Main menu

Mιχάλης Γεωργιάδης
Δευτέρα, 16 Απριλίου 2018 - 10:10πμ

Tο Toyota Auris θα μπει στη μάχη των GTI

Με μια έκδοση GR του Auris από το ειδικό τμήμα σπορ εφαρμογών, η Toyota θα μπει στη μάχη των GTI για να κοντράρει πρωτίστως το Golf.

Φαντάζεστε ένα Auris με 280-300 ίππους, μηχανικό μπλοκέ, σπορ ανάρτηση και αγριεμένο αμάξωμα να σημαδεύει το apex σε ένα ορεινό στροφιλίκι; Έ, ίσως να μην είστε οι μόνοι.

Ο Αντιπρόεδρος Πωλήσεων και Marketing της Toyota Αυστραλίας Sean Harley δήλωσε ότι πιστεύει απόλυτα στην επιτυχία ενός τέτοιου αυτοκινήτου. Και είπε ότι είναι περισσότερο θέμα του πότε και όχι του αν η Gazoo Racing, το αγωνιστικό τμήμα της Toyota που επιμελείται και τις ειδικές σπορ εκδόσεις αυτοκινήτων δρόμου, θα φτιάξει αυτή την εκδοχή του Auris.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Επίσημη αποκάλυψη του νέου Toyota Auris

Καθώς η παραγωγή του καυτού Yaris GRMN είναι περιορισμένη και η ζήτηση αυξημένη, στην ουσία η Toyota άνοιξε την όρεξη στους petrolheads του πλανήτη, και τώρα τους αφήνει με τη λαχτάρα. Ειδικά μάλιστα από τη στιγμή που το γρήγορο Yaris έχει δεχτεί κολακευτικά σχόλια, για την συναρπαστική οδηγική εμπειρία που προσφέρει. Από τη στιγμή που η Toyota επέστρεψε στο WRC, το τμήμα Marketing θέλει στις εκθέσεις αυτοκίνητα συναρπαστικά, για να αξιοποιήσει εμπορικά το δυνατό συναίσθημα που προκύπτει από την αγωνιστική εμπλοκή και τη θέα του Yaris στις ΕΔ.  

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Δοκιμάζουμε το Toyota Yaris GRMN των 212 PS

Το νέο Auris βασίζεται σε μια νέα πλατφόρμα (TNGA), με χαρακτηριστικά την αυξημένη ακαμψία κατά 60%, το μειωμένο βάρος και το χαμηλότερο κέντρο βάρους. 



Πηγή Motoring

Κάθε αναγνώστης του drive.gr μπορεί να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του στα σχόλια, όποιες κι αν είναι αυτές. Ωστόσο κάθε σχόλιο πρέπει να εγκριθεί από τους διαχειριστές της σελίδας, οπότε δημοσιεύεται λίγη ώρα μετά την καταχώρησή του. Τα μόνα σχόλια που απαγορεύονται και άρα διαγράφονται είναι όσα περιέχουν υβριστικές ή προσβλητικές εκφράσεις ή φωτογραφίες, αυτά που γράφονται μόνο για να προκαλέσουν αναταραχή ή προσωπική αντιπαράθεση με άλλους χρήστες (flaming), όσα διαφημίζουν εταιρίες, προϊόντα ή ανταγωνιστικές ιστοσελίδες και βέβαια τα κακόβουλα, βλαπτικά και επαναλαμβανόμενα μηνύματα (spam).
Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σας!

Σχεδιασμός, Ανάπτυξη και Φιλοξενία