Αποκλειστικά με κινητήρες 1.5 το νέο Mazda2 στην Ευρώπη

Αποκλειστικά με κινητήρες 1.5 το νέο Mazda2 στην Ευρώπη

Το νέο Mazda2 θα προσφέρεται με κινητήρες βενζίνης 1.500 cc με ισχύ έως 115 ίππων και με diesel ίδιας χωρητικότητας με εκπομπές 89 gr CO2/km.

Στις αρχές του 2015 θα κυκλοφορήσει στις ευρωπαϊκές αγορές το νέο Mazda2, το οποίο θα διατίθεται τελικά με έναν κινητήρα βενζίνης 1,5 lt σε τρεις εκδόσεις και έναν turbodiesel ίδιου κυβισμού.

Πιο συγκεκριμένα ο 1.5 Skyactiv-G αποδίδει στη βασική έκδοση του ευρωπαϊκού Mazda2 75 PS και 13,8 kgm, ενώ συνδυάζεται με χειροκίνητο 5άρι κιβώτιο. Η μέση τυποποιημένη κατανάλωση φτάνει τα 4,7 lt/100 km και οι εκπομπές CO2 τα 110 gr/km. Περισσότερη ισχύ προσφέρει η έκδοση των 90 PS και 15,1 kgm, στην οποία τα αντίστοιχα νούμερα γίνονται 4,5 lt/100 km και 105 gr/km. Αυτό το Mazda2 θα προσφέρεται και με αυτόματο 6άρι κιβώτιο (4,8 lt/100 km, 112 gr/km).

Στην κορυφή της βενζινοκίνητης γκάμας βρίσκεται μια παραλλαγή του 1.5 Skyactiv-G με 115 PS και 15,1 kgm. Διαθέτει 6άρι κιβώτιο και το σύστημα ανάκτησης ενέργειας i-ELOOP των Mazda3 και Mazda6, ζητάει κατά μέσο όρο 4,9 lt/100 km και εκπέμπει 115 gr CO2/km. Το πιο οικονομικό και «πράσινο» μοντέλο της γκάμας είναι φυσικά το turbodiesel. Ο 1.5 Skyactiv-D αποδίδει 105 PS στις 4.000 rpm και 22,4 kgm στο φάσμα 1.400-3.200 rpm, ενώ ζητάει 3,4 lt/d100 km και εκπέμπει 89 gr/km. Συνδυάζεται κι αυτός αποκλειστικά με χειροκίνητο 6άρι κιβώτιο.

Θυμίζουμε ότι το νέο Mazda2 έχει μήκος 4,06 m, με το μεταξόνιο να φτάνει τα 2,57 m. Σύμφωνα με τη Mazda θα προσφέρει περισσότερο χώρο για τα πόδια των πίσω σε σχέση με κάθε άλλο supermini. Θα είναι μάλιστα το πρώτο μοντέλο της κατηγορίας που θα διαθέτει σύστημα ανίχνευσης οχήματος στη νεκρή γωνία (Blind Spot Monitoring), και heads-up display. Και με βάρος που ξεκινάει από τα 970 kg θα είναι ένα από τα ελαφρύτερα.

Το νέο Mazda2 θα κάνει πολλές εμφανίσεις στην Ευρώπη τους επόμενους μήνες. Θα συμμετάσχει μεταξύ άλλων στο Διεθνές Φεστιβάλ Ταινιών της Ρώμης, θα εκτεθεί στο MAXXI, μουσείο τέχνης του 21ου αιώνα της ίδιας πόλης και θα παρουσιαστεί στις εκθέσεις αυτοκινήτου της Ζυρίχης, της Βιέννης και των Βρυξελλών. Από τον Φεβρουάριο θα ξεκινήσουν οι παραδόσεις των πρώτων αυτοκινήτων, αν και το πρόβλημα της έλλειψης επίσημου αντιπροσώπου της φίρμας στη χώρα μας δεν προβλέπεται να έχει ξεπεραστεί μέχρι τότε.

[Πηγή: Mazda]

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube