Επίσημο: Έτοιμο το Range Rover Evoque Convertible [videos]

Επίσημο: Έτοιμο το Range Rover Evoque Convertible [videos]

Το πρώτο ανοιχτό premium SUV, τουλάχιστον στην Ευρώπη, είναι πλέον γεγονός και επισήμως.

Η παραγωγή της ανοιχτής έκδοσης του Evoque ήταν κάτι που είχε εδώ και καιρό επιβεβαιωθεί.

Όμως τώρα βγήκαν στη δημοσιότητα τα περισσότερα τεχνικά στοιχεία και οι πρώτες επίσημες φωτογραφίες με τα video. Προφανώς βασίζεται στην Coupe έκδοση του μοντέλου και η –αποκλειστικά σε μαύρο χρώμα- υφασμάτινη κουκούλα του είναι πλήρως αυτόματη. Το Evoque Convertible ανοίγει σε 18” και κλείνει σε 21, με ταχύτητα που δε θα πρέπει να ξεπερνά τα 48 km/h. Η εταιρεία κάνει λόγο για εξαιρετικής ποιότητας υλικά γι’ αυτό και υπόσχεται ηχομόνωση στο ίδιο σχεδόν επίπεδο με του κλειστού μοντέλου.

Η καμπίνα είναι τετραθέσια και μπορεί να εξοπλιστεί με πολλά και διάφορα gadget, ενώ υπάρχει διαθέσιμος ένας ανεμοθώρακας για να κόβει τον αέρα όταν κινείσαι με μεγάλη ταχύτητα και την κουκούλα κάτω. Ανεξάρτητα από τη θέση της οροφής το πορτμπαγκάζ χωράει 251 λίτρα ενώ ενδιαφέρον έχουν τόσο οι νέοι πλευρικοί αερόσακοι που είναι θώρακος-κεφαλής (στο δρόμο που χάραξε η Porsche Boxster) όσο και το σύστημα προστασίας από τις ανατροπές που εκτείνει δύο αλουμινένιες μπάρες μόλις διαγνωστεί κίνδυνος ανατροπής μέσα σε μόλις 90 msec. Η εταιρεία αναφέρει ότι το λογισμικό των συστημάτων ασφάλειας είναι προγραμματισμένο ώστε να μη μπερδεύεται από τα δεδομένα που καταγράφονται στις ακραίες εκτός δρόμου περιστάσεις, που κάθε Range Rover οφείλει να ξεπερνάει.

Τα μηχανικά μέρη δεν έχουν αλλαγές από του κλειστού μοντέλου κάτι που σημαίνει ότι υπάρχει ένας πετρελαιοκινητήρας (TD4) κι ένας βενζινοκινητήρας (Si4), αμφότεροι 2λιτροι. Ο πρώτος αποδίδει ανάλογα με την έκδοση 150 ή 180 ίππους, ενώ ο δεύτερος 240 ίππους. Ο χρόνος για την επιτάχυνση 0-100 km/h είναι 12, 10,3 και 8,6” αντίστοιχα, όχι και άσχημα εάν αναλογιστείς ότι το βάρος του αυτοκινήτου ξεκινάει από τα 1.936 κιλά. Αυτό σημαίνει 270 κιλά παραπάνω από το Coupe. Και οι τρεις είναι διαθέσιμοι με 9άρι αυτόματο κιβώτιο της ZF, τετρακίνηση και το σύστημα Terrain Response, ενώ για δύσκολες καταστάσεις προαιρετικά υπάρχει και το Terrain Response Progress Control.

Οι πωλήσεις του ανοιχτού Evoque θα ξεκινήσουν το δεύτερο εξάμηνο του 2016 και με τιμές υψηλότερες από του Coupe.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube