VW: Περικοπές εκδόσεων και αύξηση παραγωγικότητας με στόχο την κερδοφορία

VW: Περικοπές εκδόσεων και αύξηση παραγωγικότητας με στόχο την κερδοφορία

Εκτενές πλάνο αναδιαρθρώσεων για να ανταπεξέλθει στο κόστος των τεράστιων επενδύσεων που θα κάνει στην ηλεκτροκίνηση. 

H Volkswagen στοχεύει να αυξήσει το περιθώριο κέρδους της ταχύτερα από ό, τι είχε προγραμματιστεί, παρά τις συνεχώς αυξανόμενες επενδύσεις της σε ηλεκτρικά οχήματα.

O νεώτερος στόχος είναι τώρα να αυξήσει το περιθώριο κέρδους σε τουλάχιστον 6% το 2022, τρία χρόνια νωρίτερα από ό, τι είχε αρχικά προβλέψει. Πρόσφατα, το περιθώριο ανήλθε στο 4%. Παράλληλα η VW έχει καταστήσει σαφές ότι επιδιώκει να επιτύχει λειτουργική απόδοση πωλήσεων τουλάχιστον 6% μέχρι το 2025.

Η εταιρεία θα επενδύσει περισσότερα από 11 δισεκατομμύρια ευρώ στην ηλεκτρονική κινητικότητα, την ψηφιοποίηση, τις αυτόνομες υπηρεσίες οδήγησης και κινητικότητας έως το 2023, ενώ το μεγαλύτερο μέρος από αυτά θα απορροφηθούν για την εξέλιξη της ηλεκτροκίνησης.

Για να «αντέξει» τις επενδύσεις αυτές, η VW στοχεύει σε μεγαλύτερες περικοπές κόστους από ό, τι είχε προγραμματιστεί, την ώρα που η παραγωγικότητα των εργοστασίων της θα αυξηθεί κατά περίπου 30% μέχρι το 2025. Η αυτοκινητοβιομηχανία θα βάλει σε ενέργεια ένα πρόγραμμα εξοικονόμησης κόστους και αύξησης της αποδοτικότητας μετά το 2020 και θα επιδιώξει πρόσθετη εξοικονόμηση κόστους ύψους 3 δισ. Ευρώ έως το 2023.

Η VW δεν αποκάλυψε λεπτομέρειες σχετικά για το αν θα επηρεαστούν οι θέσεις εργασίας, αλλά απέκλεισε τις αναγκαστικές απολύσεις.Ωστόσο έχει προαναγγείλει πρόγραμμα εθελουσίας εξόδου 9.300 υπαλλήλων.

Για το σκοπό αυτό θα διακοπεί η παραγωγή κινητήρων χαμηλής ζήτησης κάτι που θα αποσυμφορήσει και την αλυσίδα εφοδιασμού, ανέφερε η VW.
Την ίδια στιγμή, όλες οι βασικές εκδόσεις των μοντέλων στο μέλλον θα διατίθενται μόνον με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων, δίχως να υπάρχει ούτε σαν προαιρετική η δυνατότητα παραγγελίας με αυτόματο κιβώτιο. Παράλληλα σε αυτές τις εκδόσεις δεν θα υπάρχει και η δυνατότητα εφοδιασμού με σύστημα τετρακίνησης ανέφερε ο επικεφαλής επιχειρησιακού σχεδιασμού της VW, ο Ralf Brandstaetter.

Η εταιρεία στοχεύει να στηρίξει περίπου το 80% της παραγωγής οχημάτων της στην ευέλικτη αρχιτεκτονική της πλατφόρμας MQB για εξοικονόμηση κόστους έως και 60%.

Τέλος η VW δήλωσε ότι οι συνομιλίες με τη Ford για την επέκταση μιας ευρύτερης συμμαχίας πέρα από τα επαγγελματικά αυτοκίνητα συνεχίζονται, τονίζοντας πως αυτή θα μπορούσε να επικεντρωθεί στον τομέα των ηλεκτρικών και αυτόνομων αυτοκινήτων. Στα σχέδιά της είναι επίσης να ενισχύσει την παρουσία της στις ΗΠΑ με τουλάχιστον δύο SUV ακόμη. 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube