Επίσημο: Νέο Volvo V60 Polestar

Επίσημο: Νέο Volvo V60 Polestar

Η Polestar αποκάλυψε το νέο V60 περιορισμένης παραγωγής, με ισχύ 350 PS και έναρξη πωλήσεων τον Ιούνιο του 2014.

Το νέο Volvo V60 Polestar, χρησιμοποιεί μια βελτιωμένη έκδοση του 3λιτρου 6κύλινδρου κινητήρα τούρμπο του Σουηδο/Κινέζου κατασκευαστή που αποδίδει ισχύ 350 PS στις 5.700 rpm –την ίδια που γνωρίσαμε νωρίτερα φέτος στο S60 Polestar.

Η ροπή των 51,0 kgm αποδίδεται μεταξύ 2.800 και 4.750 rpm, με τον κόφτη να επεμβαίνει στις 6.500 rpm.

Στις αναβαθμίσεις που έκανε η Polestar στον 3λιτρο V6 περιλαμβάνονται νέο ιντερκούλερ, καθώς και σπορ εξάτμιση με πιο «αγωνιστικό» ήχο. Το μοτέρ συνδυάζεται με ένα 6άρι αυτόματο σασμάν που διαθέτει και paddles στο τιμόνι.

Η Polestar δηλώνει ότι επενέβη και αναβάθμισε το λογισμικό του κιβωτίου ταχυτήτων AWF 21 για ταχύτερες αλλαγές, ενώ πρόσθεσε launch control και ένα νέο σύστημα τετρακίνησης της Haldex για καλύτερη κατανομή της ροπής - είναι ρυθμισμένη να «δίνει» περισσότερη ροπή στον πίσω άξονα.

Επιπλέον, ρύθμισε εκ νέου το ESP και τοποθέτησε φρένα υψηλής απόδοσης με τέσσερις αεριζόμενους δίσκους, με τους εμπρός να είναι διάστασης 371 mm με εξαπίστονες δαγκάνες της Brembo. Τα τακάκια με τη σειρά τους είναι και αυτά ενισχυμένα, με τα εμπρός να είναι της Jurid και τα πίσω της Brembo.

Τα ρυθμιζόμενα αμορτισέρ του νέου V60 Polestar, όπως και του προγενέστερου S60 Polestar -που πόρρω απέχουν από το πρωτότυπο S60 Polestar του2012- είναι ρυθμιζόμενα της Öhlins. Οι ζάντες μεγάλωσαν σε σχέση με τις 19άρες του S60 Polestar, ανεβαίνοντας μία ίντσα, στις 20”.

Εκτός από τις μηχανολογικές αναβαθμίσεις, η Polestar προχώρησε και σε αεροδυναμικές προσθήκες, με νέα εμπρός σπλίτερ, πίσω σπόιλερ και διαχύτη.

Παρά τις μετατροπές στις οποίες προχώρησε η Polestar, το «γαλάζιο» V60 ζυγίζει μόλις 130 kg παραπάνω από το στάνταρ S60 Τ6, στα 1.822 kg.

Η Volvo δηλώνει ότι το V60 Polestar χρειάζεται 4,9” για τα 0-100 km/h και 17,7” για τα 0-200 km/h, ενώ η ανώτατη ταχύτητά του περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 km/h.

Στην καμπίνα, η Polestar πρόσθεσε νέο τιμόνι και σπορ καθίσματα που, όπως δηλώνει, είναι σχεδιασμένα κατά τέτοιο τρόπο, έτσι ώστε να αυξάνουν την άνεση, αλλά από την άλλη να υποστηρίζουν καλύτερα το σώμα του οδηγού.

Το βελτιωμένο S60 με το 3λίτρο μοτέρ δεν έχει καμία τύχη στη χώρα μας, πόσω μάλλον ένα βελτιωμένο V -από το Versatile. Στις υπόλοιπες χώρες όμως, υπάρχει ελπίδα. Όπως δηλώνει ο πρότζεκτ μάνατζερ της Volvo, Henrik Fries, «Η “δουλειά” εστιάστηκε στο συνολικό πακέτο, με τελικό στόχο να δημιουργήσουμε ένα αυτοκίνητο που θα μπορείς να το χρησιμοποιείς καθημερινά, καλύπτοντας τόσο την πρακτική όσο και τη συναισθηματική σκοπιά».

Το V60 Polestar θα ξεκινήσει την εμπορική του καριέρα τον Ιούνιο του 2014, με τη Volvo να δηλώνει ότι θα αποκαλύψει τον αριθμό των αυτοκινήτων που θα κατασκευάσει λίγο πριν από το λανσάρισμα του αυτοκινήτου. Και βέβαια, η Volvo θα χρειαστεί να συνυπολογίσει ότι το V60 Polestar θα βρει μπροστά του τα επίσης 3λιτρα και εγνωσμένης αξίας BMW 335i xDrive Touring και Audi S4 Avant 3.0 TFSI quattro S tronic.

[Πηγή Polestar]

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube