Ανάγκα και η BMW θα εξηλεκτρίσει τη μελλοντική 4 Series GT

Ανάγκα και η BMW θα εξηλεκτρίσει τη μελλοντική 4 Series GT

Το Tesla Model 3 αναγκάζει την BMW να προχωρήσει στη δημιουργία μιας αμιγώς ηλεκτρικής 4 Series GT που δεν θα ανήκει στην γκάμα «i».

Η BMW έχει πλήρη επίγνωση ότι χρειάζεται να αλλάξει τα μακροπρόθεσμα σχέδιά της όσον αφορά στον εξηλεκτρισμό της γκάμας της.

Η φίρμα «i» δεν φαίνεται να ανταποκρίνεται με την προσδοκώμενη επιτυχία, καθώς τα αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα έχουν αποκτήσει σαφώς μεγαλύτερο εμπορικό διασκελισμό απ’ ό,τι αρχικά πιστευόταν.

Για το λόγο αυτό, σύμφωνα με το Autocar, η BMW προγραμματίζει να λανσάρει μια 4 Series GT το 2019, ως αντικαταστάτρια τόσο της εμπορικά αποτυχημένης 3 Series GT όσο και της 4 Series Gran Coupé, αλλά και με αμιγώς ηλεκτρική έκδοση. Ένας από τους λόγους αυτής της βιάσης είναι το επερχόμενο Tesla Model 3, απέναντι στο οποίο σκοπεύει να παραταχθεί η BMW με την ηλεκτρική 4άρα GT.

To αυτοκίνητο θα βασίζεται στην επερχόμενη, μελλοντική 3 Series και αρχικά θα πωλείται στην αγορά ως ένα συμβατικό αυτοκίνητο με θερμικό μοτέρ, ενώ προαιρετικά θα διαθέτει και επαναφορτιζόμενη υβριδική έκδοση. Η ηλεκτρική έκδοση θα προκύψει τον επόμενο χρόνο, το 2020, με την BMW να σκοπεύει να εξασφαλίσει αυτονομία 500 km στο αυτοκίνητο με μία φόρτιση. Τόσο η παραπάνω αυτονομία αλλά και η εκτιμώμενη τιμή θα είναι ευθέως ανταγωνιστικά με το επερχόμενο Tesla Model 3.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ BMW: 28 νέα μοντέλα ως το 2021

Όπως και η Tesla, η BMW ενδέχεται να προσφέρει στους αγοραστές μια γκάμα ηλεκτρικών επιλογών κίνησης, μια από τις οποίες θα είναι τετρακίνητη, με επεκτεινόμενη αυτονομία και ισχύ έναντι επιπλέον χρέωσης. Η γκάμα φυσικά θα διαθέτει την κλασική πισωκίνητη επιλογή, δίνοντας με αυτό τον τρόπο τη δυνατότητα στον αγοραστή να επιλέξει μια ηλεκτρική 4άρα GT με ζύγισμα και τη οδηγική προσωπικότητα παρόμοια με αυτά μιας στάνταρ BMW.

Εκείνο που είναι σίγουρο είναι ότι το αυτοκίνητο δεν θα αντλήσει το όνομά του από τη φίρμα «i». Η BMW έχει συνειδητοποιήσει ότι χρειάζεται να ενσωματώσει τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα στην υφιστάμενη, στάνταρ γκάμα της, αντί να τα διαχωρίζει σε μια περίεργη γκάμα, όπως συμβαίνει μέχρι σήμερα. Αλλά μήπως αυτό σημαίνει ότι δεν θα υπάρξουν αντικαταστάτες για τα i3 και i8; Το πιθανότερο είναι ότι θα υπάρξουν, τουλάχιστον στην περίπτωση του i8, καθώς ήδη αναμένεται και το i8 Spyder. Σε κάθε περίπτωση όμως αυτή η απόφαση σηματοδοτεί μεγάλες αλλαγές στην BMW, των οποίων τους καρπούς θα δούμε στα αμέσως προσεχή χρόνια.

Λέτε σε παρόμοια αναθεώρηση να προχωρήσει και η Mercedes-Benz με τη φίρμα «EQ»;

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube