Διαρροή, η γκάμα μοτέρ του νέου Toyota Hilux

Διαρροή, η γκάμα μοτέρ του νέου Toyota Hilux

Η γκάμα των κινητήρων του νέου Toyota Hilux 2016 διέρρευσε από φωτογραφία που τραβήχτηκε κατά τη διάρκεια σχετικού event στην Ταϊλάνδη.

Σε συνέχεια της διαρροής μιας φωτογραφίας του νέου Toyota Hilux 2016, νωρίτερα μέσα στον Απρίλιο, οι προδιαγραφές της γκάμας των κινητήρων κάνουν ήδη το γύρο του web.

Από τον περασμένο Φεβρουάριο έχει αρχίσει η αυτοκινητική κοινότητα να ασχολείται εντονότερα με το νέο Toyota Hilux 2016, όταν αυτό φωτογραφήθηκε χωρίς καμουφλάζ. Και σήμερα έχουμε νέες ενδιαφέρουσες λεπτομέρειες σχετικά με το νέο ιαπωνικό pick-up. H διαρροή των πληροφοριών σχετικά με τις προδιαγραφές του κινητήρα έγινε μέσω φωτογραφίας που κυκλοφόρησε στο web και τραβήχτηκε σε εκδήλωση στην Ταϊλάνδη για το νέο pick-up  της Toyota.

Τα παλιά μοτέρ ντίζελ των 2,3 και 3,0 λίτρων αντικαθίστανται από τα μικρότερα 2,4 και 2,8 lt., στις εξής παραλλαγές:

2016 Toyota Hilux 2.4 MT 4κύλινδρος, τουρμποντίζελ με τεχνολογία VNT (Variable Nozzle Turbo). 165 PS/3.600 rpm και 35,0 kgm/1.400-3.400 rpm, 5άρι χειροκίνητο σασμάν.

2016 Toyota Hilux 2.4 AT 4κύλινδρος, τουρμποντίζελ με τεχνολογία VNT (Variable Nozzle Turbo). 160 PS/3.600 rpm και 40,8 kgm/1.600-2.000 rpm, 6άρι αυτόματο σασμάν.

2016 Toyota Hilux 2.8 MT 4κύλινδρος, τουρμποντίζελ με τεχνολογία VNT (Variable Nozzle Turbo). 175 PS/3. 400 rpm και 42,8 kgm/1.400-2.600 rpm, 6άρι χειροκίνητο σασμάν.

2016 Toyota Hilux 2.8 AT 4κύλινδρος, τουρμποντίζελ με τεχνολογία VNT (Variable Nozzle Turbo). 175 PS/3. 400 rpm και 45,9 kgm/1.600-2.400 rpm, 6άρι αυτόματο σασμάν.

Το νέο Toyota Hilux 2016 αναμένεται να διατίθεται με δύο οδηγικές ρυθμίσεις, Power mode και Eco mode, οι οποίες επεμβαίνουν στη χαρτογράφηση του μοτέρ και θα μπορούν να ενισχύουν τις επιδόσεις ή την οικονομία καυσίμου.

[Πηγή Ferd μέσω IndianAutosBlog και HiluxRevoThailand]

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube