Ο Stadler επίσης αποκάλυψε ότι όλα τα βασικά μοντέλα της Audi θα προσφέρονται «με τουλάχιστον mild-hybrid» κινητήριο σύστημα. «Η θέσπιση του κύκλου WLTP [του νέου, πιο ρεαλιστικού, για τη μέτρηση κατανάλωσης και ρύπων] αποδεικνύεται μια εξαιρετικά μεγάλη πρόκληση, αλλά ήδη περνάμε έγκριση τύπου για διάφορους κινητήρες και κιβώτια», πρόσθεσε.

Ο πρόεδρος της Audi είπε επίσης ότι θα λανσαριστούν «δέκα νέα σπορτίφ SUV» για την πολύ σημαντική κινέζικη αγοράεπτά από τα οποία θα κατασκευάζονται εκεί και τέσσερα θα είναι ηλεκτρικά.

Η αγορά premium αυτοκινήτων της Κίνας έχει στραφεί ξεκάθαρα προς τα SUV και η σειρά Q της Audi αντιστοιχούσε στις μισές πωλήσεις της φίρμας πέρσι. Μέσα στη χρονιά θα λανσαριστεί εκεί και μια έκδοση με μακρύ μεταξόνιο του Q2.

Ο οικονομικός διευθυντής (CFO) της Audi, Alexander Seitz, αποκάλυψε ότι το ένα τρίτο των προσφερόμενων κινητήρων και κιβωτίων για το Α3 δεν είχαν πωλήσεις, οπότε στο νέο Α3 θα απλοποιηθεί η σχετική γκάμα για μείωση του κόστους. Ο Seitz μίλησε και για μια νέα σειρά μοντέλων δίπλα στο Α3, που «θα στοχεύει νεότερους αγοραστές», χωρίς όμως να δώσει άλλα στοιχεία.

Πολλές από τις αλλαγές στα συστήματα κίνησης ήρθαν ως αποτέλεσμα του σκανδάλου Dieselgate, το οποίο έκανε το 2017 «μια πολύ δύσκολη χρονιά», μαζί με την επιβράδυνση των πωλήσεων στην Κίνα.

«Το θέμα των ντίζελ μας κοστίζει πολύ σε χρόνο και δεν έχει κλείσει ακόμη», είπε ο Stadler. «Δουλεύουμε ακούραστα πάνω στα τεχνικά ζητήματα, αλλά η αποσαφήνιση των νομικών θεμάτων θα πάρει περισσότερο χρόνο. Λυπούμαστε για την αβεβαιότητα που δημιουργείται στους πελάτες και τους υπαλλήλους μας, αλλά έχουμε διδαχθεί από τα λάθη μας».

Ο Stadler είπε επίσης ότι το σύστημα πληροφοριοδότησης της εταιρείας έχει ανανεωθεί και ότι «η εντιμότητα και η ανάκτηση της εμπιστοσύνης» θα είναι κορυφαίες προτεραιότητες για την Audi από εδώ κι εμπρός.

Πέρα από τις αλλαγές, η Audi ανακοίνωσε και κέρδη ρεκόρ το 2017. Τα κέρδη αυξήθηκαν κατά 57% σε 4,7 δισεκατομμύρια ευρώ, παρότι οι πωλήσεις παρουσίασαν οριακή μείωση 0,6% σε σχέση με το 2016.

[Πηγή: Autocar]

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube