Opel: Μικρότερο και πιο αποδοτικό δίκτυο

Opel: Μικρότερο και πιο αποδοτικό δίκτυο

Το Groupe PSA θα επικεντρωθεί στο ξεδιάλεγμα του δικτύου Opel/Vauxhall βάσει της απόδοσης και της ικανοποίησης του πελάτη.

Το ένα τρίτο από τους περίπου 1.600 Ευρωπαίους ντίλερ της Opel/Vauxhall είναι πιθανόν να καταργηθεί ανέφεραν δημοσιεύματα τον περασμένο Νοέμβριο και τώρα το θέμα επανέρχεται στο προσκήνιο, καθώς η εντολή θα κοσκίνισμα των υφιστάμενων συμβάσεων ξεκίνησε

Η εκτίμηση αυτή έρχεται σε συνέχεια της ανάκλησης των συμβολαίων από το Groupe PSA για όλους τους ντίλερ αυτόν τον μήνα, με δύο χρόνια διορία. Ο επικεφαλής πωλήσεων και μάρκετινγκ της Opel, Peter Kuespert, δήλωσε ότι έως το 2020 θα προσφερθούν νέες συμβάσεις που θα επικεντρώνονται περισσότερο στις επιδόσεις και στη δημιουργία ισχυρότερης κουλτούρας για την προβολή τους. «Αυτό θα εξαργυρωθεί για τους αντιπροσώπους μας με προσανατολισμό στην απόδοση», είπε στην Automobilwoche, το γερμανικό κομμάτι της Automotive News Europe.

Το γκρουπ και η Opel εξετάζουν τις επιδόσεις των ντίλερ ως μέρος του σχεδίου ανάκαμψης PACE της γερμανικής εταιρείας για την αποκατάσταση της βιώσιμης κερδοφορίας. «Αποδείχθηκε ότι το εύρος των επιδόσεων στο δίκτυο των αντιπροσώπων μας είναι πολύ μεγάλο. Αυτό δεν είναι κάτι που μπορούμε να αγνοήσουμε», είπε ο Kuespert.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Επιχειρηματικό σχέδιο PACE: H Opel ποντάρει ηλεκτρικά για κερδοφορία [video]

Οι νέες συμβάσεις θα δίνουν λιγότερη έμφαση στην εκπλήρωση των προτύπων από τον αντιπρόσωπο. «Αντί να πληρώνουμε το περιθώριο του κέρδους στους αντιπροσώπους για την εκπλήρωση ορισμένων απαιτήσεων, στο μέλλον θα πληρώνουμε μπόνους που θα σχετίζονται με την απόδοση, τα οποία θα στοχεύουν στα νούμερα των πωλήσεων και στην ικανοποίηση του πελάτη», δήλωσε ο Kuespert. «Η ουσία είναι ότι θα προσφέρουμε στους ντίλερ υψηλής απόδοσης την ευκαιρία να δημιουργήσουν περισσότερα κέρδη».

Κάτι που επίσης θα μειωθεί είναι πολυπλοκότητα. Για παράδειγμα, οι μελλοντικές συμβάσεις για την πώληση επαγγελματικών οχημάτων και ΙΧ θα είναι οι ίδιες. «Βασιζόμαστε ακόμα περισσότερο στους αντιπροσώπους μας για να εξαπολύσουμε την εμπορική επίθεση στο επαγγελματικό αυτοκίνητο. Ακόμα βλέπουμε μεγάλες δυνατότητες σε αυτή την οικονομικά ελκυστική κατηγορία», δήλωσε ο Kuespert.

Το Groupe PSA, που αγόρασε την Opel/Vauxhall από την General Motors πέρυσι, δεν διευκρίνισε πόσοι ντίλερ Opel/Vauxhall θα διατηρηθούν. Ο πρόεδρος της Vauxhall, Stephen Norman, δήλωσε στους δημοσιογράφους ότι, «οι απαιτήσεις της βιομηχανίας που προχωρά και οι απαιτήσεις των Opel και Vauxhall δεν θα χρειάζονται πλέον τόσα καταστήματα λιανικής πώλησης, όσα αυτά που διατηρούν οι δύο φίρμες σήμερα».

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube