Πόσο κοστίζει να κάνεις 400.000 km με μια Lamborghini;

Πόσο κοστίζει να κάνεις 400.000 km με μια Lamborghini;

Αυτή η Murcielago είναι η Lambo που έχει κάνει τα περισσότερα χιλιόμετρα στον κόσμο. Δείτε αναλυτικά πόσο κόστισε στον ιδιοκτήτη της.

Το οδόμετρο της συγκεκριμένης Lambo πλησιάζει σήμερα τις 418,000 km! Αστρονομικό νούμερο για supercar, όπως αστρονομικό είναι και το κόστος κίνησης και συντήρησης.

Η πορτοκαλί Murcielago πρώτης γενιάς έγινε αρχικά γνωστή ως μέλος του στόλου δοκιμών «μακράς διαρκείας» του βρετανικού περιοδικού EVO και ανήκει στον Simon George, συνιδιοκτήτη μιας εταιρείας που παρέχει οδηγικές εμπειρίες από supercars.  

Στην ουσία η Lambo νοικιαζόταν για οδήγηση σε πίστα, ενώ ο Simon George τη χρησιμοποιούσε και για καθημερινό του αυτοκίνητο, κάνοντας μέχρι 1.000 km την εβδομάδα και παίρνοντας μέρος σε 90 εκδηλώσεις το χρόνο.

Αναμενόμενα, η καθημερινή οδήγηση μιας Lamborghini V12 και η ενοικίασή της εκτοξεύουν το κόστος χρήσης σε αστρονομικά ύψη. Σύμφωνα με τον ιδιοκτήτη της, τα 21,7 lt/100km ήταν η χαμηλότερη κατανάλωση που μπορούσε να πετύχει σε ήρεμο ταξίδι – με 100άρα βενζίνη φυσικά. 

Οι υπόλοιπες στατιστικές είναι εξίσου εντυπωσιακές: Κάθε χρόνο, η Murcielago απαιτούσε έως και 14 σετ λάστιχα, που το καθένα κόστιζε κάπου €1.050. Και σχεδόν σε κάθε αλλαγή ελαστικών, έπρεπε να αλλάζει και τακάκια φρένων. Οι δαγκάνες των φρένων ήθελαν αλλαγή κάθε 20.000 km και κόστιζαν €1.200 το σετ. 

Δεδομένων των χιλιομέτρων που κάλυπτε και του τρόπου που το χρησιμοποιούσαν, δεν είναι παράξενο που ως τώρα το αυτοκίνητο έχει αλλάξει 7 φορές συμπλέκτη – και κάθε αλλαγή σημαίνει κατέβασμα του κινητήρα. Και παρότι ο V12 και το κιβώτιο είναι τα ίδια που είχε από την αρχή, ο κινητήρας έχει χρειαστεί τρεις φορές τρίψιμο βαλβίδων και όλα τα σχετικά.

Τα αστρονομικά έξοδα όμως δεν οφείλονταν όλα στη συντήρηση. Το 2012, ένας πελάτης έχασε τον έλεγχο της Lambo κι έπεσε μετωπικά σε ένα δέντρο. Ευτυχώς κανείς δεν τραυματίστηκε, όμως το αυτοκίνητο βγήκε με παραμορφωμένη σκεπή και στραβωμένο σασί. Μετά από επισκευή που πήρε 4 χρόνια και κόστισε €106.000, η Murcielago ξαναβγήκε στους δρόμους, αλλά μόνο ως καθημερινό αυτοκίνητο του ιδιοκτήτη. Η καριέρα της ως νοικιάρικου είχε τελειώσει.

Ο Simon George εκτιμά ότι, από το 2004, η Lambo κατανάλωσε βενζίνη αξίας €149.000 και έφθειρε 84 σετ λάστιχα που κόστισαν συνολικά €89.500. Το συνολικό κόστος συντήρησης, μαζί με τις επισκευές στον κινητήρα, έφτασε τα €59.000, η ασφάλιση κόστισε άλλα €17.500, ενώ όλα τα υπόλοιπα, μαζί με τα τέλη κυκλοφορίας, έφτασαν τα €23.000.

Αν τα αθροίσουμε όλα μαζί, φτάνουμε σε ένα ποσό σχεδόν €443.000! Κι αυτό, χωρίς να συνυπολογίσουμε την απώλεια αξίας του αυτοκινήτου!

Έχετέ τα όλα αυτά υπόψη αν κάποιος σας χαρίσει ή κληρονομήσετε από θείο σας ένα supercar…

[Πηγή: Car Scoops]

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube