Επίσημο: Νέο Subaru Outback

Επίσημο: Νέο Subaru Outback

Η Subaru αποκάλυψε το νέο Outback στο 2014 New York Auto Show.

Το νέο Subaru Outback, που είναι προγραμματισμένο να ξεκινήσει την εμπορική καριέρα του το προσεχές φθινόπωρο στις ευρωπαϊκές αγορές, βαδίζει πάνω στα σχεδιατικά ίχνη του Legacy.

Έτσι, υιοθετεί και αυτό την εξάγωνη μάσκα που ενσωματώνει και τα εμπρός φανάρια. Για τον περιορισμό του βάρους, η Subaru χρησιμοποίησε αλουμινένιο καπό, το αμάξωμα ενσωματώνει πλαστικά προστατευτικά, το παρμπρίζ έχει εντονότερη κλίση σε σχέση με το απερχόμενο μοντέλο για πιο σπορ εικόνα. Για τον ίδιο λόγο και η πέμπτη πόρτα τελειώνει σε πτέρυγα στο πάνω μέρος της.

Την «περιπετειώδη» διάθεση του νέου Outback φροντίζουν η απόσταση από το έδαφος που έχει ανέβει στους 22,1 πόντους, οι ψωμωμένες ράγες οροφής, και οι 17 ή 18 (έξτρα) αλουμινένιες ζάντες.

Το αμερικανικών προδιαγραφών Outback που παρουσιάστηκαν στη Νέα Υόρκη, στη βασική τους έκδοση ήταν μάλλον φτωχά εξοπλισμένα, με ηλεκτρικά παράθυρα και κλειδαριές, ρυθμιζόμενο τηλεσκοπικά τιμόνι, κλιματισμό και σύστημα infotainment με 6,2ιντση οθόνη.

Ο εξοπλισμός παίρνει την ανιούσα στην έκδοση Premium, όπου μεταξύ άλλων διαθέτει ηλεκτρικά ρυθμιζόμενο κάθισμα οδηγού με δέκα ρυθμίσεις, τιμόνι και λεβιέ με δερμάτινη επένδυση και αυτόματο διζωνικό κλιματισμό. Επιπλέον το Outback Premium διαθέτει θερμαινόμενα εμπρός καθίσματα και αναβαθμισμένο σύστημα infotainment με οθόνη 7”.

H πλούσια έκδοση Limited, μιλώντας πάντα για το αμερικανικών προδιαγραφών Outback, είναι φορτωμένη επιπλέον με αεριζόμενα δερμάτινα καθίσματα εμπρός, πίσω θερμαινόμενα καθίσματα, και ηλεκτρικά ρυθμιζόμενο κάθισμα συνοδηγού. Επιπλέον, το Outback Limited διαθέτει ηχοσύστημα της Ηarman/Κardon και επενδύσεις με όψη ξύλου.

Κάτω από το καπό υπάρχουν δύο επιλογές: Ο 2,5λιτρος 4κύλινδρος με μέγιστη ισχύ 177 PS και μέγιστη ροπή 24,0 kgm και ένας 6κύλινδρος 3,6λιτρος με 260 PS και 34,0 kgm. Και τα δύο μοτέρ συνδυάζονται με αυτόματο κιβώτιο διαρκώς μεταβαλλόμενης σχέσης Lineartronic που μεταδίδει την κίνηση και στους τέσσερις τροχούς μέσω του γνωστού συμμετρικού συστήματος τετρακίνησης της Subaru.

[Πηγή Subaru]
 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube