Έκθεση Γενεύης: Νέο Audi Q2, και με 1.0 TFSI κινητήρα

Έκθεση Γενεύης: Νέο Audi Q2, και με 1.0 TFSI κινητήρα

Παρουσιάστηκε επίσημα το ολοκαίνουργιο κόμπακτ SUV της Audi, με έξι συνολικά κινητήρες, σε δικίνητες και τετρακίνητες εκδόσεις.

Το νέο Q2 έχει μήκος μόλις 4,19 m δηλαδή λιγότερο από το A3 Sportback, παράλληλα όμως είναι πιο φαρδύ, πιο ψηλό και λίγο πιο ελαφρύ, τουλάχιστον στη βασική έκδοση των 1.205 κιλών.

Τα ζωντανά χρώματα και οι επιλογές εξατομίκευσης του δίνουν νεανικό χαρακτήρα, ενώ τα μικρά τζάμια και η πίσω κολόνα που είναι βαμμένη σε διαφορετικό χρώμα από το αμάξωμα φροντίζουν για σπορ τόνο. Θα υπάρχουν τα πακέτα design, sport καθώς και S Line, προκειμένου να ικανοποιείται κάθε αισθητική απαίτηση.

Αρχικά το Q2 θα είναι διαθέσιμο με έξι κινητήρες. Ο 1.0 TFSI και ο 1.6 TDI θα αποδίδουν 116 ίππους, ο 1.4 TFSI CoD και ο βασικός 2.0 TDI 150 ίππους και ο 2.0 TFSI με το δεύτερο 2.0 TDI 190 ίππους. Με όλους τους κινητήρες διατίθεται προαιρετικά 7άρι κιβώτιο S tronic διπλού συμπλέκτη, εκτός από εκείνους των 190 ίππων που θα έχουν στάνταρ μια αναβαθμισμένη έκδοση του εν λόγω κιβωτίου. Οι κινητήρες των 190 ίππων είναι οι μόνοι προς το παρόν που θα διατίθενται και σε συνδυασμό με σύστημα αυτόματης τετρακίνησης quattro. Η οικονομία καυσίμου είναι δεδομένη ό,τι κι εάν διαλέξεις, ενώ παράλληλα η Audi δίνει έμφαση στη μελέτη που έχει κάνει για την ηχομόνωση και την αεροδυναμική του αμαξώματος.

Οι τετρακίνητες εκδόσεις είναι οι μόνες που θα διαθέτουν ανεξάρτητη πίσω ανάρτηση, ενώ οι υπόλοιπες θα διαθέτουν ημιάκαμπτο πίσω άξονα. Ο προσανατολισμός του Q2 είναι ξεκάθαρα ασφάλτινος όπως φαίνεται κι από λεπτομέρειες όπως η κρεμαγέρα μεταβλητού βήματος. Όμως η Audi κάνει λόγο και για ενδιαφέρουσες εκτός δρόμου δυνατότητες, με την απόσταση των 20 cm από το έδαφος και το πρόγραμμα ESC Offorad να τις υποστηρίζουν.

Η καμπίνα είναι ένα κράμα σχεδίασης από A3 και Α1, με την εταιρεία να υποστηρίζει ότι η ποιότητα είναι στο κορυφαίο επίπεδο που χαρακτηρίζει κάθε Audi. Γίνεται ιδιαίτερος λόγος στην πρακτικότητα αλλά και τη σπορ θέση οδήγησης, ενώ ο διαθέσιμος χώρος χαρακτηρίζεται ως «επαρκής για πέντε επιβάτες» τη στιγμή που το πορτμπαγκάζ χωράει 405 λίτρα. Ανάλογα με την έκδοση θα αλλάζει ο διάκοσμος, ενώ οι επενδύσεις θα περιλαμβάνουν και πολυτελείς επιλογές. Προφανώς από πλευράς infotainment θα διατίθεται η τελευταία λέξη της τεχνολογίας, όπως άλλωστε ισχύει και για τα υποβοηθήματα της οδήγησης.

Το Q2 θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της Audi στο Ίγκολσταντ και η διάθεσή του στις Ευρωπαϊκές αγορές θα ξεκινήσει το Φθινόπωρο.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube