Επίσημο: Νέο Infiniti Q50 2016

Επίσημο: Νέο Infiniti Q50 2016

Η Infiniti αποκάλυψε επίσημα το ανανεωμένο Q50 2016 που στην γκάμα διαθέτει μεταξύ άλλων και ένα νέο διτούρμπινο μοτέρ V6 σε δύο εκδόσεις ισχύος

To νέο μοτέρ twin-turbo 3.0 lt V6 είναι και η σημαντικότερη προσθήκη στην γκάμα του νέου Infiniti Q50 2016 με μέγιστη απόδοση 305 PS και μέγιστη ροπή 40,8 kgm.

Και αν τα 300+ άλογα σας ακούγονται λίγα, έρχεται το κορυφαίο μοντέλο της σειράς που με το ίδιο πιο tuned μοτέρ ανεβαίνει αντιστοίχως στους 405 PS και στα 48,4 kgm. Την υπόλοιπη γκάμα συμπληρώνει προς το παρόν μια πιο οικονομική έκδοση με 4κύλινδρο δίλιτρο μοτέρ με 211 PS και 35,7 kgm.

Ο παραπάνω κινητήρας έρχεται στο πλαίσιο της αντικατάστασης των παλιότερων, γερασμένων μονάδων V6 της Infiniti, αυτών των 3,5 και τριών λίτρων καταγωγής Nissan. Αντικατάσταση για την οποία μας είχε προϊεδεάσει στα μέσα του Νοεμβρίου ο Matthew Davis, επικεφαλής για το προϊόν και την επικοινωνία της εταιρείας σε παγκόσμιο επίπεδο.

Προσεχώς, η γκάμα του Q50 θα εμπλουτιστεί από ένα υβριδικό μοντέλο που θα συνδυάζει 3,5λιτρο βενζινοκινητήρα V6 με ηλεκτρομοτέρ και συστοιχία μπαταριών ιόντων λιθίου. Το set-up αυτό θα αποδίδει συνδυαστική μέγιστη ισχύ 365 PS.

Όλοι οι παραπάνω κινητήρες συνδυάζονται με αυτόματο 7άρι κιβώτιο ταχυτήτων που διαθέτει και ρύθμιση για χειροκίνητες αλλαγές είτε μέσω του λεβιέ είτε μέσω paddles στο τιμόνι. Όλα τα μοντέλα μπορούν να συνδυαστούν έξτρα με σύστημα τετρακίνησης.

Εκτός από τους νέους κινητήρες, το νέο Infiniti Q50 2016 διαθέτει βελτιωμένο σύστημα Direct Adaptive Steering που είναι πιο εξατομικευμένο και που «μιμείται καλύτερα αυτό που χρειάζεται να αισθάνεται ο οδηγός από το τιμόνι σε σχέση με τα συμβατικά ηλεκτροϋδραυλικά συστήματα». Το αυτοκίνητο διαθέτει ακόμη επαναρρυθμισμένη ανάρτηση, νέες αντιστρεπτικές και το σύστημα Dynamic Digital Suspension για τα μοντέλα Q50 Sport.  

Στο σχεδιαστικό τομέα, δεν υπάρχουν σημαντικά νέα, πέραν του ότι το κορυφαίο μοντέλο V6  από πλευράς ισχύος ξεχωρίζει από αυτό των 305 PS από τις διαφορετικού στιλ μπούκες της εξάτμισης και τις 19άρες ζάντες ελαφρού κράματος που φορούν καλοκαιρινά λάστιχα υψηλών επιδόσεων, run-flat.

Και στην καμπίνα οι αλλαγές είναι περιορισμένες, αλλά υπάρχει διαθέσιμο το νέο πακέτο εξοπλισμού Premium Plus που προσθέτει ηλεκτρικά ρυθμιζόμενο τιμόνι, διαιρούμενο πίσω κάθισμα, θερμαινόμενα εμπρός καθίσματα και στεφάνη τιμονιού. Επίσης περιλαμβάνει ηλεκτροχρωματικούς πλευρικούς καθρέφτες, οσφυϊκή υποστήριξη για το κάθισμα του οδηγού και το σύστημα πολυμέσων Infiniti InTouch με GPS.

[Πηγή Infiniti]

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube