Logan με συνταγή Stepway στη Ρωσία

Logan με συνταγή Stepway στη Ρωσία

Πωλούμενο από τη Renault στη Ρωσία, το Logan επωφελείται με τη σειρά του της φορεσιάς του Stepway με σπέσιαλ, δικά του αισθητικά στοιχεία.

Το Logan μπορεί στην Ευρώπη να ακολουθεί διακριτική εμπορική πορεία, ωστόσο, εξακολουθεί να αποτελεί βασικό μέλος της κατηγορίας των οικογενειακών αυτοκινήτων «χαμηλού κόστους» αλλού. 

Κι αυτό επειδή πολλές χώρες επιμένουν στην προτίμησή τους στις μπερλίνες με κλασικό πορτμπαγκάζ, οι οποίες αποτελούν, τρόπον τινά, θεσμό και ως εκ τούτου επιβραβεύονται με ψηλές πωλήσεις. Έτσι, το Logan παραμένει στην κορυφή των πωλήσεων στη Ρουμανία.

Εκτός Ευρώπης και στις χώρες γύρω από τη Μεσόγειο, τα προϊόντα της οικογένειας που ονομάζονται «Πρόσβασης» φορούν τα σήματα της Renault και όχι της Dacia. Αυτό ισχύει για παράδειγμα στη Ρωσία, όπου το Logan, το Sandero ή το Dokker φοράνε το «Ρόμβο» στη μάσκα τους.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Dacia: Το μελλοντικό Sandero με τη μοντέρνα πλατφόρμα του Clio 5

Λίγες μέρες πριν το Σαλόνι Αυτοκινήτου της Μόσχας ανοίξει τις πύλες του, η Renault παρουσίασε μια νέα έκδοση του Logan, τη Stepway. Αυτή είναι η πρώτη φορά που η οικονομική μπερλίνα υιοθετεί την εμφάνιση του «σκληροτράχηλου» αυτοκινήτου, πολύ δημοφιλούς πάνω στο Sandero. Σημειώστε, ωστόσο, ότι ο σχεδιασμός είναι διαφορετικός, με τον προφυλακτήρα για την περίπτωση να υιοθετεί περισσότερο ακατέργαστο πλαστικό. Από την άλλη πλευρά, διαπιστώνουμε ότι ο σχεδιασμός των τροχών είναι ίδιος με την έκδοση περιορισμένης παραγωγής Advance που κυκλοφόρησε στη Γαλλία την άνοιξη. Και αν είστε παρατηρητικοί, θα είδατε ήδη ότι το ρωσικό Logan έχει πλευρικούς καθρέφτες που ενσωματώνουν τα φλας.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ Dacia: Πώς η οικονομική φίρμα της Renault μειώνει το κόστος;

Να υπενθυμίσουμε ότι το γκρουπ της Renault προτίθεται να αναπτύξει την αισθητική στρατηγική της με την προσφορά προϊόντων χαμηλού κόστους, θέλοντας να θέσει τέλος στο κοινό σχεδιασμό μεταξύ της Renault και της Dacia. Είναι σαφές ότι τα υποκατάστατα των Logan και Sandero στις αναδυόμενες αγορές δεν θα έχουν πλέον το ίδιο αμάξωμα με τα «δικά μας» Dacia, μολονότι οι τεχνικές βάσεις θα είναι πάντα κοινές.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ Dacia, εξηλεκτρισμός εν όψει

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube