Τα βρήκε με τους προμηθευτές της η Volkswagen

Τα βρήκε με τους προμηθευτές της η Volkswagen

Μετά από μαραθώνιες διαπραγματεύσεις επήλθε συμφωνία και «ομαλότητα» στις γραμμές παραγωγής

Η VW ανακοίνωσε ότι προχώρησε σε συμφωνία με τους προμηθευτές της μετά από μια μαραθώνια διαπραγμάτευση που κράτησε πάνω από 20 ώρες, όπως επισημαίνει το πρακτορείο Reuters.
 
Έτσι επήλθε «ειρήνη» ανάμεσα στην VW και τις εταιρείες  CarTrim που κατασκευάζει καθίσματα και την ES Automobilguss που κατασκευάζει εξαρτήματα από χυτοσίδηρο, απαραίτητα για την κατασκευή κιβωτίων. Σε κοινή ανακοίνωση τονίζεται πως η κανονικότητα σε ό,τι αφορά στη ροή ανταλλακτικών στα εργοστάσια της VW θα επανέλθει άμεσα. Ετσι 28.000 εργαζόμενοι σε 6 από τα 10 εργοστάσια συναρμολόγησης της VW στη Γερμανία μπορούν να σταματήσουν να... καρδιοκτυπούν. 
 
Με βάση τη συμφωνία η συνεργασία των συγκεκριμένων προμηθευτών με την VW θα συνεχιστεί για έξι ακόμη χρόνια, αλλά η VW έχει πλέον το δικαίωμα να προμηθεύται τα συγκεκριμένα ανταλλακτικά και από άλλους προμηθευτές, όπως αναφέρει η Sueddeutsche Zeitung
Την ίδια στιγμή, η ES Automobilguss εκφράζει την ικανοποίησή της από τη συμφωνία που θα εξασφαλίσει περισσότερες από 400 θέσεις εργασίας στο εργοστάσιό της. 
 
Όπως επισημαίνεται στο ρεπορτάζ του Reuters, η συμφωνία δεν αφορά το εργοστάσιο της Βραζιλίας όπου η διαμάχη της VW με τους εκεί προμηθευτές της εξακολουθεί να υφίσταται.
 
Σε δηλώσεις του, ο υπουργός Οικονομίας της Κάτω Σαξονίας Olaf Lies και μέλος του εποπτικού συμβουλίου της VW τόνισε ότι αυτή η διαμάχη χτύπησε την VW στη χειρότερη δυνατή στιγμή, υπογραμμίζοντας πως η VW πρέπει να επανεξετάσει την εξάρτησή της από έναν και μόνον προμηθευτή ανά προϊόν/ανταλλακτικό.
 
Αναλυτές της UBS επισημαίνουν πως η παύση παραγωγής για μια εβδομάδα στο εργοστάσιο του Wolfsburg θα κόστιζε στην VW πάνω από 100 εκατομμύρια ευρώ μικτού κέρδους (σσ: προ φόρων).
 
Στον απόηχο της συγκεκριμένης διαμάχης, σημειώνεται πως πάνω από 500 προμηθευτές της εταιρείας αναγκάστηκαν να «στοκάρουν» μεγάλες ποσότητες ανταλλακτικών όταν η VW σταμάτησε να προμηθεύεται μειώνοντας τις ώρες λειτουργίας εργοστασίων της. 
Να σημειώσουμε εδώ πως η VW έχει αλλάξει τον τρόπο που εργάζονται στα εργοστάσιά της και τα ανταλλακτικά δεν στοκάρονται αλλά απλώς έρχονται (ρέουν με άλλα λόγια) στη γραμμή συναρμολόγησης τη χρονική στιγμή που αυτό απαιτείται. Αυτό είναι μια διαδικασία που εξοικονομεί  χρόνο, χώρο και χρήμα και εφαρμόζεται πλέον από τους περισσότερους μεγάλους κατασκευαστές. 
 
Σε κάθε περίπτωση και με τη διαμάχη να έχει πλέον πάρει τέλος, ο περιορισμός παραγωγής για λόγους στρατηγικής για δύο εβδομάδες τον Οκτώβριο και τον Δεκέμβριο εξακολουθεί να υφίσταται στο πλαίσιο όμως του εξορθολογισμού της παραγωγής και όχι εξαιτίας προβλημάτων με τους προμηθευτές. 
Αλλωστε είχε αναγγελθεί πολύ πριν ξεσπάσει η κρίση. 
 
[πηγή Reuters]
 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube