Στρατηγική συνεργασία Toyota και VW στα φορτηγά

Στρατηγική συνεργασία Toyota και VW στα φορτηγά

Πρωταρχικής σημασίας η εξέλιξη της υβριδικής τεχνολογίας και των συστημάτων αυτόνομης οδήγησης.

Σε μια κίνηση στρατηγικής συνεργασίας στον τομέα των φορτηγών προχώρησαν Toyota και VW με σκοπό την ενίσχυση της θέσης τους στην παγκόσμια αγορά αυτής της κατηγορίας οχημάτων.
 
Συγκεκριμένα η VW Truck & Bus (που πλέον με τις νέες αλλαγές στο group VW αυτονομείται και θα εισαχθεί και στις χρηματαγορές) και η Hino Motors, συγκρότησαν συμμαχία και ανακοίνωσαν ότι θα συνεργαστούν σε τομείς όπως η εξέλιξη κινητήρων diesel, υβριδικών συστημάτων κίνησης για φορτηγά αλλά και τεχνολογιών που έχουν να κάνουν με την αυτόνομη οδήγηση.
 
Η κίνηση αυτή αποσκοπεί τόσο στην εδραίωσή τους στην παγκόσμια αγορά, όσο και στην εξοικονόμηση πόρων στον τομέα έρευνας και εξέλιξης. Ειδικά για τον τελευταίο, ο Andreas Renschler, CEO της VW Truck & Bus, δήλωσε ότι από τη συνένωση των δυνάμεών μας μπορούμε να επενδύουμε στον τομέα R&D μια φορά, αντί για δύο ή τρεις. Την ίδια στιγμή η εξοικονόμηση αυτή χρημάτων θα μας βοηθήσει -είπε- να επενδύουμε σε άλλους τομείς και έτσι να φέρνουμε στην αγορά πολύ πιο γρήγορα νέα προϊόντα.
 
Ο Andreas Renschler παραβρέθηκε σε ειδική τελετή στο Τόκιο μαζί με τον πρόεδρο της Hino Motors President, Yoshio Shimo (φωτό άρθρου) για να ανακοινώσουν τη συνεργασία των δύο εταιρειών.
 
Να σημειώσουμε πως το 2017 η VW Truck & Bus πούλησε παγκοσμίως περί τις 205.000 οχήματα (VW, MAN, Scania), την ώρα που στη Λατινική Αμερική δραστηριοποιείται με τη Volkswagen Caminhões e Ônibus και στην Κίνα κατέχει μερίδιο στην Sinotruk. Στην Ευρώπη βασικοί της ανταγωνιστές θεωρούνται η Daimler και η Volvo.
 
Από την πλευρά της η Hino πούλησε περίπου 170.000 οχήματα το 2017, με το 70% από αυτά να έχουν απορροφηθεί στις αγορές της Ιαπωνίας και της Ασίας, ενώ έχει επιχειρήσεις στην Αφρική και τη Βόρεια Αμερική.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube