Το ταχύτερο Honda όλων των εποχών είναι 3κύλινδρο τούρμπο με 660 cc

Το ταχύτερο Honda όλων των εποχών είναι 3κύλινδρο τούρμπο με 660 cc

Ξεπερνώντας ακόμα και το μονοθέσιο F1 της εταιρίας, το όχημα που πέτυχε το ρεκόρ έχει κινητήρα παρόμοιο με εκείνον του μικροσκοπικού S660.

Το Honda S Dream Streamliner έθεσε προσφάτως εκ νέου το ρεκόρ ταχύτητας για τα οχήματα εδάφους της Honda.

Ωστόσο το πιο περίεργο σε αυτό το θέμα, βρίσκεται στον κινητήρα με τον οποίο το κατάφερε: Πρόκειται ουσιαστικά για μια βελτιωμένη εκδοχή του 3κύλινδρου τούρμπο των 660 cc που κινεί το μικροσκοπικό σπορ S660.

Το ρεκόρ καταγράφηκε στην αποξηραμένη λίμνη Bonneville στη Utah των ΗΠΑ και από πίσω του βρίσκεται μια ομάδα 16 νεαρών μηχανικών της Honda οι οποίοι επιλέχτηκαν μεταξύ 100 συμμετεχόντων. Η ομάδα συστάθηκε το 2015 και άρχισε να δουλεύει επάνω στο πρότζεκτ του πιο γρήγορου Honda όλων των εποχών.



Η μελέτη τους οδήγησε τελικά τον εν λόγω κινητήρα να αποδίδει 3 φορές και πλέον περισσότερο από όσο ήταν σχεδιασμένος να κάνει. Το μπλοκ, τα έμβολα, ο στροφαλοφόρος άξονας και οι βαλβίδες ήταν απαραίτητο να αλλαχτούν προκειμένου να πλησιάσει πολύ τους 200 ίππους, αν και η Honda δεν έχει επιβεβαιώσει το νούμερο.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ: Αυτά είναι τα 10 γρηγορότερα αυτοκίνητα του κόσμου

Προφανώς, το όχημα ήταν ειδικά σχεδιασμένο για τη μέγιστη δυνατή ταχύτητα, γι’ αυτό και κατάφερε να αγγίξει τα 421,6 km/h, ξεπερνώντας ακόμα και την Bugatti Chiron των 1.500 ίππων.

Μάλιστα, σε μια από τις προσπάθειές του, το Streamliner άγγιξε και τα 428,1 km/h όμως δεν κατοχυρώθηκε ως έγκυρη αφού δεν την επανέλαβε. Αξίζει να αναφέρουμε επίσης ότι ο προηγούμενος κάτοχος του ρεκόρ για τη Honda ήταν το μονοθέσιο F1 BAR-Honda του 2006, το οποίο με τις κατάλληλες ρυθμίσεις είχε πετύχει 397,5 km/h.

Εκτός από το ταχύτερο Honda όλων των εποχών, το S Dream Streamliner είναι και ο κάτοχος του ρεκόρ ταχύτερου οχήματος στην κατηγορία A, Group 1, Class 4 type της FIA. Μάλλον γι’ αυτό και οι Ιάπωνες δήλωσαν πως δεν προτίθενται να βελτιώσουν την επίδοσή τους με τη βοήθεια μεγαλύτερου κινητήρα.

[Πηγή: Autocar.co.uk]

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube