Νέο DRIVE 213, κυκλοφορεί από Τρίτη 17/6

Νέο DRIVE 213, κυκλοφορεί από Τρίτη 17/6

Απλές δοκιμές; Όχι εμείς! Διότι πιστεύουμε ακράδαντα πως ο αναγνώστης χρειάζεται να βρίσκει μέσα στο DRIVE θέματα που δεν μπορεί να βρει πουθενά αλλού, ούτε στον έντυπο ούτε στον ηλεκτρονικό ειδικό Τύπο.

Το βαρύ πυροβολικό αυτού του τεύχους φαίνεται από το εξώφυλλο, όπως εξάλλου από κάθε εξώφυλλό μας.

Σε μια από τις «έδρες» μας λοιπόν, στην πίστα του Spa-Francorchamps, (η άλλη είναι η Πράσινη Κόλαση), ο συνήθης Φίλιππος παρέα με τον Ναθαναήλ (γνωστό από το αστυνομικό δελτίο και ως «η αρραβωνιάρα»), φέρνουν τη νέα BMW Μ235i. Εκεί, με φόντο στροφές όπως η Eau Rouge και η Blanchimont, βάζουν το πιο γρήγορο «2»άρι της BMW απέναντι στην Porsche Cayman S, που μετά χαράς μας παραχώρησαν οι φίλοι μας στην RSR. Οι ίδιοι, φρόντισαν να μας βρουν και μια BMW Μ235i Racing, έτοιμη για το Πρωτάθλημα Αντοχής VLN (Veranstaltergemeinschaft Langstreckenpokal Nürburgring) για τα περαιτέρω.

Ήταν λογικό να ξεκινήσουμε την «ανάγνωση» του τεύχους Nο 213 από το DRIVE Story, έτσι για να σας εντυπωσιάσουμε. Αλλά και τριγύρω από αυτό, μην παρηγορηθείτε ότι τα πράγματα… στρώνουν. Ο Ντίνος καλεσμένος των Πλειάδων ΑΕ, της νέας αντιπροσωπείας της Subaru (Ομίλου Παντελεημονίτη), έβαλε στο χέρι το νέο WRX STI και μάλιστα στην πίστα του ιταλικού περιοδικού Quattroruote. Για να αποφανθεί ότι το νέο τετρακίνητο «θηρίο» της Subaru επανήλθε στην κλασική σχεδιαστική συνταγή του αθλητικού σεντάν με τα φουσκωμένα φτερά και τη θηριώδη πίσω φτερούγα, αλλά και ότι πρόκειται για ένα μακράν καλύτερο αυτοκίνητο από το προηγούμενο σε όλους τους τομείς.  

Στους D-Files ερχόμαστε να απαντήσουμε υπεύθυνα στους υποψήφιους Έλληνες αγοραστές αυτοκινήτου και στο μεγάλο ερώτημα: «Βενζίνη ή Ντίζελ;». Όπως λέει ο Γιάννης, η απάντηση δεν είναι και τόσο προφανής, σαφώς καθόλου εύκολη, πολύ διαφορετική από αυτή που φαντάζεστε και όχι πάντα για τους λόγους που επικαλείται η πλειονότητα των υποψήφιων αγοραστών.

Κάθε τρία δευτερόλεπτα ένας τεχνικός της Carglass κάπου στον πλανήτη ολοκληρώνει την επισκευή ή αντικατάσταση ενός κρυστάλλου για λογαριασμό κάποιου οδηγού. Στo «Best of Belron», μια πολυσύνθετη εκδήλωση με ενδιαφέρουσες διαλέξεις σχετικά με την αυτοκίνηση, την τεχνολογία και τις επιχειρήσεις, εναλλάχθηκαν με τα τέσσερα σκέλη του διαγωνισμού επισκευής και αντικατάστασης κρυστάλλων των καλύτερων τεχνικών από τις 35 χώρες όπου δραστηριοποιείται η εταιρεία. Υπό το άγρυπνο βλέμμα του Μιχάλη, φυσικά.

Και την σκυτάλη των D-Files αδράχνουν οι κολουμνίστες μας, με τον αρχαιότερο των φυλακών Κλεάνθη, άρα και καθ’ ύλην αρμόδιο, να προσεγγίζει το αγεφύρωτο των μίνι του σήμερα και των προ 30ετίας. Ο Ντίνος βρίσκει το ελιξίριο της ζωής σε ένα GTi, ο Μιχάλης κλαίει τις χαμένες ελληνικές ευκαιρίες της αυτοκινητοβιομηχανίας και κλαίει κι άσχημα, o Θοδωρής αντιπαραθέτει το Ακρόπολις (έστω και Ιστορικό) με το… Βραχάσι και ο Αχιλλέας ή θέλει να βάλει τιμόνι δίπλα του για να κουμαντάρει ο συνοδηγός τουλάχιστον τη δεξιά ρόδα ή βρήκε καινούργια γκόμενα.   

Το κομμάτι του «Test Drive» ξεκινά με πεδινό πυροβολικό και αρχηγό στοιχείου τον Αργύρη. Στην πίστα του Portimao, στην Πορτογαλία, δοκιμάζουμε τις νέες μεσαίες σπορ BMW, για πρώτη φορά με διαφορετική ονομασία: M4 η κουπέ, Μ3 η σεντάν. Αλλά το κυριότερο, για πρώτη φορά με κινητήρα τούρμπο. Κι αυτές οι τουρμπάτες νέες M4 και M3 είναι αστείρευτα γρήγορες και αποτελεσματικές.

Το ελαφρύ ορεινό πυροβολικό αυτού του τεύχους «κονιορτοποιεί» όλα τα νέα μικρά GTi στην Ανάβαση της Δημητσάνας. Και όταν λέμε όλα, εννοούμε ΟΛΑ! Χωρίς απώλειες, αλλά και χωρίς πολιτικώς ορθές… αγκυλώσεις. Όπερ μεθερμηνευόμενο σημαίνει ότι η ιδανική τετράς των Ford Fiesta ST, Mini Cooper S, Peugeot 208 GTi και Renault Clio RS χρονομετρείται, αναλύεται εξαντλητικά, κοσκινίζεται με υπομονή για τα δυνατά σημεία και τις αδυναμίες της… Με διαγράμματα και ανάλυση της συμπεριφοράς του κάθε αυτοκινήτου ξεχωριστά, μέτρο μέτρο.

Μπορεί να είμαστε αιθεροβάμονες διότι έτσι μας γουστάρετε, αλλιώς θα αγοράζατε άλλα περιοδικά ή εφημερίδα, είχαμε όμως και την κοινή λογική να «τεμαχίσουμε» το νέο i10. Το μικρό της Hyundai, που όπως πάει στην επόμενη γενιά του θα διασκελίσει την μάντρα για τη διπλανή κατηγορία, ανέλαβε ο φιλετάρει ο Κλεάνθης.

Παρακάτω, δύο από τα πιο δημοφιλή μικρομεσαία οικογενειακά ντίζελ, το νέο Astra 1.6 CDTI με το Civic 1.6 i-DTEC διασταυρώνουν τα ξίφη τους με μάρτυρα τον Γιώργο. Και η μηνιαία διαδρομή στον κόσμο των «άλλων» συνεχίζεται με τον Αργύρη να ξεμοναχιάζει τα Audi A3 Cabriolet 1.4 TFSI S tronic, VW Golf 1.4 TSI ACT DSG και τη Mercedes-Benz C220 BlueTEC, με τον Κλεάνθη να αποφαίνεται για τα SEAT Toledo 1.6 TDI και χιλιάρι Ford C-MAX και τον Θοδωρή να προσπαθεί να καταλάβει αν ο 1.6 TwinPower Turbo κάτω από το καπό της BMW 520i ED είναι όντως 1.600άρης, κι αν «ναι», πώς υποστηρίζει και με το παραπάνω το DNA του μοντέλου;

O Σπύρος μας ξεναγεί στις άγνωστες πτυχές του πρώτου ευρωπαϊκού street legal αγωνιστικού, εν έτει μόλις 1948. Η Jaguar XK120 του συνεργάτη μας, του Ελληνικού Μουσείου Αυτοκινήτου, είναι μια πραγματική κούκλα. Το Avanti ήταν το τελευταίο μοντέλο της Studebaker και δημιούργημα του Raymond Loewy, του σπουδαιότερου Αμερικανού σχεδιαστή της εποχής του. Η Signature σε κλίμακα 1:18 μας αναπαριστά σε Diecast αυτό το ρηξικέλευθο αυτοκίνητο που, όπως λέει ο Σπύρος, αξίζει μια θέση σε μια προσεγμένη συλλογή.

Τα τετρακίνητα πως έχουν παραστρατήσει το γνωρίζουμε από καιρό. Στο μοτίβο αυτό λοιπόν, στο 4wheelDrive αυτού του τεύχους, προσπαθούμε να διακρίνουμε τα δυσδιάκριτα όρια της BMW X4 που σχοινοβατεί ανάμεσα σε SUV και κουπέ επιδόσεων. Από την άλλη, ο ορισμός του «κλασικού SUV» βρίσκει την απόλυτη έκφρασή του στο πρόσωπο του Toyota RAV 2.0 D-4D 4x4 20th Anniversary. Του μοντέλου της Toyota που πλέει πλησίστιο για την τρίτη δεκαετία του.

Όσο για το Supertest είπαμε να  κάνουμε μια αποτίμηση των τελευταίων 18 μηνών και να δούμε τον ισολογισμό. Ποια αυτοκίνητα βρίσκονται στις κορυφαίες θέσεις και ποια πάτωσαν στις εξοντωτικές δοκιμασίες που τα υποβάλαμε στην πίστα Terradura; Διά χειρός και γραφίδος Γιώργου Γαβάνα.

Η F1 ό,τι και να πει κάποιος παραμένει η κορωνίδα των motorsports, οπότε περί αυτήν τυρβάζουμε κατά κύριο λόγο στις αγωνιστικές σελίδες του DRIVE. Η οδήγηση των μονοθεσίων του Senna θα ήταν μια ξεχωριστή εμπειρία για τον οποιονδήποτε. Πόσω μάλλον για τον ανιψιό του Bruno που οδηγεί τις εμβληματικές Lotus 98T και Toleman TG184.

Alonso-Ferrari: Γάμος από συμφέρον; Τι πάει στραβά ανάμεσα στον Ισπανό πιλότο και την ιταλική ομάδα; Τους ρωτάμε, «μένετε μαζί αναγκαστικά;».

Ακόμη, ό,τι πρέπει να ξέρετε για τους αγώνες σε Αυστρία και Μ. Βρετανία.

Και για επιδόρπιο, ο 1ος γύρος Rotax Max Challenge, σε τρίτο, αλλά και σε πρώτο πρόσωπο, καθώς συμμετέχουμε στη διοργάνωση.

Και για να κάνετε μια καλή αλά DRIVE αγορά, ψωνίζουμε για εσάς μεταχειρισμένο Nissan Qashqai και ολοκαίνουργιο Ford Fiesta ST.

Απολαύστε το, καθώς εμείς από τη μεριά μας είμαστε ήδη στην πίστα των Σέρρών για το επόμενο...

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube