Έρχονται πιο μεγάλο VW Polo και κόμπακτ SUV

Έρχονται πιο μεγάλο VW Polo και κόμπακτ SUV

Το δημοφιλές σουπερμίνι της VW στην επόμενη γενιά του θα είναι πιο ευρύχωρο, ενώ η γκάμα των μικρών μοντέλων θα διευρυνθεί με ένα SUV, το T-Cross.

Το δεύτερο μοντέλο σε πωλήσεις για τη Volkswagen θα σταματήσει να χρησιμοποιεί την πλατφόρμα PQ26 που υποστήριζε το αυτοκίνητο μέχρι σήμερα και θα μικρότερη έκδοση A0 (A-Zero) της διαμορφώσιμης αρχιτεκτονικής MQB.

Μια αλλαγή που θα αυξήσει κατά οκτώ πόντους το μεταξόνιο, από τα 2,47 στα 2,55 m.

H νέα πλατφόρμα θα υποστηρίξει επίσης το επόμενο κόμπακτ SUV της Volkswagen, το T-Cross, το οποίο θα μπορούσε να εξελιχθεί σε ιδιαίτερα καλοπουλημένο μοντέλο. Γεύση του θα πάρουμε τον άλλο μήνα, στο σταντ της εταιρείας στο Σαλόνι της Γενεύης.

Το μακρύτερο μεταξόνιο του Polo θα αντανακλάται περισσότερο στην καμπίνα του αυτοκινήτου και ειδικά στο χώρο για τα πόδια των επιβατών που κάθονται στο πίσω κάθισμα. Πέρα όμως από το μήκος δεν αναμένεται να υπάρχει διαφοροποίηση άξια μνείας στο ύψος. Το μεταξόνιο των 2,55 m θα αφορά τόσο τα 3θυρα όσο και τα 5θυρα Polo, σε μια προσπάθεια να απλοποιηθεί η κατασκευή του αυτοκινήτου. Ομοίως βέβαια θα επωφεληθούν και τα παράγωγα του Volkswagen Group, Audi A1, SEAT Ibiza και Skoda Fabia. Ωφέλεια που θα έχει επιστροφή εκατομμυρίων στη γκρουπ, αν αναλογιστούμε ότι η MQB A1 αναγκάζεται να υποστηρίζει πέντε διαφορετικά μεταξόνια, ενώ η MQB A0 θα υποστηρίζει ένα και μοναδικό.

Το να αποδεχτείς την αλλαγή σε ένα και μόνο μεταξόνιο δεν είναι εύκολο, ισχυρίστηκε ο δρ. Jochen Böhle, επικεφαλής της Volkswagen στην εξέλιξη μικρών αυτοκινήτων, αλλά τα οφέλη θα μπορούσαν να διαχυθούν σε όλο το γκρουπ.

«Το επόμενο Polo θα είναι MQB A0 (A Zero), όχι PQ26. Υπήρχαν πολλές πιέσεις από τις μάρκες για κάτι διαφορετικό, αλλά είχαμε έναν ισχυρό μαχητή μαζί μας (τώρα αποχωρήσαντα), το δρα Hackenberg και τους πίεζε για να έχουμε μόνο μία», εξήγησε ο δρ. Böhle.

«Η PQ26 διαθέτει ήδη πολλά εξαρτήματα από την MQB, όπως το αυτόνομο φρενάρισμα και τα συστήματα υποβοήθησης της οδήγησης».

Ο δρ. Böhle επιβεβαίωσε επίσης ότι το νέο κόμπακτ SUV της εταιρείας, το T-Cross, θα το δούμε υπό μορφή πρωτοτύπου στο Σαλόνι της Γενεύης τον προσεχή μήνα. Και αυτό θα βασίζεται στην αρχιτεκτονική A0, όπως το νέο μεγαλύτερο και πιο «έξυπνο» Polo. Στη φωτογραφία βλέπουμε την αρχική σχεδιαστική σπουδή T-Roc από την οποία θα πάρει τη σκυτάλη το πρωτότυπο T-Cross.



Σε ένα άλλο τέχνασμα κατασκευής, το VW Group θα χρησιμοποιήσει την επόμενη γενεαλογική αλλαγή στα μοντέλα του για να κατασκευάζει όσα περισσότερα παρόμοια μεταξόνια ανά εργοστάσιο μπορεί. Πρόκειται για μια σημαντική μεταστροφή από έναν οργανισμό που κατασκευάζει τα μοντέλα του στα αντίστοιχα εργοστάσια κάθε μάρκας, με μερικές αξιοσημείωτες εξαιρέσεις.

«Προγραμματίζουμε εργοστάσια multi-brand έτσι ώστε να μπορούμε να φτιάχνουμε διαφορετικά αυτοκίνητα με το ίδιο μεταξόνιο στον ίδιο χώρο», παραδέχτηκε ο Böhle.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube