Το Tesla (ξανα)σπάει το ρεκόρ στο 0-100

Το Tesla (ξανα)σπάει το ρεκόρ στο 0-100

Ή μάλλον στο 0-60 mph, που σε τελευταία ανάλυση είναι ουσιαστικά το ίδιο. Δείτε τον εκπληκτικό χρόνο του.

Το Tesla Model S P100D, με τη μεγάλη μπαταρία, έχει σπάσει κάμποσα ρεκόρ επιτάχυνσης από στάση κι έχει ταπεινώσει τα περισσότερα σούπερκαρ.

Τώρα το δοκίμασε το έγκυρο αμερικανικό Motor Trend στην έκδοση με το πρόγραμμα Ludicrous+ και σημείωσε τον καλύτερο χρόνο στο 0-60 mph (0-96 km/h) που έχει ποτέ πετύχει το περιοδικό.

Πόσο έκανε; 2,275507139 δευτερόλεπτα!

Γιατί λοιπόν η ίδια η Tesla ανακοινώνει 2,6” για το κορυφαίο μοντέλο της; Ας δούμε πώς το εξηγεί το Motor Trend:

Όπως η επίσημη αμερικανική ομοσπονδία ντράγκστερ NHRA, έτσι και το περιοδικό κάνει τη δοκιμή επιτάχυνσης με roll-out ενός ποδιού. Δηλαδή, το χρονόμετρο αρχίζει να γράφει αφού οι εμπρός τροχοί καλύψουν μια απόσταση 30,5 cm. Το Tesla χρειάστηκε 0,26” γι’ αυτό και είχε ήδη πιάσει τα 21,5 km/h!

Για να συγκρίνετε, η Porsche 911 Turbo S (MY2017) που κατείχε έως τώρα το ρεκόρ του περιοδικού στο 0-30 και 0-40 mph (βλ. πίνακα πιο κάτω), είχε χρειαστεί μόνο 0,2” για το ίδιο διάστημα.

Η Porsche έχει «μόνο» 580 άλογα, αντί για 260+510=770 του Tesla, αλλά το ηλεκτρικό σούπερ-σεντάν μετρήθηκε από το ΜΤ στα 2.300 κιλά μαζί με τον οδηγό του. Πάντως, στο 1/4 του μιλίου (0-402 m), η 911 Turbo S ισοφάρισε το Tesla με 10,5” και είχε και 10,9 km/h υψηλότερη ταχύτητα εξόδου.

Δείτε τώρα τον μέχρι σήμερα πίνακα επιταχύνσεων που μέτρησε το Motor Trend:

YEARMAKEMODELHPTRQ0-300-400-500-60
2017 TeslaModel S P100D Ludicrous+6807910.91.31.72.3
2017 Porsche911 Turbo S5805530.91.31.82.5
2015 LamborghiniAventador LP750-4 SV7405091.01.42.02.6
2014 NissanGT-R (Track Pack)5454631.01.52.02.7
2017 AudiR8 V10 Plus6024131.01.52.02.6
2015 TeslaModel S P90D Ludicrous7627131.01.52.02.6
2015 FerrariLaFerrari9505161.11.51.92.4
2014 McLarenP19046641.21.72.12.6
2015 Porsche918 Spyder8879441.21.62.02.4
2005 BugattiVeyron 16.49879221.21.72.22.7

Το ερώτημα είναι: θα μπορέσει η Tesla να βγάλει ένα ακόμα πιο γρήγορο μοντέλο; Ίσως λίγο, με τη βοήθεια βελτιώσεων στο λογισμικό του launch control, αφού ο Elon Mask έχει δηλώσει ότι είναι «μάλλον απίθανο» να βάλει στο Model S μια ακόμη πιο μεγάλη μπαταρία από τη σημερινή των 100 kWh.

Θα μπορούσε όμως να προσθέσει βοηθητικό(ά) κιβώτιο(α) ταχυτήτων, όπως έχει κάνει ο Rimac στο hypercar Concept One.

[Πηγή: Motor Trend]

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube