Τα πιο οικονομικά και τα πιο ενεργοβόρα αυτοκίνητα σε πραγματικές συνθήκες

Τα πιο οικονομικά και τα πιο ενεργοβόρα αυτοκίνητα σε πραγματικές συνθήκες

Ποια ήταν αυτά που κατανάλωσαν το λιγότερο καύσιμο και ποια το περισσότερο, από τα 268 αυτοκίνητα που δοκίμασε το «αδελφό» μας What Car? τον τελευταίο χρόνο.

Από τότε που ξεκίνησε την καμπάνια “True MPG” το 2012 με τη συνεργασία της εταιρείας πετρελαιοειδών Tesco, το What Car? έχει δοκιμάσει σχεδόν 500 αυτοκίνητα σε πραγματικές συνθήκες, με τον πιο σύγχρονο εξοπλισμό μετρήσεων, και οι καταναλώσεις που μετρήθηκαν ήταν κατά μέσο 20% μεγαλύτερες από τις επίσημες των κατασκευαστών.

Το πιο οικονομικό αυτοκίνητο από τα 268 που δοκιμάστηκαν με τη διαδικασία “True MPG” τους τελευταίους 12 μήνες, ήταν το 5θυρο SEAT Leon 1.6 TDI Ecomotive (φωτ. επάνω), που πέτυχε κατανάλωση 4,46 lt/100km.  

Τα πιο οικονομικά αυτοκίνητα που δοκιμάστηκαν τους τελευταίους 12 μήνες

Μάρκα

Μοντέλο

Έκδοση

Καύσ.

Κυβ.(lt)

Ισχύς
(PS)

Μέση Καταν. ΕΕ

Πραγμ.
Καταν.

Διαφ.

SEAT

Leon 5DR

Ecomotive
1.6 TDI 110 

Diesel

1.6

110

3,3

4,46

+26.20%

Citroen

DS3

e-HDi

Diesel

1.6

115

3,8

4,48

+15.30%

Mini

Cooper

D

Diesel

1.5

116

3,5

4,51

+22.40%

Skoda

Octavia

TDΙ Greenline

Diesel

1.6

110

3,2

4,56

+29.90%

Honda

Civic

i-DTEC

Diesel

1.6

120

3,9

4,57

+14.60%

SEAT

Leon ST

Ecomotive
1.6 TDI 110 

Diesel

1.6

110

3,3

4,59

+28.20%

Peugeot

308

BlueHDi

Diesel

1.6

120

3,2

4,64

+31.10%

Citroën

C4 Cactus

BlueHDI

Diesel

1.6

100

3,4

4,69

+27.70%

Skoda

Octavia

TDI 105

Diesel

1.6

105

3,2

4,74

+32.70%

Hyundai

i20

CRDi

Diesel

1.4

90

4,1

4,75

+13.80%

To 8κύλινδρο Vauxhall VXR8 (η ευρωπαϊκή έκδοση του αυστραλέζικου Holden - φωτ. κάτω) ήταν το πιο βενζινοβόρο, σημειώνοντας πραγματική κατανάλωση 14,47 lt/100km. Όμως, όπως και η Aston Martin V8 Vantage, στην πραγματικότητα βελτίωσε την εργοστασιακή τιμή που δίνεται σαν 15,3 lt/100km.

Τα λιγότερο οικονομικά αυτοκίνητα που δοκιμάστηκαν τους τελευταίους 12 μήνες

Μάρκα

Μοντέλο

Έκδοση

Καύσ.

Μέση Καταν. ΕΕ

Πραγμ. Καταν.

Διαφ.

Vauxhall

VXR8

GTS

Βενζ.

15,3

14,47

-5.4%

Porsche

Cayenne

V8 Turbo

Βενζ.

11,2

13,63

+17.9%

Aston Martin

V8 Vantage S

N430

Βενζ.

12,9

12,16

-5.9%

Porsche

Macan

Turbo S-A

Βενζ.

9,2

12,06

+23.8%

Lexus

RC-F

F Sport V8

Βενζ.

10,8

11,86

+9.2%

Audi

S8

LWB

Βενζ.

9,6

11,42

+16.0%

Jaguar

F-Type

R

Βενζ.

11,1

10,98

-0.8%

Mitsubishi

Pajero

DI-DC LWB SG4

Diesel

8,9

10,65

+20.2%

Jaguar

F-Type

V6

Βενζ.

8,6

10,57

+18.6%

Subaru

WRX STi

AWD

Βενζ.

10,4

10,49

+1.1%

Ακόμη και η κορυφαία πραγματική κατανάλωση του SEAT Leon ήταν σαφώς μεγαλύτερη από την επίσημη τιμή σύμφωνα με τις νόρμες της ΕΕ, πράγμα που οφείλεται στο ότι οι κατασκευαστές υποχρεώνονονται  να κάνουν τις μετρήσεις σε εργαστηριακές συνθήκες.

Το Citroën C3 VTR+ e-HDi Airdream παραμένει το πιο οικονομικό αυτοκίνητο που έχει ποτέ δοκιμαστεί από το What Car?, με πραγματική κατανάλωση 4,01 lt/100km.

Οι δοκιμές επιβεβαίωσαν τη μη αναμενόμενη τάση των μεγάλων αυτοκινήτων υψηλών επιδόσεων να βελτιώνουν τις επίσημες τιμές κατανάλωσης, ενώ αντίθετα τα μικρά, οικονομικά αυτοκίνητα αποδεικνύεται ότι καίνε περισσότερο σε πραγματικές συνθήκες οδήγησης.

[Πηγή: Whatcar.com]

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube