10" πιο γρήγορη στο Ring η νέα 911 GT3 RS, λέει η Porsche

10" πιο γρήγορη στο Ring η νέα 911 GT3 RS, λέει η Porsche

Το facelift της GT3 RS είναι το ιδανικό αντίο στη σειρά 991 της Porsche 911.

Η Porsche Motorsport παρουσίασε την 911 GT3 RS, την τελευταία από ότι φαίνεται έκδοση που θα βασίζεται στην πλατφόρμα 991. Και καθώς τα ερωτηματικά είναι πολλά για το αν και μέχρι πότε οι κορυφαίες σκληροπυρηνικές εκδόσεις θα συνεχίσουν να έχουν ατμοσφαιρικά μοτέρ, ένα νέο video που αφορά στο μοντέλο εστιάζει στον ήχο και στην απόδοση.

Το video έχει γυριστεί στο Lausitz Ring, μια πίστα στη Γερμανία που έχει οβάλ διαδρομή αλλά ενδιαφέρουσα εσωτερική χάραξη. Προφανώς η επιλογή του μέρους δεν είναι τυχαία, αφού η 911 GT3 RS είναι περισσότερο από ο,τιδήποτε άλλο ένα αυτοκίνητο προορισμένο να το απολαμβάνει κανείς στην πίστα.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Οδηγούμε την Porsche Cayman GT4 και την αγωνιστική Clubsport

Στη νέα GT3 RS η απόδοση του 6κύλινδρου κινητήρα των 4.0 lt έχει ανέβει κατά 20 ίππους, στους 520. Οι οποίοι αποδίδονται στις 8.250 rpm. Αυτό καθιστά τη συγκεκριμένη έκδοση την ισχυρότερη ατμοσφαιρική 911 που φτιάχτηκε ποτέ. Και ανοίγει ξανά την ψαλίδα από την 911 GT3 η οποία στην περσινή της ανανέωση «φόρεσε» το ίδιο 4λιτρο μοτέρ με 500 άλογα. Δεν έχουν γίνει αλλαγές στα σωθικά, εννοώντας τα κινούμενα μέρη. Η αύξηση στην ισχύ έχει προκύψει από νέα εισαγωγή και εξάτμιση και αλλαγές στην ηλεκτρονική μονάδα διαχείρισης.

Ο Andreas Preuninger, επικεφαλής του Porsche Motorsport, επιβεβαίωσε στο Autocar ότι στην πραγματικότητα ο κινητήρας αποδίδει περισσότερη ισχύ από αυτή που επισήμως ανακοινώνεται και ότι θα μπορούσε να ομολογκαριστεί και ως «530 ίππων». Αλλά το εργοστάσιο προτίμησε να κρατήσει χαμηλούς τόνους. Σε αγωνιστική μορφή o ίδιος κινητήρες μπορεί να φτάσει τα 600 άλογα χωρίς ουσιαστικές αλλαγές, δείχνοντας το τεχνολογικό βάθος αλλά και την ποιότητα και αντοχή των υλικών που επιλέγει η Porsche.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Περισσότερα video για τη νέα Porsche 911 GT3 RS

Όπως και η προηγούμενη 911 GT3 RS, το κιβώτιο είναι 7άρι PDK διπλού συμπλέκτη. Η επιτάχυνση 0-100 km/h είναι μόλις 3,2”, ένα δέκατο πιο γρήγορα από πριν. Και η τελική από 310 έχει πάει στα 320 km/h.

Έχουν γίνει αλλαγές στην ανάρτηση, με τεχνογνωσία που αποκτήθηκε από την GT2 RS. Οι μηχανικοί της Porsche έχουν χρησιμοποιήσει και στα δύο μοντέλα τα ίδια ελατήρια εμπρός / πίσω. Σύμφωνα με το εργοστάσιο, εμπρός, μιλάμε για δύο φορές πιο σκληρά ελατήρια. Μεταλλικά ball-joints χρησιμοποιούνται σε όλους τους συνδέσμους ενώ και το σύστημα ενεργής 4διεύθυνσης έχει αναθεωρηθεί πλήρως.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Φοιτήσαμε στο Porsche Sport Driving School

Φτερά και καπό είναι ανθρακονημάτινα, με πολλά ανοίγματα (αεραγωγοί τύπου NACA) για την απαγωγή θερμότητας. Και η οροφή είναι μεταλλική, από μαγνήσιο. Ανθρακονημάτινη οροφή έχουν τα αυτοκίνητα που είναι εξοπλισμένα με το προαιρετικό Weissach Pack, το οποίο περιλαμβάνει επίσης τροχούς από μαγνήσιο και μειώνει συνολικά το βάρος του αυτοκινήτου κατά 29 κιλά. Ανθρακονημάτινα καθίσματα και πολύ λεπτά και ελαφριά πάνελ στις πόρτες φτιάχνουν αγωνιστική ατμόσφαιρα και στην καμπίνα. Η ηχομόνωση είναι ελάχιστη, στο πλαίσιο της δίαιτας.

Όλες  οι παραπάνω βελτιώσεις, σύμφωνα με την Porsche, αρκούν για να ψαλιδίσουν το χρόνο στο Nurburgring κατά… 10 δευτερόλεπτα.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube