PSA: Συνέχιση του προγράμματος αναδιοργάνωσης της Vauxhall

PSA: Συνέχιση του προγράμματος αναδιοργάνωσης της Vauxhall

Το Groupe PSA θα συνεχίσει το πλάνο ανάκαμψης της Vauxhall, του βρετανικού βραχίονα της Opel, ύστερα από τις επαφές με το μεγαλύτερο συνδικάτο της χώρας.

Ο όμιλος PSA δήλωσε ότι θα προχωρήσει στα σχέδια αναδιάρθρωσης για τα εργοστάσια της Vauxhall στη Βρετανία, αφού συμφώνησε να συνεχίσει τις συνομιλίες με το μεγαλύτερο συνδικάτο της Βρετανίας.

Ο γενικός γραμματέας του συνδικάτου Unite Union, Len McCluskey, συναντήθηκε με τον CEO της PSA Carlos Tavares στο Παρίσι εχθές Δευτέρα, μόλις δύο εβδομάδες ύστερα την ανακοίνωση της αυτοκινητοβιομηχανίας ότι θα μειώσει 250 θέσεις εργασίας επιπλέον των 400 που ανακοινώθηκαν πέρυσι για το εργοστάσιο του Ellesmere Port.

Το εργοστάσιο στη βορειοδυτική Αγγλία κατασκευάζει το Astra Sports Tourer, με το τρέχουσα παραγωγή να ολοκληρώνεται το 2021. Το Groupe PSA πρόκειται να αποφασίσει το συντομότερο μέσα στο 2018 εάν θα κατασκευάσει μελλοντικά μοντέλα στην εγκατάσταση αυτή -μια δοκιμασία-κλειδί για την ικανότητα της Βρετανίας να παραμείνει ανταγωνιστική καθώς εγκαταλείπει την ΕΕ.

«Προγραμματίζονται περαιτέρω συναντήσεις για να δρομολογηθεί άμεσα αυτό το σχέδιο ανάκαμψης για τις εγκαταστάσεις κατασκευής της Vauxhall, στο υψηλότερο επίπεδο απόδοσης ύστερα από χρόνια υποβάθμισης», δήλωσε η Vauxhall σε ανακοίνωσή της εχθές, Δευτέρα.

Η Unite Union δήλωσε ότι ο Tavares επανέλαβε την επιθυμία του να μην κλείσει τα βρετανικά εργοστάσια κατασκευής, στα οποία περιλαμβάνεται επίσης ένα εργοστάσιο βαν στην νότια Αγγλία, στο Luton.

Ο McCluskey δήλωσε ότι θα ήθελε να συνεργαστεί εποικοδομητικά με το Groupe PSA, αλλά θα απειληθούν οι πωλήσεις αυτοκινήτων της εταιρείας στη Βρετανία, την παραδοσιακά μεγαλύτερη αγορά της Vauxhall/Opel, εάν ο όμιλος δοκίμαζε να κλείσει ένα βρετανικό εργοστάσιο.

«Επανέλαβα την αποφασιστικότητά μας να προστατεύσουμε τα εργοστάσια της Βρετανίας και, αν χρειαστεί, την προθυμία μας να διαταράξουμε το μερίδιο αγοράς του Groupe PSA στη Βρετανία, αν ο όμιλος αποτύχει να υποστηρίξει αυτό το πιστό εργατικό δυναμικό», είπε ο McCluskey σε δήλωσή του.

Να θυμίσουμε ότι, το Groupe PSA, που απέκτησε την Vauxhall και την Opel το περασμένο έτος, όταν αγόρασε τον παθητικό οικονομικά ευρωπαϊκό βραχίονα της General Motors. Ακολούθησε δε ένα σχέδιο αναδιάρθρωσης που περιλάμβανε και περικοπή θέσεων εργασίας, προκειμένου να επιστρέψει στην κερδοφορία.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ Opel: Νέο στρατηγικό σχέδιο υπό το Groupe PSA

O Carlos Tavares δήλωσε ότι το κόστος κατασκευής στη Βρετανία είναι διπλάσιο από το κόστος των γαλλικών εργοστασίων του ομίλου. Συμπλήρωσε δε ότι θα μπορέσει να λάβει μια απόφαση σχετικά με τις επενδύσεις, μόλις αντιμετωπιστεί αυτό και έχει μια καλύτερη ιδέα για τη μορφή των μελλοντικών εμπορικών σχέσεων της Βρετανίας με την ΕΕ.

Η Βρετανία από την πλευρά της ελπίζει να εξασφαλίσει τη διαμόρφωση μιας μεταβατικής συμφωνίας Brexit, η οποία θα αποτελέσει μια γέφυρα από το σημερινό στάτους του μέλους της ΕΕ σε μια νέα σχέση με το ένωση, μέχρι τα τέλη Μαρτίου. Οι αυτοκινητοβιομηχανίες με εγκαταστάσεις στη Βρετανία ανησυχούν ότι, χωρίς τη σωστή συμφωνία, τα εργοστάσια τους θα μπορούσαν να πληγούν με επιπλέον χρεώσεις και τελωνειακές καθυστερήσεις, θέτοντας σε κίνδυνο τη μακροπρόθεσμη βιωσιμότητά τους.

Ο McCluskey δήλωσε ότι θα επιδιώξει να συναντηθεί με τον βρετανό υπουργό Επιχειρήσεων, Greg Clark, το συντομότερο δυνατό. «Τα τρία μέρη -το Groupe PSA, η Unite Union και η βρετανική κυβέρνηση- πρέπει να συνεργαστούν τώρα για να δώσουν στα εργοστάσιά μας ένα μέλλον», είπε.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube