Το εσωτερικό και οι κινητήρες του νέου Hyundai i20 2015

Το εσωτερικό και οι κινητήρες του νέου Hyundai i20 2015

Η Hyundai αποκάλυψε τους κινητήρες που θα φοράει το νέο i20 αλλά και το εσωτερικό του, το οποίο είναι πιο ευρύχωρο από του απερχόμενου.

Έναν μήνα πριν από την επίσημη παρουσίαση του νέου Hyundai i20 στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Παρισιού, η κορεατική εταιρία αποκάλυψε πλήρως το εσωτερικό του και τη γκάμα κινητήρων που θα χρησιμοποιεί στις ευρωπαϊκές αγορές.

Το ταμπλό του νέου Hyundai i20 είναι σαφώς πιο καλοσχεδιασμένο από του απερχόμενου μοντέλου. Φαίνεται πιο λιτό απ' ό,τι αυτό του αδελφού μοντέλου Kia Rio και είναι πιο οδηγοκεντρικό, με κλίση 5 μοιρών προς τον οδηγό. Σύμφωνα με την εταιρία στις πιο σημαντικές επιφάνειες του εσωτερικού έχει χρησιμοποιηθεί μαλακό πλαστικό, το οποίο προσφέρει premium αίσθηση και αντέχει στον χρόνο.

Η αύξηση των εξωτερικών διαστάσεων και του μεταξονίου του i20 έχει ευνοήσει τους χώρους στο εσωτερικό. Οδηγός και συνοδηγός έχουν 33 mm περισσότερο χώρο για το κεφάλι, 24 mm για τα γόνατα και 15 mm για τους αγκώνες τους. Το πίσω κάθισμα μπορεί να φιλοξενήσει τρεις ενήλικους κανονικού ύψους, σύμφωνα πάντα με τη Hyundai, κάνοντας το i20 ένα πραγματικό πενταθέσιο που θα φέρει σε δύσκολη θέση ακόμα και μοντέλα της αμέσως επόμενης, μικρομεσαίας κατηγορίας.

Ο χώρος αποσκευών φτάνει τα 326 lt, σχεδόν ισοφαρίζοντας αυτόν του νέου Skoda Fabia, ενώ με την αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων δημιουργείται χώρος φόρτωσης που φτάνει τα 1.042 lt. Οι πρακτικές θήκες στις πόρτες μπορούν να φιλοξενήσουν μπουκάλια 1,5 lt για τους εμπρός και 1 lt για τους πίσω επιβάτες, ενώ στην κονσόλα πίσω από τον επιλογέα ταχυτήτων υπάρχουν δύο μεγάλες ποτηροθήκες.

Η γκάμα των κινητήρων του νέου Hyundai i20 περιλαμβάνει τρία μοτέρ βενζίνης και δύο diesel. Είναι όλα γνωστά μας από τα υπάρχοντα μοντέλα των Hyundai και Kia, όμως έχουν αναβαθμιστεί ώστε να πληρούν τις προδιαγραφές ρύπων Euro 6. Ο βασικός κινητήρας diesel 1,1 lt αποδίδει 75 ίππους και 18,3 kgm, ενώ στην περίπτωση του 1.400άρη CRDi τα νούμερα γίνονται 90 PS και 24,5 kgm. Δυστυχώς δεν έχουν γίνει ακόμα γνωστές οι επιδόσεις του νέου i20, ούτε στοιχεία για την κατανάλωση και τις εκπομπές ρύπων.

Οι βενζινοκινητήρες ανήκουν στην οικογένεια Kappa, είναι αλουμινένιοι και έχουν μεταβλητό χρονισμό βαλβίδων. Θα υπάρχει ένας 1.2 σε εκδόσεις 75 και 84 ίππων, με ροπή 12,4 kgm και στις δύο περιπτώσεις, που θα συνδυάζεται με 5άρι χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων. Ο δυνατότερος 1.4 που αποδίδει 100 PS και 13,7 kgm θα προσφέρεται με 6άρι χειροκίνητο ή 4άρι αυτόματο.

Το νέο Hyundai i20 θα προσφέρει στον αγοραστή που το επιθυμεί ένα πλούσιο επίπεδο εξοπλισμού, το οποίο θα περιλαμβάνει μεταξύ άλλων ανοιγόμενη πανοραμική ηλιοροφή και σύστημα πλοήγησης με οθόνη αφής 7''.  Θα υπάρχει ακόμα και το σύστημα αυτόματου ξεθαμπώματος του παρμπρίζ και το θερμαινόμενο τιμόνι του Hyundai i40.

[Πηγές: Hyundai, Autocar]

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube